Ik ga voor je duimen, duim je ook voor mij?? Spannend he, vind ik ook hoor. Dat verder geen symptomen zegt helemaal niets. Dat had ik ook bij mijn vorige zwangerschap, tot ik dacht dat ik blaasontsteking had toen ik rug en buikpijn kreeg en veel moest plassen. Toen kwam ik er pas achter en bleek ik al 6 weken zwanger. Dus we moeten helaas rustig afwachten. Mijn NOD is iets eerder, ik vermoed zelf a.s. woensdag of anders a.s vrijdag. Ga op zijn vroegst (als ik het volhou en door eerdere ervaringen) pas in het weekend testen.
en hier nog iemand in afwachting, al durf ik het na de laatste keer haast niet meer te hopen. Voorlopig wacht ik dan ook nog even met testen, tenzij ik voor die tijd ongi wordt......Wanneer dit is weet ik ook niet precies. Meiden sterkte met wachten, ik weet precies hoe dat voelt haha.
Hey meiden, ik ben weer terug van vakantie! Lekker een weekje op de camping gezeten, heel leuk! En dan lees ik hier dat er weer een aantal op het wachtbankje zitten! Spannend, duimen draaien hier!!!
mooi dat je het lekker hebt gehad. Alles verder goed met de kleine in je buik?? Dank je voor het duimen, het is weer spannend!
hier gaat het nog steeds niet echt lekker maar goed. mag de pret niet drukken. ben wel aan het aftellen naar het einde. kan niet wachten om de kleine in mijn armen te hebben en alle narigheid van de zwangerschap achter me te laten. gelukkig is het al die tijd goed gegaan met het kindje
@janneke en frummeltje mijn duimen draaien ook voor jullie!!! Morgen hebben we een dagje efteling gepland met mijn man, Sven, oma, tante Sven, overgrootoma Sven, mijn eigen tante en haar dochter van 10. Een mooi gezelschap en voor Sven de eerste keer efteling. Ben benieuwd......
Ja alles ook ok met de baby! Dames op de wachtbank: Kom maar op met die symptomen! Dat deed ik ook altijd. En maar voelen en kijken of ik iets merkte! Alle maanden vanalles gevoeld en juist in de maand dat ik zwanger werd helemaal niks dus je weet het maar nooit! Het betekent in ieder geval niet altijd iets of je wel of geen symptomen hebt maar bewust of onbewust let je tocht beter op je lichaam he? @Efteling: Leuk! Wat gezellig met zo veel mensen! Dat wordt vast een te gekke dag. Wij gaan eind september ook een paar dagen. We hebben een huisje in bosrijk waar we met 7 volwassenen en 2 kleine kids zitten. Erg leuk, maar jammer dat ik niet in de achtbanen mag! Dat vind ik zelf het leukst. Wel fijn dat we eigenlijk voor de kleintjes gaan en we het sprookjesbos meer zullen zien dan de achtbanen Denken jullie dat het slim is om een rolstoel te reserveren? Ik ben dan ongeveer 26 weken zwanger maar ben bang dat ik het lopen de hele dag niet volhoud. Nu gaan we tussendoor wel naar het huisje om dat de kleinsten moeten slapen dus dan pik ik een slaapje mee maar voor de zekerheid? Om het zekere voor het onzekere te nemen zou ik er wel een willen maar ik vind het eigenlijk een beetje ver gaan om voor een zwangerschap een rolstoel te reserveren. Iemand ervaring of meningen hierover?
Hanneske ik weet heeeeel toevallig dat je niet de enige bent die/ zal zijn die vanwege je zwangerschap een rolstoel reserveert... Daar wordt veel voor gebeld. Zeker doen. Beter nu reserveren en niet nodig hebben als straks wel nodig hebben en dat er dan geen beschikbaar is. Als je hem bij je reservering laat toevoegen. Heb je hem tijdens je hele verblijf, staat voor je klaar bij de receptie van efteling bosrijk. Je betaald alleen 50 euro borg.... Tassie veel plezier morgen.....
Nou hier nog geen rode duivels op het moment, spannend! Echte klachtjes heb ik niet. Maar ik ruik momenteel alle geuren veel sterker, en dat is niet altijd lekker haha. Ook heb ik wel gevoelige borsten, maar ja, dat kan ook van de ongie komen. Alhoewel ik het al anderhalve week heb. Verder soms wat misselijk en duizelig, maar ja, ik ga maar weer nergens op hopen, mijn lichaam heeft me al vaker gefopt! Op zijn vroegst ga ik zaterdag testen! @titus, kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent. gelukkig gaat het met de kleine wel goed. Het einde van de zwangerschap is in zicht! @hanneske, gewoon doen joh. Je weet nooit of je last krijgt van ichsias of je bekken en rug, ook daardoor kan je je met je rolstoel beter verplaatsen.
Spannend meid! Tja, het zijn inderdaad klachten/symptomen die ook bij een naderende ongi kunnen horen maar zolang er geen bloed te zien is zou het ook zo maar bij 'n zwangerschap kunnen horen! Afwachten maar! Ik hoop met je mee!
Ja, is misschien wel een goed idee! En als ik zo lees dat ik niet de enige ben maakt het eigenlijk ook niks uit! Toch maar eens bellen! Bedankt!
OOoo spannend Frummel, ik duim net zo hard mee!!!! Natuurlijk ook voor Tassie..... En die symtomen das altijd lastig te zeggen, je voelt zoveel tegen die tijd. Hier vindt ik het ook weer erg spannend, maar durf gewoon niks meer te hopen.... En Hanneske ik weet niet hoe jij je vorige zwangerschap heb beleefd en hoe jij eraan toe was met 26 weken. Als je toen al moeite had met lopen en pijn dan zal ik het zeker doen. Als ik na mijzelf kijk. Mijn zwangerschap verliep voorspoedig en tot de laatste dag volop in beweging geweest, dus kan mij niet voorstellen om in een rolstoel te zitten en rondgereden te worden. Verder hier herstellende van een griepdag. Gister kwam alles eruit, niks aan en de hele dag op de bank gelezen en dat heb ik echt niet vaak!!
ik durf ook niet te hopen hoor. Ondanks dat ik nog niet ongesteld ben geworden. Bij varieert het namelijk van woensdags ongesteld worden of vrijdags. Nu meen ik dat ik op een woensdag mijn ei had, dus tja...pfff, ik haat wachten! Als ik morgen niet ongesteld wordt, dan ga ik zaterdag testen! Ik duim ook voor jou Janneke! Vervelend dat je even een griepdag had. Hoop dat het weer beter gaat met je!!
Nou Hanneske dan heb je de juistje beslissing gemaakt!! Ben nu wel heel nieuwschierig wat Marleenmama met de Efteling te maken heeft haha....... Hier is het vier weken geleden dat ik de miskraam heb gehad....dus tja het afwachten is begonnen. Vindt de onzekerheid elke keer lastiger worden en durf er ook minder in te geloven. Mijn vriend vindt het wel lastig dat ik niet zo positief ben, ook al wil ik dat graag zijn. Dus praat er maar niet al teveel over.....Gelukkig kan ik hier mijn hart luchten!!!!
Hihi, grappig dat jullie zo nieuwsgierig zijn...... Tipje van de sluier, ik kom er ongeveer 24 uur per week..... Dames is duim voor jullie.... Spannend....