Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Aha ik heb een idee en das vast niet 24 uur lang 'spelen' in het park met de kleine..........

2. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
  3. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Spannend hoor meiden, mijn duimen draaien overuren. Hier totaal geen symptomen van een zwangerschap of naderende ongi. Hmmm..... spannend kan nog alle kanten uit dus!!!! Moet zondag, op mijn verjaardag ongi worden dus ik hoop op ander nieuws natuurlijk want dat zou een mooi verjaardagscadeau wezen.....

4. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Nou hier lijkt de ongie door te breken, :x

Had nog even hoop omdat ik eerst bruinverlies had en dat heb ik normaal nooit. Maar helaas, is helder nu. Alleen nog erg weinig....maar ga er vanuit dathet weer niet raak is, zucht....maar weer door naar de volgende ronde...:(

5. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Oh, balen frummel, ik had nog zo voor je geduimd! Verdorie! Ik baal met je mee maar kop op! Volgende ronde is het gewoon raak;)

6. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    O Frummel, dit is echt even heel erg :x:x:x en snik snik.....ik denk dat ik heel goed weet hoe jij je nu voelt. Het duurt gewoon ook zo lang en je wilt het zo graag. Sterkte......en ook met de volgende ronde, maar ja dat duurt weer even. Dikke knuf!!
    Kun jij je elke keer weer opladen??

Tassie ik hoop op een mooi verjaardagscadeau voor jou, er moet toch iemand van ons deze maand zwanger worden.

En bij mij is het nog afwachten, met testen wacht ik ook nog even af.....durf het nog niet zo goed, bang voor de teleurstelling....

7. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @frummeltje jammer meid. Ik duim voor de volgende ronde... Knuffel

Ook hier is de ongi doorgebroken, ook voor mij de volgende ronde. Maar goed, was pas de eerste ronde. Zie het ook positief, ik weet nu dat mijn lijf zijn werk weer doet.

@Janneke, ik hoop dat jij degene bent van ons die deze maand zwanger is. Spannend......

8. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Dank je wel voor alle lieve woorden en knuffels. Die kon ik wel even goed gebruiken. Het begint me nu toch wat zwaarder te worden om me er zo weer even over heen te zetten. Ik weet het, zolang zijn we nog niet bezig, vanaf februari. Maar schoonzus is bijna 20 weken nu, dus ja ik wil ook heel graag, kijk er zo naar uit. Dus wordt wel moeilijker me steeds op te laden, maar ja ik moet wel he, ;)

Voor tassie en janneke, mijn duimen draaien voor jullie hoor!!!!

9. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    O zo herkenbaar Frummel.....Mijn zussie loopt op het einde en toen zij ons vertelde dat ze zwanger was......dacht oo leuk samen zwanger zijn. Helaas zit dat er niet in. Ondertussen zijn we alweer 8 maanden verder en is zij bijna 9 maanden zwanger.

Je elke keer weer opladen is wel moeilijk, net zo als de periode van het afwachten.....

10. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Ok net naar de wc geweest en beloofd weinig goeds.....bruinverlies................

11. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    He verdorie wat balen meid... nou wou dat ik je even een knuffel kon geven. Dan maar een digitale...kom op, we gaan samen voor de volgende ronde...!!

12. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Shit meiden... Maar keep the faith!

Hier alles redelijk ok. Heb nu twee keer voorweeeen gehad en met pijn wakker geworden. Ook twee nachten wakker geworden van steken in de borststreek en zo erg dat ik alleen nog maar door de buik kon ademen. Na tien tellen goed rustig concentreren op de buik verdwijnt het dan weer.. Woensdag controle verlos. Had wel al gebeld en wordt nu getest op blaasontsteking.. Keep you posted.

13. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Rustig aan meid! Hopelijk gaat alles goed!!

14. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    He nu al voorweeen, sterkt meid....hopelijk blijft die kleine nog minimaal 10 weken binnen. Tien weekjes klinkt trouwens niet meer zolang......wat gaat dat snel. Succes met de laatste loodjes!!

Oja en hier moeten we echt weer op naar een volgende ronde........

15. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    kl*te he meid....het zal voor ons toch ook wel een keer gaan lukken. We blijven volhouden, al wordt het wel steeds zwaarder om weer om te schakelen en naar de volgende ronde te kijken...

16. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Maar we gaan ervoor!!!

17. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    zeker weten!!

18. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    he meiden blijf hoop houden hoor ik weet hoe het is mijn mijn eerste heb ik er ruim een jaar over gedaan en elke maand lijkt de moed je verder in de schoenen te zakken. blijf voor jullie duimen en weet zeker dat er ook voor jullie een tijd komt dat je mag juichen,

19. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Onze tijd komt, we gaan ervoor meiden. Dikke knuffel

20. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey, das ook vervelend, nu al voorweeen! Hopelijk was het van korte duur. Hoe is het nu met je?

Deel Deze Pagina