Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Aan alle dames die weer ongi zijn geworden: Dikke knuffels voor jullie! Hopelijk ehbben jullie de volgende ronde meer geluk!

2. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou daes, het is weer erg rustig hier! Idereen van het lekkere weer aan het genieten? ;)

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ja het is inderdaad rustig, haha. zit nu lekker in de tuin en dochterlief is heerlijk aan het spelen. gisteren heerlijk dagje bij schoonzus in vakantiehuisje gezeten. Was erg gezellig. Verlang nu nog meer naar de vakantie. 31 augustus gaan we weg, kan niet wachten!

hoop echt dat het voor de meiden bij wie het nog niet gelukt is, snel lukt. inclusief mijzelf natuurlijk!!

4. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hier vandaag ook genoten van het mooie weer, Sven lekker met water spelen en lekker fietsen met papa.
    Wij hebben de eerste week van september nog één weekje vakantie, gaan dan naar Limburg. Ik hoop dat het een mooie weer dus nog even aanhoudt.

5. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    mijn vakantie zit er helaas weer op. ik ben totaal niet uit gerust heb veel stress gehad omtrend huizen enz.
    ik moet nu nog 4,5 week werken en dan heb ik verlof heerlijk ben nu al aan het aftellen.
    als het goed is krijgen we over twee weken de sleutel van onze nieuwe woning hoop volgende week het contract te tekenen.

6. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    dat hopen wij ook, omdat wij 31 augustus op vakantie gaan voor 3 weken! Naar land van Bartje! :D

7. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Zo voor mij was het ook zeker lang geleden. Maar druk gehad de afgelopen periode en ook een week bij mijn ouders gelogeerd in verband met verfen in huis....... Daarnaast genieten wij ook erg van het zonnetje, regelmatig naar het strand of zwembad. Verder afgelopen week een reis naar Italie geboekt, in de buurt van Rome. Heerlijk heb er zin in, hopelijk vliegen we met ons viertjes.....Nou ja das gewoon afwachten en goed ons best doen haha.

Titus wat een drukte, maar bijna met verlof.....de tijd lijkt omgevlogen.....al zal dat voor jou net iets anders zijn geweest.

Hoe is het met de rest van de zwangere meiden. lukt het een beetje met de warmte??

Verder ben ik van de week tante geworden, zo leuk!!! Een heel mooi ventje!!

8. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    voor mij is de tijd inderdaad niet om gevlogen en dat doet het nog steeds niet. ben helaas weer helemaal terug bij af en alleen maar weer misselijk en spugen.

gefeliciteerd met het feit dat je tante bent geworden hartstikke leuk.

9. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tittus, wat vervelend dat je weer zo ziek bent... Doe rustig aan!

Janneke: gefeliciteerd met je neefje!

Hier: alles ok, welal 13 kilo aangekomen maar ja, hoort erbij bij mij denk ik! Gelukkig de laatste maand maar 1 kilo dus er zit gelukkig niet een blijvende enorme stijgende lijn in haha. Vorige week naar de vk geweest, alles ok alleen te veel harde buiken dus moet ustig aan doen, mag gelukkig wel blijven sporten! Volgende week 20 weken echo, ben benieuwd!

Warmte: heb er niet veel last van, dwz niet meer dan mensen die niet zwanger zijn want ooooh was was het warm afgelopen weekend! Gelukkig dat de temp iets naar beneden is gegaan want zoals vandaag en gister heb ik het toch liever!

10. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @Titus, rustig aan. Vervelend die kwaaltjes

@janneke, gefeliciteerd met je neefje

Hier alles prima, we zitten weer op het wachtbankje want de klusdagen zijn voorbij en mijn ei is geweest. Pff..... dat wachten en die onzekerheid......

11. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Zo herkenbaar en dat al ruim acht maanden.........maar we houden de moed erin!! Er moet toch iemand aan de beurt zijn deze maand.......

12. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    hier ook op de wachtbank....volgende week woensdag is als het goed is mijn nod. Dus waarschijnlijk (als ik niet ongesteld wordt) testen op vakantie.

@Janneke, gefeliciteert he! Mijn duimen draaien ook voor jou!
    @titus, vervelend meid
    @tassie221, jij ook succes met wachten. Mijn duimen draaien!

13. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Hi hier ook alles ok en weer rustig. Voel de meid goed en maandag gaf de weegschaal +8,4 aan. Dus daar was ik wel blij mee :))
    Janneke gefeliciteerd! Titus balen zeg!!! Wat een butzooi! Sterkte!
    En ook aan het aftellen, moet nog 6 weken werken..maar moet nog heel veel doen en zelfs nog de hele babykamer schilderen zucht!

14. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @Mallie, fijn dat je de kleine meid goed voelt. Zo'n fijn gevoel. Netjes hoor de kilo's. Er staat je nog een flinke klus te wachten, snap dat je er tegenop ziet maar komt goed.

@frummeltje, mijn NOD is volgende week vrijdag en dus ben ik net ongi op vakantie of ga ik zwanger aan mijn vakantie beginnen. Grappig, net als jij dus.....

15. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend hoor, alle wachtende meiden... Ik duim voor jullie!!;) En fijne vakanties voor iedereen die het nog tegoed heeft. Hier zit het er al weer 3 weken op maar zou zo weer kunnen! Moet op het moment extra werken omdat een collega langdurig afwezig is maar het valt me zwaar. Gelukkig is het maar 6 weken en hoef er nu nog maar 4 dus komt helemaal goed!

@ de kilo's, netjes hoor, 8 kilo. Hier inmiddels 14! OOk knap he? haha:D Heb me er inmiddels bij neergelegd...

16. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    spannend voor jullie meiden hoop dat jullie beide zwanger de vakantie in gaan.
    hier is man erg druk met ons nieuwe huis we hebben donderdag de sleutel gekregen en mijn ouders zijn er nu al om ons te helpen behang krabben, alles op meten zodat als ik me goed voel we naar de bouwmarkt kunnen om alles te kopen maar aangezien ik me dus echt nog niet goed voel is het wel afzien voor ons allebei. voor mij omdat ik me niet lekker voel voor hem omdat hij alles op zijn schouders krijgt.

17. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Titus gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en succes met klussen.

Ach meiden die kilo's (veel of weinig) is in elk geval voor een goed doel. Ik ben niet eens zwanger, maar lijk het soms wel, nog steeds zo'n bol buikje na veel eten.

Verder draaien mijn duimen overuren. Oo ik hoop het zo dat we alledrie zwanger op vakantie kunnen!!

Wat gaat de zwangerschap snel Hanneske, met tien weken alweer verlof??

18. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Frummel even een vraagje, heb jij mijn berichtje gister ook gekregen??

19. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou, het gaat snel maar neit zo snel. Nog 14 weken werken en dan mag i met verlof! Ben nu 20 weken!

Enneh, mijn duimen draaien ook hoor!!!

20. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hier nog 2,5 week werken officeel maar werk arbeids therapeutische.
    ga morgen weer even kijken iets kleins doen en dat was het.
    vandaag hebben zee weer verder geklust in ons nieuwe huis en er moet nog veel gebeuren maar er is toch al aardig wat werkverzet.

Deel Deze Pagina