Wij gaan voor de eerste! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ddotje, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

@Roos991: die test ziet er toch echt heel mooi uit! Gefeliciteerd!

2. Roos911

Roos911 Lid

18 apr 2016
    85
    7
    8
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties! :)
    Begin het nu te beseffen (na elke ochtend een test te hebben gedaan) en ga morgen de verloskundige bellen voor een eerste afspraak.

Fijn Kimmetje dat je eindelijk een positieve ovulatietest had :-D
    ddotje ik hoop dat je snel ongesteld wordt, dan is je onzekerheid weg.. Of natuurlijk zwanger raakt!

Besco en jij alweer 9 weken zwanger! Hoe voel je je en heb je je eerste echo al gehad?

3. Kissyfur1283

25 jul 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    @ddotje, ik hoop als woensdag 3 augustus ongelijk te worden voor het eerst dus we wachten af. Ben sowieso wachten daarop niet gewend was eigenlijk continu ongi. Ook als ik tussendoor een keer stopte stopte het niet dus meteen maar weer begonnen (mycrogynon 50 vanaf jaartje of 15) doktersassistent op de manege viel bijna om toen ze dat hoorde hahahaha

Hoe is het verder met jullie?

4. Yasemin19

@kissyfur1283: ook voor jou spannend na zo lang de pil te hebben geslikt. Heel veel succes!

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Ben heel benieuwd hoelang ik nu ongesteld zal zijn nu ik niet meer met een nieuwe strip zal beginnen. En natuurlijk heel benieuwd wanneer ik dan weer ongesteld zal worden en wat mijn cyclus zal zijn

5. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Zal waarschijnlijk even niet meer hier komen.
    Krijg een beestje in huis die ik komende weken moet gaan flessen.
    Dus iedere minuut die ik vrij ben, zal ik wel slapen :p

Verder ben ik erg onzeker, wil zekerheid over wat er gebeurt in mn lijf, maarja.

6. Kissyfur1283

25 jul 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Oeh yasemin19, ik snap wat je bedoeld, spannend opnieuw je lichaam leren kennen. Ik denk dat we elkaar wat betreft de hand kunnen schudden.

Nanoe2 leuk een klein beestje in huis. Heel veel succes met het flessen!

7. Yasemin19

@Nanoe2: Snap ik heel goed die onzekerheid. Leuk zo'n klein beestje om voor te zorgen :)

@Kissyfur1283: Ja heel spannend. Wij kunnen elkaar idd de hand schudden ;) Succes!

8. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik babbel ook graag mee als dat mag.
    De andere forums zijn zo stil, hoop dat er hier wat meer leven is.:D
    Ik ben 25juni gestopt met mijn pil en na mijn ontrekkingsbloeding een cyclus van 31dagen gehad. Dit vind ik toch goed voor mijn eerste cyclus na stoppen met de pil.
    Ben benieuwd hoe deze cyclus zal zijn.
    Ik ben gestopt met de pil omdat mijn lichaam helemaal van slag was door de hormonen. We zijn niet bewust bezig, maar het is nu ook niet dat we het altijd veilig doen. Ben begonnen met foliumzuur te nemen, want moest het dan toch raak zijn, dan zit dat toch al goed.

9. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Welkom Liezlse!

Zal jullie wel beetje oo de hoogte houden van het ukkie.
    Krijgt nu nog sondevoeding en weegt slechts 43 gram.
    Hopelijk weegt ze morgenochtend ietsje meer!

Heb in ieder geval afleiding nu :p

10. Kissyfur1283

25 jul 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Vanmorgen ben ik ongesteld geworden, na een cyclus van 31 dagen. Niet heel slecht voor een eerste cyclus. Nu maar hopen dat het een regelmatige cyclus wordt.

11. Yasemin19

@Kissyfur1283: idd niet verkeerd voor een eerste cyclus. Zeker niet na 18 jaar de pil te hebben geslikt.

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Kissyfur, dat is inderdaad netjes!
    Hopelijk blijft dat zo!

Nou, beestje is er helaas al niet meer.
    Ze is vannacht overleden, mogelijk toch te zwak.

13. Yasemin19

@Nanoe2: och wat sneu... :(

14. Kissyfur1283

25 jul 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Och jeetje Nanoe2, wat een naar nieuws bah!

15. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Opzich vervelend, maar het is beter zo.
    Heb hem goed kunnen bekijken toen hij was overleden en beestje zat gewoon niet goed in elkaar.
    En soms kun je niet alles redden (ja, ik ben echt zo nuchter. Ik ga tot het uiterste om een dier te kunnen redden, maar het moet wel zin hebben).

16. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Ondertussen zelfs alweer 10 weken! Eigenlijk voel ik me best goed, kan enorm misselijk zijn maar gelukkig maar een paar keer echt moeten overgeven. Verder gewoon zo belachelijk moe, zelfs op vakantie elke dag om 10 uur helemaal gesloopt dus lekker veel slapen☺️ En nog even 3 dagen zonnen!

Ik had mijn eerste echo eigenlijk met 8 weken maar door aanhoudend bloedverlies is die vervroegd naar 6+5 waar een prachtig hartje te zien was! De 19e heb ik de tweede echo en dan ben ik 11+6. Je snapt dat ik niet kan wachten!
    Op vakantie het eerste voor de baby gekocht, zo leuk!

Wanneer heb jij de eerste echo Roos? Hoe ver ben jij precies? Zo spannend allemaal he?
    Liefs

17. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    @ LiezIse Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen :)

@ Besco!! Super leuk! En fijn dat alles goed gaat. Nu die eerste spulletjes kopen, lijkt me helemaal geweldig!

@ Nanoe! Ow nee :O wat erg :( Wat was het eigenlijk voor een dier. Overal staat beestje... Maar waar zorgde je voor? Had je die dan pas sinds kort? Ik had hier ook weer even stress met een van de konijnen maar gelukkig gaat dat weer goed...

@Kissyfur... 31 dagen mooi idd! Nu hopen dat het zo ongeveer blijft!

@Yasemin... Wat had jij voor cyclus nu dan? Ook rond de 30 dagen?

@Roos! Ben heel benieuwd hoe het gaat :) Super leuk dat je zwanger bent! :D

Ik heb helaas niet veel moois te melden... Daarom ook iets minder snel aan het reageren hier... Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 32 dagen. Was ik best wel blij mee na al die jaren aan de pil. Nu zit ik op dag 45 :( pfff... Ik heb 2x een beetje bruine afscheiding gehad... Een week geleden ofzo.. Daarna niets meer. Het verklaart wel dat ik geen eisprong kon vinden met de ovulatietesten... Zal er dus wel geen geweest zijn so far... Ik hoop nu een keer ongesteld te worden zodat ik aan een nieuwe ronde kan beginnen en dan hopelijk daar wel weer een eisprong kan vinden. Ik ben iig niet zwanger...

18. Yasemin19

@ddotje: he bah wat rot. Ik hoop voor je dat je idd snel ongesteld wordt en met een nieuwe ronde kunt beginnen. Ik weet eigenlijk nog niet wat mijn cyclus is. Ik heb vanaf mijn 14e de pil geslikt en heb nu 29 Juli mijn laatste pil geslikt. Ben nu nog ongesteld maar dus geen flauw idee hoelang ik ongesteld zal zijn en over hoelang ik dan weer ongesteld zal worden :(

19. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Getver ddotje wat vervelend! En ik snap dat je na de eerste cyclus van 32 dagen nu enorm baalt dat dit zo lang duurt!
    Hopelijk snel duidelijkheid en weer fris aan een nieuwe ronde beginnen!
    Spannend yasemin! Hopelijk snel een mooie regelmatige cyclus.

Ik duim voor jullie 😘

20. Yasemin19

Dankjewel Besco! 😙

Deel Deze Pagina