Wij gaan voor de eerste! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ddotje, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    Spannend! Duimen!

2. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    En je kunt niet rond je eisprong zitten???

3. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik klets graag mee met jullie. Mijn man en ik hebben sinds februari 2016 besloten om voor een eerste kindje te gaan. Nu 6 maanden + 4 cyclussen verder.. In mijn handtekening m'n, redelijk lange :(, cyclussen.
    Ik schommel echt steeds, ene keer denk ik, ach.. Het komt wel. En de andere keer denk ik, ik wil NUUUU een baby! Haha.
    Ik hoop voor ons allemaal dat het snel raak is!

4. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ken hier niets van dus kan niet helpen. Sorry.

En wat dat van mijn eisprong betreft, tjah, als ik uitga van mijn vorige cyclus en ook eerste, deze was 31 dagen, zou ik nu in mijn vruchtbare periode kunnen zitten, natuurlijk als de gemiddelde kloppen natuurlijk.

5. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
  6. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Dat zijn ovulatietesten zo te zien. (zie LH staan :p ) maar zit geen positieve tussen helaas.. :(

7. Roos911

Roos911 Lid

18 apr 2016
    85
    7
    8
    NULL
    NULL
    Haha ja dat geloof ik ook eigenlijk wel Besco dat je nog steeds onzeker bent. Eigenlijk zullen we dat tijdens de zwangerschap wel blijven denk ik... Ik ben met de echo iets van 9w en 3d.
    Moet inderdaad maar niet te veel op Internet gaan zoeken, dan kan je jezelf helemaal gek maken.

ddotje dat moet ik ook inderdaad maar in mn achterhoofd houden dat je ook gewoon zowat geen klachten kan hebben. Afgelopen week had ik twee ochtenden dat ik moest kokhalzen van de misselijkheid. Trok gelukkig wel snel weg, maar op zo'n moment denk ik inderdaad "wilde ik nou zo graag kwaaltjes?!" 😛
    Fijn dat je ovulatietesten nu eindelijk wat aangeven! Al zijn ze niet knalpositief. Wie weet komt dat nog 1 deze dagen! Ik ben benieuwd. Ik ga iig weer verder met duimen voor jullie 😃

8. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    Sorry.. Onduidelijke post van mij. Ik had bij de foto een bericht getypt maar dat zie je hier dus niet :S Maar het zijn ovulatietesten. Allemaal van Sensitest. Maar de eerste twee en de laatste zijn Sensitive testen en de derde is een 'normale' test.

Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

Kijk dan even naar de laatste twee.
    Die zijn op hetzelfde moment gedaan.
    Vrijdag 12/08 17:45... Sensitive streepje en andere helemaal wit..

Pff.. Heel irritant. Dat is mijn conclusie ;)
    Weet dus nog niets.

9. Kimmetje86

26 jun 2016
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ddotje, ik zie ook nog geen knaller. Ik heb de eerste keer testen 11 dagen elke keer een licht streepje gehad. De 12e dag was het raak en dan zie je ook echt dat het idd veel donkerder kan (en moet)

Hier ook duidelijkheid. Gisteren ongesteld geworden.
    Op naar ronde 3. Jammer maar niks aan te doen.

X

10. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

@ddotje: jeetje wat irritant en zenuwslopend zo!

11. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    ddotje; blegh schiet ook niet op zo.. :( Jammer dat je niet in je lichaam kan kijken he!

Kimmetje; jammer! Maar met vol goede moed op naar de volgende ronde!

12. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Even een vraagje, zit nu als het goed is in de helft van 2e cyclus na het stoppen met de pil. De eerste cyclus nergens last van gehad, buiten pijnlijke tepels, dit zo rond de eisprong. Nu sinds een week echt misselijk met vlagen en bepaalde geuren waar ik echt niet tegen kan.
    Heb 2weken geleden donderdag een mri laten doen van mijn dunne darm en sinds dien is het eigenlijk begonnen. De auto is voor mij de laatste dagen ook een hel om in te zitten.
    Zou mijn lichaam nu pas de "bijwerkingen" tonen van het ontpillen? Vind het zo raar dat het de eerste maand wel goed ging.

13. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Had de eerste maand ook nergens last van, en tweede maand was echt vreselijk!
    2 weken lang enorm misselijk geweest, dingen smaakten echt anders.
    Geuren die ik heerlijk vond stond ik toen bij te kokhalzen.
    En was toch echt gewoon ontpillen...

14. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ Nanoe2: Jz, van een zwangerschap kan het niet zijn.
    Maar heb 2 weken geleden een MRI gehad en ben daar behoorlijk ziek van geweest en sindsdien met momenten zo misselijk. Heb toen een product moeten drinken om mijn darmen te spoelen en had wat schrik dat het daar van voort komt. Maar het zal wel het ontpillen zijn dan.

15. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Volgensmij heeft een lichaam een half jaar nodig om te ontpillen? Dus denk dat het allemaal er nog bij hoort!

16. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Sommige doen een jaar over het ontpillen, sommige zelfs nog langer.
    Verschilt per persoon.

Heel bizar trouwens, afgelopen 2 rondes constant gedacht, dit gaat hem niet worden, maar een man die ervan overtuigd is.
    Nu al vanaf het begin deze ronde zeer positief gevoel gehad.
    Afgelopen dagen cervixslijm gehad, gisteren "geklust" en sinds vanmorgen het gevoel dit is raak.
    Vannacht ook gedroomd van knallende zwangerschapstest (zelfs zo knallend dat ook het witte omhulsel roze was).
    Ik weet dat een gevoel niets zegt, dus ga er ook niet vanuit.
    Maar als het wel zo zou zijn, zou het wel bijzonder mooi zijn.

17. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hoi dames!!
    Als jullie het goed vinden klets ik gezellig met jullie mee! Ik zit nu op 7 dpo en had vandaag erg op en af steekjes onder in mijnn buik ter hoogte van mijn baarmoeder en een soort branderig gevoel in mijn buik, ook had ik vandaag 1 keer met afvegen maar en heel klein licht kleurig veegje bloed aan het papiertje zitten. Of het een innesteling is geweest weet ik niet, de steken zijn nu weg maar voel wel nog een soort branderig en trekkerig gevoel bij mijn baarmoeder. 20/21 augustus is mijn NOD.

18. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Heej KleinMeisje! Leuk dat je je hier ook meld!

19. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nanoe2: Hopelijk klopt je gevoel! Duimen maar!

Deel Deze Pagina