Wij gaan voor de eerste! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ddotje, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik denk dat bij mij het wachten is aangebroken.
    Als mijn cyclus hetzelfde is natuurlijk. :D
    Heb deze vm een tijdje last gehad van wat zeurende pijn/ steekjes links onderin. Dit is nu voorlopig? voorbij.

2. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

LiezlSe, die zeurende pijn en steekjes herken ik wel, zo vervelend altijd. Gister avond had ik een branderig gevoel in mijn buik en vanmorgen was ik ineens wat misselijk. Ik ga denk maar uit van een naderende ongesteldheid aangezien ik een erg onregelmatige cyclus heb. Maar stiekem hopen doe ik toch wel. Ik ga duimen voor jullie dat het snel raak is!

3. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kleinmeisje93: op hoeveel dagen zit je nu van je cyclus?
    Bij mij kan het geen menstruatie zijn aangezien ik nog maar aan dag 15zit.
    En heb zo'n gevoel nooit als mijn menstruatie er aan komt.
    Hopelijk is het bij jou ook snel raak! Wie weet nu wel al en houdt je lichaam je voor de gek! Duimen maar!

4. KleinMeisje93

LiezlSe: ik zit op dag 22. Had voor zekerheid een inlegkruisje in gedaan en zag net echt heel licht bloed ? Tenminste daar leek het op. Met afvegen eigenlijk helemaal niks verder. Dus ben benieuwd. Gemiddelde cyclus over 6 maanden is bij mij 27 en gemiddelde van 3 maanden is bij mij 26. Dus hou nu wel even de 27 aan.

Doe jij aan ovulatie testen? Of temperatuur jij? Ik doe geen van beiden.

5. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kleinmeisje93: Neen, ik doe aan niets. Omdat er eigenlijk ook niet echt mee bezig zijn. Alez proberen niet met bezig te zijn. Bij mij lukt het niet zo goed! :D
    Daarom gewoon eventjes alles op zijn beloop te laten en we zien wel, wat komt dat komt.

Hmm mss een instelingsbloeding bij jou? Ik duim voor jou!

6. KleinMeisje93

Ik ga ook voor jou duimen!! Ik gebruik ook niks maar heb er nog wel een aantal liggen thuis. Ik denk er soms teveel aan maar laat het ook liever op me af komen.

7. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    Hoi Kleinmeisje! Welkom! Spannend bij jou hoor. Kunnen tekenen zijn van een zwangerschap :) leuk hoor! Hopen op goed nieuws!

@LiezIse Ik denk bij jou dan toch echt aan de eisprong... Rond die periode in je cyclus, die klachten.. Op het wachtbankje dan maar ;)

@Nanoe! Ik duim voor je! Zou super zijn! :) Heel af en toe zou ik willen dat we gewoon om de tafel zouden zitten met wat hapjes en een lekker drankje (alcohol vrij haha) ipv achter de pc. Ben iig wel blij dat we hier ons ei kwijt kunnen haha (nu nog letterlijk hahahaha).

Bij mij niets nieuws behalve dan dat ik niet verder ben gaan testen. Heb alleen die testen op de (laatste) foto gedaan en de testen begin deze cyclus (dag 9 t/m 20 ofzo), geen idee meer, is al even geleden haha. Nu op dag 52 als ik me niet vergis.. Als er eind augustus nog niets komt dan ga ik misschien even contact zoeken met de huisarts.. Dan zit ik rond de 65 ofzo... Iig even bellen. Ik ga dan bijna op vakantie en dan wil je wel weten wie, wat, hoe..

8. KleinMeisje93

Ja ik hoop ook op goed nieuws!! zo ik zou dat niet eens uit kunnen houden zo'n lange cyclus :0 ik zou denk ik met 35/40 dagen al gebeld hebben uit stress.
    Ik had net even hoofdpijn en weer steekjes rechts inder, baarmoeder ligt erg hoog voor mijn idee? En voelt anders dan anders.. misschien oraat ik het me alleen maar aan.

Heb jij vaker lange cyclussen??

9. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    Eerste cyclus 32 dagen en maar heel kort en weinig ongesteld... Dit is de 2e... Dus uhm nee, niet eerder gehad

10. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ddotje: bah hopelijk is deze cyclus snel voorbij! Dat je naar de volgende kan, of zwanger natuurlijk! Fingers crossed!

11. KleinMeisje93

Oww wat erg lijkt me dat zo als een tweede cyclus. Heb je wel al je eisprong gehad?

12. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    Geen idee.. Gestopt met zoeken

13. KleinMeisje93

Oow oke, sorry voor de vraag :)

Mijn vriend is er echt heilig van overtuigd dat ik zwanger ben :0 door hoe ik volgens hem doe en waar ik last van heb enzo. Ik denk nu zelf aan een klein griepje doordat ik me zo beroerd voel ineens.

14. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kleinmeisje93: hoop voor jou dat je vriend gelijk heeft, hihi!
    Wanneer zou je willen gaan testen?

15. KleinMeisje93

Ik wil morgen misschien weer testen maar twijfel eraan om dan de kv 2v5 te kopen? Want gebruik nu die van 2BeSure namelijk. de gevoelige namelijk

16. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    Niet erg hoor ;)

17. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Vanmorgen een licht positieve test in handen! Turen hoef ik er totaal niet bij! Heb alleen gemerkt dat hij na het uploaden wel erg licht is geworden!
    Maar in het echt zie je hem duidelijk en mooi roze! En het streepje stond er in 3 minuten! :D

18. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ho foto's erbij vergeten!

Bijgevoegde bestanden:

19. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

@ddotje: echr rot dat het zolang duurt! Ik hoop echt voor je dat deze.cyclus snel.voorbij is!

20. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb een persoonlijke vraag, antwoorden hoeft niet als je niet wil: hoe is jullie seksleven eigenlijk? Doen jullie het vooral rond de ovulatie of altijd veel?

Deel Deze Pagina