Vergeet die foto's maar die ik hier heb geplaatst! Lijken in de verste verte niet op de test in het echt! Zie hier op de pc dat ze echt zo slecht zijn! In het echt is hij echt een heel stuk duidelijker en mooi roze. Heb rond half 7 nog een test gedaan met middag/avond urine en ook die was positief, misschien nog wel iets donkerder! Dus durfde wel op zwanger-stand te gaan staan
Liezlse: had verwacht pas vanaf 31 augustus. Alleen vermoed nu rond de 28e. Is bij mij niet te zeggen wanneer precies. Zit totaal geen regelmaat in en gebruik geen ovu testen. Enige waaraan ik enigszinds kan merken wanneer mij ei komt is aan het cervixslijm. Maar we zien. Vind het vooral heel apart dat ik echt oprecht denk dat wij ooit de MMM in moeten willen we kinderen krijgen. Maar alles in mij er nu van overtuigd is dat het deze ronde raak is. Dat is dus nergens op gebasseerd. Vorige 2 keer totaal niet gehad. Maar we wachten rustig af. Mag van mezelf niet eerder testen dan 1 sep. Tenzij er wel echt symptomen komen.
Gefeliciteerd, Livoli! Ik heb gisterenavond toch getest, en het was negatief, wat ik wel verwachtte. Maar nu weet ik tenminste waar ik sta Het bloeden is volgens mij volledig over, dus nu kan ik mij richten op een nieuwe kans (hopelijk met een langere LF dan na mijn miskraam)
Aah Cyd wat jammer! Hopelijk lukt het snel. Nanoe2: bij zou mijn NOD 30augustus zijn als mijn cyclus klopt. Had maandag echt een tijdje zo'n stekerig gevoel links. Maar begin nu echt te twijfelen of dit wil mijn eisprong was. Vorige cyclus had ik rond die tijd echt serieus pijnlijke tepels en nu helemaal niks. Ik heb de schrik dat 1 van ons niet vruchtbaar is, altijd al gehad. Langs beide kanten is iedereen super vruchtbaar. En heb zo'n gevoel dat ze het ons niet gunnen als je begrijpt wat ik bedoel.
@LiezlSe, misschien is het wel een goed teken dat je nu helemaal niets voelt Rond de periode van mijn eisprong heb ik ook last van pijnlijke (.)(.), maar die keer dat het raak was, voelde ik helemaal niets. Hopelijk is het ook zo van jou! En ik zou daar echt niet aan denken hoor, dat er misschien een van jullie niet vruchtbaar is. Ik was daar ook altijd bang voor, maar nu weten we dat we alleszins vruchtbaar zijn. Bij de ene duurt het iets langer dan de andere, maar dat wil helemaal niets zeggen.
Hee dames. Aah hopelijk is het snel raak Cyd! Hier begint bij mij de moed in mijn schoenen te zinken helaas weer negatieve test.. twijfel nu echt aan hoeveel dpo ik zit, als ik vanaf de dag na mijn ovulatiepijn tel zit ik op 10dpo.. mijn eisprongdag weet ik zo echt niet uit mijn hoofd en gebruik ook geen testjes of temperatuur ook niet. Iemand die me misschien een beetje kan helpen?
Kleinmeisje93: op welke dag van je cyclus zit je nu? Mss is de innesteling nog maar net ofzo of heb je gewoon een langere cyclus. Mss moet je afwachten tot je aan 14dpo zit
Net weer een ovulatietest gedaan (foto). Teststreep lijkt ietsjes lichter dan de controlestreep. Wat denken jullie?
Ja daarom. Dus dan nog maar is testen. Heb wel last van gevoelige tepels wat ik anders nooit heb voor NOD en mijn vriend wilt percee dat ik me laat ondersoeken want hij wilt weten of ik wel of niet zwanger kan raken... mijn huisarts is er tot 5 september niet dus gaat mijn vriend die van hem bellen en vragen of zij me kan helpen voor die tijd.
Hallo dames, Ik sluit me aan bij jullie club. Allereerst voor de dames die intussen al zwanger zijn, van harte gefeliciteerd!! Mijn man en ik zijn ook bezig om zwanger te worden, ik ben 28 en mijn man is 36. We zijn 2 jaar getrouwd en inmiddels bijna 7 jaar bij elkaar. Op 19 juni gestopt met de pil en sindsdien redelijk netjes ongesteld geworden 26 en 21 dagen. Deze week vermoedelijk mijn eisprong. Vind het ontzettend spannend allemaal maar kan niet wachten om een positieve test in handen te hebben
Ik weet het ff weer niet meer hoor. Ik heb sinds vanmiddag plots veel meer afscheiding, helder, met soms een heeeele lichte schijn roze erin. Eisprong kan het volgens mij onmogelijk zijn (heb ik nog maar gehad op 2 augustus) en mijn menstruatie die aankomt kan ook niet, heb ik op 6 augustus gekregen. Iemand hier ervaring mee?
Welkom Aniet! Het is gewoon ontzettend spannend! Gewoon een nieuw begin! Yasemin als de teststreep de rechtse is dan is die indd lichter!
Is dat niet wat snel om te laten onderzoeken? Of is er echt een reden om het nu al te doen? Alez begrijp me niet verkeerd eh, maar dacht dat een jaar proberen niet abnormaal is. En dat je dan onderzocht wordt.