Ja is ook zo. Maar een depressie erdoor krijgen is ook niet zo fijn en bevorderend denk ik terwijl ik die al heb heb er ook medicatie voor wat geen afwijkingen geeft als ikk het slik als ik zwanger probeer te raken en zou zijn. Maar het klopt dat het pas na een jaar is dat ze dan onderzoeken maarja, wat gesprekjes kan geen kwaad denk ik dan? Kan wel wat opbeurend gebruiken en omdat ik echt al heel vaak en lange tijden rond loop met steekjes in mijn buik terhoogte van eileider en baarmoeder zou ik het ook fijn vinden als er weer is een echo gemaakt kon worden. Deden ze jaar terug ook omdat ik zoveel pijn had, toen bleek het verstopte darmen te zijn wat nu zo goed als over is, want naar de wc gaan gaat gewoon goed.
Weet iemand of je baarmoeder hoog of laag ligt als je net zwanger zou zijn? Gister lag hij lager en nu weer hoger en ineens wat meer afscheiding dan gister en vanmiddag
Begrijp ik. Wij hebben in februari ook een tijdje gedacht dat ik zwanger was door de pil heen. Heeft toen heel lang in mijn hoofd gezeten. Steken ed, heel veel onderzoek gedaan, zelfs colonscopie. Geen duidelijkheid bij mij. Alleen dat ik pds heb en een chronisch vitamine b12 te kort, dit ligt bij mij problematisch laag. Dus begrijp het wel, en als je er dan nog eens een depressie boven op hebt, is het helemaal niet leuk.
Ik ga me nu minder druk maken. Vandaag echt even een dip gehad. Voelde trouwens net ineens nattigheid... dacht bloed maar is best wel wat afscheiding... wit melkachtig.. hopelijk iets positiefs.ik hou de moed erin 💪🏻
Nee dat was echt 2 weken geleden toen had ik meer van dit soort afscheiding en echt veel en ook echt hoge libido en nu totaal niet. Voel ook altijd hele erge ovulatiepijn als mijn ovulatie is en dat was 7 augustus. Daarna ook minder afscheiding gehad en nu weer meer, misschien toch wat anders. We zullen het afwachten.
Hmmm echt afwachten dan denk ik. Moest je nu binnen een week nog geen menstruatie of positieve test hebben kan je mss naar de dokter, maar ik zou nog eventjes afwachten. Ik ken uw frustratie, heb dit meegemaakt in februari, en je maakt je eigen alleen maar zot.
Ik had ook tijdens pil nooit zin maar deed t maar braaf, nou toen die pil weg was was t gelijk feest hier haha! Ik ben ook 25 maar 5x in de week ga ik echt niet halen. @kleinmeisje, ja was meteen raak. Ben nooit meer ongesteld geworden na t stoppen met de pil 😳
Oh Livoli gefeliciteerd! Wat leuk zeg, lekker genieten nu. Zoveel berichtjes worden hier nu elke dag geplaatst dat ik t niet meer bijhoud joh!
Wooooww... Wat een berichten.. Ik ben deze groep gestart haha, niet verwacht dat we met zo'n grote groep zouden zijn wel super leuk! Welkom Aniet! Hopelijk snel goed nieuws! Livoli nu echt van harte gefeliciteerd! En bij veel anderen.. Wachten hoort erbij... @Kleinmeisje... Ik zou proberen om het een beetje los te laten.. Je hebt mooie cyclussen... Snel zwanger worden is eerder een uitzondering dan de regel hoor... Je zit in ronde 5... Geef het wat tijd... Hier niets verander helaas. Misschien morgen toch even bellen :S Ik weet het ook niet meer.. Ook dit komt bij veel mensen voor.. Cyclus van rond de 55 dagen... Maar ben het nu wel beu
Ik zag tijd terug hier op het forum ergens iemand die had ook een gigantisch lange cyclus (80+) en was ineens in een lange cyclus zwanger! Weet niet meer wie het was.. maar het kan wel!
Een meisje die ik ken van deze forum was na precies 1 jaar zwanger geraakt die had ook hele lange cyclus gehad.
Wat vervelend zo'n cyclus en inderdaad ben nog maar ronde 5 eigenlijk, ofja 2 dan waar we wat meer in bezig zijn. Heb nu steeds neiging te huilen en hele dag op en af chago om helemaal niks, zelfs mijn vriend werd er wat verdrietig van omdat ik kortaf deed enz (GROTE OEPS) maar is nu weer goed. Maar goed, nu wat branderig gevoel en steekjes terhoogte van baarmoeder
Hey, Ja I know.. Het kan allemaal opeens gebeuren.. Maar soms je goede dagen en soms een paar slechte dagen.. Daarom zei ik het ook @kleinmeisje.. Laat je niet gek maken.. Het komt vast wel goed.
hoi allemaal ik zag het onderwerp op het forum en zou graag mee willen schrijven. ik ben bijna 34 en mijn man 37 wij zijn sinds jan 2016 bezig mee zwanger worden en afgelopen mei geweldige positieve test. allebei erg blij. helaas bij de termijn echo met 11 weken bleek het een missed abortion het kindje was al met 7 weken gestopt met groeien. erg verdrietig met behulp van cytotec heb ik 2 dagen later een miskraam gekregen. en nu ben ik weer 6 weken later voor het eerst ongesteld. ik ben nog nooit zo blij geweest met mijn menstruatie. mijn lijf doet het nog echt heel apart. mijn man en ik ga vol goede moed voor de nieuwe ronde hopelijk gaat het nu weer zo snel we zullen zien. heel fijn om met andere deze ervaringen te delen iedereen succes en duimen voor een snelle positieve test bij de eerste zwangerschap had ik pas 3 dagen na nod een licht positieve test. op de nod zelf was die negatief. na 1week pas een knaltest. bij een volgende keer wacht ik tot minimaal 5 dagen na nod.
Jadie: welkom. Het spijt me dit te lezen. Kan begrijpen dat je dan blij bent met je menstruatie. Hopelijk is het snel terug raak en verloopt alles dan wel goed!