30/8 Sinds vandaag ineens weer veel afscheiding, voel het echt lopen. Had dit rond mijn eisprong ook. Dan was het ff gedaan en nu weer terug. Weet niet hoe dit vorige cyclus was, was toen ook niet bezig met al die dingen bij te houden, toen waren we ook nog niet echt bezig.
Spannend! Veel afscheiding had ik net zoals jij ook rond mijn eisprong, ook idd dat ik het gewoon voelde lopen. Hopelijk zijn dit allemaal goede tekenen voor jou! Ik duim voor je!
Dankje Livoli & Yasemin19 Weet totaal niet wat ik kan verwachten, heb sterk het gevoel dat het niet raak is. Vraag me niet waarom, maar het gevoel zit in mij. Heb wel al eens gekeken welke symptomen andere hadden, maarjah, ieder lichaam is anders. Heb wel zeer gevoelige darmen en maag, dus ben altijd van het gedacht geweest dat ik het hier wel aan zou merken moest het ooit zo ver zijn. Maarjah, ik kan op elk moment zo maar ineens last krijgen, dus dat is dan ook weer geen goede meter. Heb een paar dagen echt met een zenuwachtig gevoel rondgelopen en dit is allemaal weg nu, ben zo zen als iets ineens. Wat wel raar is bij mij. Ik wil wachten tot een paar dagen na mijn NOD met testen als ik dan over tijd ben.
@LiezlSe: ik hoop dat je gevoel niet juist is.. Ik denk eigenlijk dat je idd niet van de standaard symptomen moet uitgaan, elk lichaam is idd anders. Ik snap wel dat je echt wil wachten tot na je nod, dat wil ik zelf ook als ik straks de eerste keer geïnsemineerd heb. Tenminste als ik kan wachten dan
De testdrang is er bij mij "nog" niet. Achjah, afwachten en dan zien we wel, meer kunnen we niet doen. Spijtig genoeg. Hoop dat het bij jou met het insemineren snel raak mag zijn, want dat is toch nog wat anders dan wanneer je een partner hebt en je het dus eignelijk altijd kan doen.
nou ja hmm ik weer het even niet. normaal een cyclus van 33-34 dagen met een positieve ovulatietest op en rond dag 20. nu dacht ik na mijn miskraam laat ik eens eerder beginnen met ovulatietesten gisteren al op dag 10 negatief en ineens vanmorgen dag 11 positief kan het niet geloven dat is normaal veel te vroeg dacht weer gewoon naar mijn normale ritme te gaan. vanmiddag nog maar eens kijken normaal heb ik 2-3 dagen positieve testen. manlief wordt in ieder geval druk vanavond😃 wil dit natuurlijk voor de zekerheid niet missen. gelukkig de laatste 3 dagen ook gezellig gehad😉
Helaas kun je alleen maar afwachten idd... Ja ik hoop ook echt dat het snel raak mag zijn... Gelukkig heb ik wel een flexibele donor die wil komen zodra ik een positieve ovulatietest heb
Wat fijn jadie! Zo'n vroege positieve ovulatietest! Veel plezier dan vanavond! Hier vandaag 2-3 op de CB heb er nog 1 liggen. Die doe ik volgende week. En dan is het klaar met testen!
livoli gefeliciteerd met je zwangerschap ik heb ook tot en met week 8 steeds getest kon het niet geloven. vanmiddag nog weer een ovulatietest en ja hoor weer positief tjonge na een miskraam is het dus wel weer even anders. blij dat ik getest heb
Hoi allemaal! ik ben zojuist bezig geweest alle 41 pagina's van dit topic door te lezen voor ik me voorstel ik wil graag met jullie meepraten. ik ben afgelopen maart gestopt met de pil omdat ik er veel klachten van had, en ik ben allergisch voor latex dus condooms waren ook geen optie maar we waren nog niet aan een zwangerschap toe. (met name mijn man niet) nou hadden we afgelopen week ineens heel sterk het vermoeden dat ik zwanger was. ik had veel klachten die op een zwangerschap leken, en aangezien onze anticonceptiemethode niet heel betrouwbaar is zat de kans er toch in. uiteindelijk werd ik toch ongesteld en ik was diep teleurgesteld. maar tot mijn verbazing mijn man ook, en we zijn gaan praten over de mogelijkheden en zijn tot de conclusie gekomen dat we vanaf oktober kunnen beginnen met kinderen proberen te krijgen!! mijn man en ik zijn 25, 2 jaar getrouwd en 10 jaar samen voorlopig lees ik dus vooral nog even mee en ik maak plannen. ik wil vast beginnen met ovulatietesten om een goed beeld te krijgen van wanneer in mijn cyclus precies mijn eisprong is. ik had gelukkig meteen na de pil al een normale cyclus van 28 dagen. ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen! gefeliciteerd iedereen die intussen zwanger is! en heel veel succes iedereen die nog aan het proberen is
dank jullie wel ik heb er heel veel zin in. mijn moeder was 22 toen ze mij kreeg dus ik had mijn hele leven al die leeftijd als doel voor mijn eerste.. helaas waren toen de omstandigheden er niet naar.
Ja het is net hoe het loopt in het leven.. Alles kan een andere wending krijgen waardoor "doelen" niet worden behaald haha. Ik wou altijd op mijn 24e trouwen. Ben op mijn 27e getrouwd!
Welkom miss Fluffy! Hier enorm geschrokken gisteren. Ik verloor wat bloed dus mocht langs bij vk om hartje te luisteren en dat was netjes aanwezig. Echter ging het bloed aan het einde van de dag lopen, niet een beetje maar echt veel waterig helder bloed! Ik schrok me kapot. Vk gebeld welke gelijk met de gyn overlegd heeft. Gelukkig mocht ik snel langs de gyn om alsnog een echo te gaan maken. Met beebje ging gelukkig alles goed! Het kan zijn dat er een hematoom tussen de baarmoeder en vruchtzak zit die gisteren dus leeg is gelopen. Vanaf vanmorgen is t gelukkig bruin verlies geworden dus dat is al veel beter. Ondanks de goede echo hoop ik zo erg dat het niet meer terug komt! Wat een dag zeg! Nu rustig aan doen en over 10 dagen terug. Gelukkig voel ik me, ondanks alles, eigenlijk heel goed en heb er nog alle vertrouwen in😊
Jeetje wat zal je inderdaad geschrokken zijn! Fijn dat je direct terecht kon bij de gynaecoloog en dat alles goed is met de kleine! Hopelijk voel je je verder goed. Ik last van ochtendmisselijkheid en erg moe. Mag nog niet klagen.. Nu aan het aftellen tot de eerste echo. Ik kan niet wachten!!
@Besco: jeetje das schrikken! Fijn dat je meteen een echo kon laten maken! Hopelijk blijft het hierbij!
@besco: poeh wat heftig zeg! kan me voorstellen dat je je helemaal lam bent geschrokken. wel goed van je dat je nog steeds vertrouwen hebt