Hey meiden (welkom nieuwe dames, leuk dat jullie alles terug lezen ) Ben ik weer Was heel even klaar met de site :S Niet met jullie hoor Maar wilde even niet kijken, testen, sex op commando.. etc. etc. Heb vanochtend de HA gebeld... Doorgegeven dat ik vandaag op dag 65/66 zit en ik graag wil weten 'wanneer ik aan de bel moet/mag trekken'... Ze ging het vanmiddag met de HA bespreken en moet morgen terug bellen... Ben benieuwd wat ze zeggen. Maar medicatie om ongesteldheid op te wekken lijkt me niet echt natuurlijk/ een helder beeld geven.. Toch? Tevens hoorde ik mijn vriend afgelopen weekend geregeld opmerkingen maken over kinderen.. Oh dit zou je best met kinderen kunnen doen... En oh, ik was daar en daar en die hebben echt wel een leuke baby.. Stiekem smelt ik dan helemaal! Moet nog 1 week werken en dan lekker vakantie. Can't wait! Had wel gehoopt voor de vakantie ongesteld te worden.. @Besco, jeetje zeg :S Dat is schrikken! Gelukkig was alles ok... Een voordeel, ze houden je nu een beetje extra in de gaten.. Dat is wel fijn. @Roos, hopelijk gaat de morning sickness er snel vanaf @MissFluffy, spannend voor jullie, leuk dat jullie er voor gaan!
@ddotje, hopelijk weet je morgen meer. Ik zit ondertussen op het wachtbankje, maar heb wel geen idee vanaf wanneer al. Misschien kunnen jullie me helpen? Mijn laatste menstruatie was op 6 augustus. Vanaf 15 augustus kreeg ik weer meer en helder slijmverlies, 17 augustus plots nog een stuk meer slijm met een beetje bloed in. 18 augustus gewoon helder slijm, beetje krampen, 19 augustus hetzelfde liedje, maar weer met een heeel klein beetje bloed in (1 keer), dan tot 26 augustus nog helder slijmverlies gehad (zonder bloed) en sinds dan is het volledig gestopt. 26 augustus wel kramp gehad met ongi-gevoel. Gisteren rommelende darmen en veel honger. Vandaag gewoon wat last van mijn darmen en soms krampjes/trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Zou mijn eisprong nu rond 18 augustus geweest zijn of toch pas 26 augustus? Mijn cyclus is heel onregelmatig en ik weet niet hoe hij nu zou zijn na mijn miskraam vorige maand... Ik hoop zo dat het terug raak is! Sinds 22 augustus heb ik ook serieus last van een 'brok in de keel', kwam zomaar op! Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft, maar het is zo vervelend. (Sorry voor mijn lange verhaal)
Besco; ohh dit heb ik gemist! Jemig dat is schrikken ja! Hoe gaat het nu? ddotje; Goed dat je heb gebeld! Ben benieuwd wat ze zeggen! Cyd; Heb je seks gehad rond 18 augustus? Misschien komt daar de bloed van? Maar het zou ook zomaar eens van eisprong kunnen zijn (dat je eitje misschien te hard is gesprongen?). Je gebruikt geen ovulatietesten en ook geen temperatuurmeting?
Ja, rond 18 augustus hebben we seks gehad, maar langs de ene kant hoop ik dat het van mijn eisprong komt, dan kan ik sneller testen Ovulatietesten en temperatuurmeting doe ik niet. Ik voelde mijn eisprong altijd goed, en kon het ook goed herkennen aan mijn cervixslijm, maar na mijn miskraam weet ik niet meer hoe het in elkaar zit, het is precies allemaal anders nu...
Ik zou graag testen, maar dat zou mss wel dom zijn, grote kans dat het negatief is, want zou nu maar 11dpo zijn (als het rond 18 aug was), ofwel 4 dpo (als het rond 26 aug was). Dus eigenlijk mag ik er van uit gaan dat die test nu sowieso wel negatief zou zijn... Maar het is zo moeilijk om te wachten! Na mijn mk had ik mezelf nochtans opgelegd nooit meer zo vroeg te testen, maarja...
Allereerst, dank jullie voor de lieve woorden! Momenteel gaat het wat beter met me. Al vertrouw ik m'n lichaam voor geen cent meer en huil ik me een ongeluk eigenlijk voel ik me echt wel redelijk. Ben nu nog even thuis van het werk maar ga deze week gewoon weer beginnen. Gelukkig volgende week een echo bij de echoscopist welke alles gaat onderzoeken. Mocht er dan uitkomen dat er nog meer kan komen kan ik me in elk geval voorbereiden. Heb er namelijk nog steeds vertrouwen in dat dit kindje gewoon gaat komen ❤️ @cyd, ik had dit ook (wist cyclus nog niet ivm stoppen pil) en was super zwanger. Hopelijk geldt dit voor jou ook! @ddotje, sjonge wat duurt dat lang voor je zeg! Zo vervelend. Hopelijk heeft de dok tips ofzo om het toch op te kunnen wekken. Heel veel succes in elk geval!
@Besco: fijn dat je volgende week een echo krijgt. Fingers crossed dat alles goed is! Als het goed is moet ik morgen ongesteld worden. Ben benieuwd of ik dat ook echt word. Ergens denk ik van wel omdat ik op dag 14 van deze cyclus een positieve ovulatietest had. Over een week 2 weken naar Turkije naar mijn zus zwager en hun kids die daar wonen en daarna ga ik ervoor!
Vandaag ongesteld geworden. Dus deze maand een cyclus van 27 dagen. (Mijn banner is nu mss een beetje raar aangezien ik nog niet kan testen maar goed )
Hier nog niet ongesteld. Vorige cyclus 31 dagen. Had op dag 30 toen 's avonds al bruin verlies. Nu zit ik al op 32 en nog niets. Heb wel een test gedaan omdat ik het toch maar wou weten, maar deze is negatief. Dus heb nu dus een langere cyclus, spijtig, want had graag een regelmatige cyclus gehad, niet dus. 😞 Hoop maar dat ze snel komen.
Hm das jammer LiezlSe. Hopelijk wordt je snel ongesteld of blijkt het toch goed nieuws te zijn 😉
Op dat goed nieuws hoop ik niet, had al het gevoel dat het deze ronde niets ging zijn, kan ook geen kwaad. Maar pfff had graag ongesteld geweest dan, nu blijf je zo in die onzekerheid zitten.
Ja snap dat je gewoon ongesteld wil worden zsm dan. Ik ben nog nooit zo blij geweest met mijn menstruatie als nu omdat dit betekent dat ik nu iig een nette cyclus heb 😊
hoi liezlse bij mijn zwangerschap teste ik pas 3 dagen na nod positief. terwijl ik door ovulatietesten precies wist wanneer ik ongesteld moest worden. snap dat wachten niet fijn is maar misschien is het uiteindelijk toch goed. spannend succes
Dankje voor je bericht. Maar hoop er niet echt op. Kan goed zijn dat mijn eisprong later was. Of geen heb gehad natuurlijk. Heb vandaag met een early van kruidvat getest, dus moest er al iets zijn zou deze toch al een heel licht streepje moeten geven niet?
zou je denken maar bij deed die het niet uiteindelijk met de vroege test pas 3 dagen na nod. volgens de vk kon dit goed sommige vrouwen pas na een week. lage hcg zou kunnen of een late innesteling