Wij gaan voor de eerste! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ddotje, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    @liesize hopelijk komt het snel... Of idd goed nieuws maar vaak weet je zelf wel hoe laat t is..

@yasemin spannend op naar de volgende ronde.. fijne vakantie alvast

@besco ik blijf duimen op een goed verloop

Ik moet morgen even langskomen. Kreeg aan de tel te horen dat ik mocht langskomen.. ben benieuwd.. zit vrijdag dan ook op n cyclus van 70 dagen

2. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Nou ik ben benieuwd! 70 dagen is niet niks!

3. Roos911

Roos911 Lid

18 apr 2016
    85
    7
    8
    NULL
    NULL
    Fijn dat je even langs mag komen ddotje! Succes

4. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Dankjewel! Pff jeetje 70 dagen... Ik hoop dat de dokter je meer duidelijkheid kan geven. Succes!

5. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ja, hier nog altijd niets.
    Denk dat dit een lange ronde gaat worden!
    Dat is goed dat je mag langs komen, hopelijk doen ze er iets aan.
    Hoop dat ik geen al te lange cyclus heb of ik word zot denk ik.

6. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    En dotje???

7. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vandaag cd36 en nog niets.
    Geen positieve test, geen menstruatie.
    Ddotje, hoe hou jij dat vol?
    Ik word nu al een beetje wanhopig. 😕

8. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Hier nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Hoofd is een stuk rustiger en besloten af en toe nog mee te kletsen in vaste topics en niet veel verder te kijken.
    Vandaag wel weer tussen veel mensen geweest die of een kleintje hebben of zwanger zijn. Van de week ook weer, iemand die gewoon weer ff zwanger is, soms zo lastig!

Liezlse, als het zo lang duurt is het ook super vervelend!

Ddotje, hoe was je gesprek?

9. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Net vanochtend bij het afvegen 2 keer wat rood bloed bij mijn afscheiding gehad, nu vanmiddag ook nog een keer. Hoop maar dat het men ongi niet is. Mijn eisprong was rond 18 of 26 aug, mr denk 26 aug, want had dan dat typische eisprong gevoel dat ik altijd heb. Nu maar hopen dat het innestelingsbloed is! Ik heb wel een drukkend gevoel aan mijn linkerkant en soms wat steken, dus ik vrees wel voor het andere:( Maar toch blijf ik hopen!

10. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    Hey Ladys, lief dat jullie het vragen ;)
    Huisarts gaf aan dat dit gewoon kan.. Ze had geen reden om nu al actie te ondernemen.. Geen overgewicht, lekkende tepels of weet ik het allema haha
    .. Wat ze wel zei: tot 6 maanden is t echt niet gek als t alle kanten op gaat, vooral na zo lang slikken... Kan dat ik er ook veel mee bezig ben n druk op t werk had n met mn vriend zn studie bezig was in mn hoofd etc... Dus de gouden cliche tip kreeg ik.. LAAT HET LOS, LET IT GOOOO! Hahha, Elza zou trots op me zijn hihi!

Dus dat ga ik proberen.. Ik ga woe 3 weken naar the Usa ;) n k ga genieten n alleen nog maar notere in app wanner k sex had n wanneer ik ongesteld wordt.. Ps: was net n beetje bruinsig dus maybe ;) nu dag 72 dus tja..

Dus na di av kijk ik ook hier even 3 weken niet.. Wel wer na mn vak.. Maar denk dat dat wel goed voor me is!

@cyd hoop ook dat t goed nieuws is ipv menstruatie bij jou

@liezise.. Laat het los ;) is kut.. Vooral in t begin.. Vooral na eerst n normale cyclus.. Had ik ook. Maar na een tjdje wordt je gek van de onzekerheid n dan van jezelf n dan laat je het al n beetje los ;) tip: doe t sneller dan ik t deed haha.. 70 dagen is gewoon kut mja

11. Jessi92

Jessi92 Lid

16 nov 2014
    16
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Terug van weggeweest...
    Ben een hele tijd offline geweest omdat ik eigenlijk niet echt veel te melden had hihi!
    Even voor de mensen die nieuw zijn, zal ik mijn verhaal in het kort vertellen!

Meer als een jaar bezig met zwanger te worden, geen resultaten, ook al bijna 14 weken geen menstruatie en als je dat niet hebt heb je ook geen eisprong!
    Afspraak bij HA gemaakt en doorverwezen naar gynaecoloog, 3 weken later kon ik daar terecht.
    Daar heb ik een inwendige echo gekregen en ze kon niets geks zien.
    Ik moest bloed laten prikken omdat ze wat dingetjes van hormonen gingen testen en gingen kijken of ik ooit een SOA heb gehad (ik wist al zeker dat dit niet was)
    Mijn vriend moest een sperma onderzoek doen, dus een paar dagen later heb ik een potje ingeleverd en is alles nagekeken.
    Een aantal weken later moesten we weer terug komen voor de uitslagen & gingen we verder bespreken wat we nu gaan doen.
    Gelukkig waren alle uitslagen goed! daar zijn we dan ook erg blij mee.
    Ik moest ervoor zorgen dat ik een aantal kilo ging afvallen en hopelijk zou mijn menstruatie dan weer op gang komen en een eisprong krijgen.
    En JA! na ongeveer 5 kilo werd ik weer ongesteld! Ik was nog nooit zo blij geweest..
    Ondertussen ben ik nu voor de 2e keer ongesteld geworden en wordt dit dus echt een spannende maand!...

Oké ik dacht dat ik dit in het kort kon vertellen maar dat is me niet gelukt haha sorry! maar nu zijn jullie wel echt van alles weer op de hoogte!

Liefs X

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ddotje, gelukkig nu niets om je zorgen om te maken.
    Hoop dat het loslaten lukt en vooral even genieten van de USA!

Jessi, fijn dat her op gang lijkt te komen en dat er niets aan de hand is!

Ik probeer het echt enorm los te laten.
    Kom amper meer op het forum en na vandaag echt weer even een week niet.
    Lees alleen dit topic en 2 anderen en dat is het!
    Verder er gewoon weinig over praten en veel mer andere dingen bezig zijn.
    Merk wel dat ml er nu ook wat meer voor wil gaan en er wat meer mee bezig is.
    En eerstvoorlopig zien we wel.

13. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik vrees dat ik toch ongesteld word:( vanochtend nog wat bruine afscheiding gehad, maar daarnet weer rodere afscheiding. Hopelijk heb ik mijn ei dan rond 18 augustus gehad, en niet rond 26 augustus, anders is mijn LF echt wel te kort. Word hier ook wel moedeloos van. Ik had gehoopt dat na mijn miskraam mijn cyclus weer normaal zou worden, maar dat is dus niet zo... Op naar de volgende ronde dan maar weer zeker:(

14. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

@ddotje: mss is het wel even goed om het idd los te laten. Al snap ik dat dat rot is. Geniet lekker van je vakantie!

15. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik vind het heel rot voor jullie dat het allemaal niet lekker loopt :( vandaag of morgen verwacht ik mijn piek. 23 augustus was de eerste dag van mijn cyclus en volgens mijn berekening zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben. ik ben nu vanaf afgelopen woensdag bezig met ovulatietesten en die hebben tot nog toe allemaal een licht streepje gehad, die van gisteren was wel iets donkerder, dus ik verwacht vanavond een donker streepje. mijn temperatuur is vanochtend ook flink gekelderd. nog best ingewikkeld allemaal

16. Aniet88

Aniet88 Lid

2 aug 2016
    82
    1
    8
    Hallo dames,

Ik was even niet meer online geweest. Maar nu het volgende.. nog niet ongesteld geworden (mijn banner klopt niet helemaal). Gisteren mijn NOD en vorige week echt de hele week krampen/steekjes gehad waardoor ik dacht ''nu komt het'' maar tot op heden nog helemaal niets.. het gekke is dat ik nu ook niets meer voel. Op de soms aanwezige krampen/steken en liezen na dan. Vorige week ontzettend moe en ook op dond en vrij ineens na het werk in slaap vallen! Bijzonder voor mijn doen aangezien ik dat normaal nooit heb. Nu ben ik mij er van bewust dat dat allemaal nog kan komen door ontpillen en dat de hele boel nog van slag is.. maar toch ga je denken ''Zou het?!''

Vanmorgen een testje gedaan, helaas negatief.. wanneer raden jullie mij aan weer eens te testen?

Liefs

17. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Meiden ik neem even afstand van het forum. Lees mijn onderschrift maar..

Als ik er weer klaar voor ben en terug kom wil ik veel roze zien hier!

Xx

18. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ooh nee! Dit meen je niet! :(
    Veel sterkt en dikke knuffel!

19. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Pff, dat meen je niet! Krijg er gewoon kippenvel van:( Heel veel sterkte! En vooral kijken naar de toekomst!

20. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    oh wat vervelend veel sterkte

Deel Deze Pagina