Wij gaan voor de eerste! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ddotje, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Hoi Livoli, fijn om je weer te "spreken".
    Hoop voor je dat je snel van de klachten af bent en je door kunt gaan.

Hier sins zondagavond krampen onderin mn buik. Maar was zondagavond eventjes, gisterenavond eventjes en vanmorgen toe ik even op bed ging liggen weer eventjes. Doet echt best wel zeer, maar zakt binnen 10 min weer af en is alleen als ik plat lig?

Heeft er hier iemand ervaring met tarwekiemolie?
    Heb dat nu gekocht, in de hoop dat het helpt mn cyclus iets meer regelmaat te geven...

2. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Dankjewel. Hopelijk is de pijn gauw weg x

3. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Oke, nou raak ik echt in de war!

Vorige week donderdag ongesteld geworden en eigenlijk na 1,5 dag was het weer klaar! Las al dat dat vaker voor voorkomt na een curettage, dus klaar. Maar voel me dagen anders en meer richting zwanger. Gisteren roze afscheiding met afvegen. 's avonds een test gedaan (jumbo test) en zag lichte streep. Vanochtend een CB + test gedaan en daar een duidelijkere streep, maar telkens met afvegen toch bloed/roze afscheiding of hoe je het maar wil noemen. Net nog een action test gedaan en niets te zien..

Oh en telkens last van steken en/of zeurderige pijn linker en/of rechter lies.

Maar ik begrijp niet helemaal waar dat bloed/roze afscheiding ineens vandaag komt! Dacht dat het eindelijk klaar en duidelijk was, maar neeeeeeeeeeeeeeeee.

4. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Goooh wat zenuwslopen dit.
    Ik heb hier geen ervaring mee dus kan jammer genoeg niet helpen.
    Zou nog een paar dagen afwachten en dan mss nog eens een test doen?
    Temperatuur je toevallig? Anders kan je daar mss iets uit afleiden ofzo?
    Die pijn in de lies ken ik, zaterdag serieuse last van gehad, waren aan't wandelen met de honden en kon niet meer verder van de pijn. Gaan zitten
    en mijn been ff opgetrokken en het was gedaan.
    Maandag ook weer ff maar niet zo erg als zaterdag, heb er sinds een aantal weken wel vaker last van.

Livoli, hopelijk snel van de klachten af.

Yasmin19 sterkte.

Hier nog altijd niets. Zit nu op cd47, niks te bespeuren.
    Ben sinds gisteren begonnen met temperaturen, ik weet dit moet vanaf eerste dag van de cyclus, maar aangezien er toch niks is, dacht ik waarom niet, mss krijg ik er dan toch een beetje een beeld van of er al dan niet nog een eisprong is.
    Mijn temperatuur is als ik die ooit neem altijd constant, zelfde als nu, dus er is nog niet echt iets gebeurt denk ik.

5. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Temperatuur niet helaas, dus daar kan ik niets uithalen. Maar gelukkig volgende week dinsdag eindelijk controle van curettage. Wie weet wat er dan uit komt! Ga haar wel vragen naar m'n eileiders te kijken, want heb als het is een cyste op 1 van 2.

Jeetje, duurde ook lang! Inderdaad, dan kan je alvast "oefenen" met temperaturen. Moet elke dag op het zelfde tijdstip toch? Niks voor mij iig :p

6. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Voor mij ook niet, maar das de enige manier om er een beetje zicht op te krijgen denk ik, tenzij het nog heel lang duurt voor ik een eisprong heb, dan is het temperaturen ook gedaan, want daar heb ik het geduld niet voor. Hehe.

7. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    AKOEKKOEK wat raar zeg! Ben je niet gewoon opnieuw zwanger inderdaad?

8. Yasemin19

Wat spannend voor jullie allemaal.
    Sorry ik lees en reageer niet veel op het forum op het moment. Ben in Turkije dus heb niet altijd internet en goed aan het stressen. Allerlei scenario's gaan door mijn hoofd. Vandaag om 13.45u heeft mijn stiefvader een afspraak in het zkh voor de uitslag.

9. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    En yasemin? Weet je al iets?

Akoekoek, ik verloor ook roze bloed en was toch zwanger. Weet alleen niet of dat zo snel kan na curettage? Ik woon trouwens ook in zeeland! Zag nu pas dat je uit Zierikzee komt ☺️

Liezlse, wat een geduld moet je hebben zeg! Steken komen mij weinig bekend voor dus kan je niet echt helpen aan info 😔

Livoli, is je test al negatief?

10. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ja een engelen geduld.
    Nu sinds 2 dagen zo wat menstruatiepijnen, maar er is niks.
    Af en toe voel ik zo eens vanbinnen en mijn bmmond begint nu terug hoog te liggen en staat ook veel meer open, is alleen nog wat hard vanboven, dus wie weet heb ik eeeeeeeeeindelijk 1 van de dagen mijn eisprong.
    Het temp heb ik ook al terug opgegeven.
    Ik hoop dat het dus een goed teken is, ik ga het 3weken afwachten, als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik een test en anders weet ik het ook niet meer.
    Denk dat er vorige keer wel eentje gerijpt is, maar niet is gepsprongen, stond toen ook onder stress enzo, dusjah. Daarom nu proberen te relaxen en mijn gedachten focussen op iets anders.
    Ik ga het nu gewoon ff aan zien en proberen niet te veel te lezen/posten. Dus dames veel succes nog en tot binnen een paar weken.

11. Yasemin19

Sorry voor mijn late reactie. Ze hadden een biopsie gedaan van zijn lymfeklieren want die waren vergroot. Die zijn gelukkig schoon. Maar ze zien op een scan witte 'bolletjes' in zijn longen. Ze weten niet wat dat is en die zijn te klein om een biopsie van te doen. Nu moet hij over 6 weken weer een scan om te kijken of die 'bolletjes' groter zijn geworden. Dus eigenlijk weten we nog niet veel meer alleen van zijn lymfeklieren. Afwachten nog...

Ik slikte trouwens al een paar weken foliumzuur. Nu ben ik dat dus vergeten mee te nemen op vakantie dus niet geslikt. Als ik weer begin als ik terug ben dan kan dat geen kwaad denk ik toch?

12. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    in principe hoef je foliumzuur pas te slikken op het moment dat je zwanger bent, maar aangezien je dat de eerste 2 weken van je zwangerschap niet weet raden ze aan om het te slikken als je zwanger wil worden. maar als jij nu geen risico hebt op zwangerschap dan is er niets aan de hand.

overigens is het slikken van foliumzuur aangeraden, niet verplicht of uiterst noodzakelijk ;)

13. Yasemin19

Nee ik kan nu idd niet zwanger zijn. Ik weet idd dat het niet verplicht is maar dat het wel goed is als je zwanger bent voor je ongeboren kindje. Ik vroeg me af of het erg was als je het al een tijdje hebt geslikt en dan even niet en dan weer wel. Dankjewel voor je antwoord 😊

14. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    #494 AKOEKKOEK, 18 sep 2016
    Laatst bewerkt: 18 sep 2016
    Ik ben inmiddels wel zo goed als zeker dat ik niet zwanger ben :) Gister een zo goed als positieve ovulatietest en vandaag positief. Morgen weer ff testen om te zien of het weer is afgezakt. Dus nu vraag ik mij af of ik laatst wel echt ongesteld ben geworden, of mijn cyclus is ineens kort? Aankomende dinsdag gelukkig eindelijk controle nav curettage. Blij om.

Sterkte Yasemin! Wat een nare situatie!
    Over het foliumzuur; het is inderdaad niet erg als je nu ff niet slikt. Zoals ik begrijp heb je eerst wel gewoon geslikt, dus je hebt al wat opgebouwd. Dat is niet in eens weg. En los van dat het goed is voor je beeb, is het ook goed voor jou. Dus ook al is het niet verplicht, het is altijd goed :) Ikzelf slik van die multie-zwanger achtige vitamines van de kruitvat. En mijn nagels zijn daardoor super sterk geworden! Hahaha. En doordat er vit. D en vit. B12 in zit voel ik me ook (vaak) ook nog eens beter en energieker!

15. Yasemin19

Dankjewel! Als ik terug ben van vakantie dan ga ik weer foliumzuur slikken 😊
    Ik hoop dat jij morgen een goede controle hebt!

16. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Hoe was het akoekoek?

17. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Controle was goed! Geen cyste meer op de eierstok, en de baarmoeder zag er ook goed uit! Dus helemaal happy!

18. Yasemin19

Fijn Akoekkoek!

19. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Heel fijn Akoekkoek! :D heb je net je eisprong gehad?

Ik ben aan het wachten op eisprong! Zit nu op dag 16. Ovulatietest is wel wat donkerder aan het worden gelukkig, dus ga er vanuit dat het niet heel lang meer duurt voordat die knalt!

20. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Dag

Ik ben ikkehouvanjou
    29
    En al 4 jaar bezig voor 1e kindje.
    Kom graag met jullie mee praten

Deel Deze Pagina