MMM = medische malle molen Oké maar niks aan de hand, krijgen jullie dan geen hulp nu aangezien het al 4 jaar niet lukt?
Hsg onderzoek lijkt me niet fijn! Hopelijk komt er iets uit! Zit weer op het wachtbankje als het goed is! Test voor de zekerheid wel even door aangezien ik geen echte knaller heb gehad. Hoe gaat het met de rest??
Succes ik hou van jou! Spannend Livoli! Hopelijk snel wat duidelijkheid! Verder is het stil hier, ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!
ik heb net mijn eerste cyclus er op zitten. ik ben blij dat ik het ben gaan bijhouden voor we gaan proberen, want het was helemaal niet zo makkelijk als ik dacht. mijn eisprong was laat, waardoor mijn menstruatie ook laat was en daarnaast nog eens heel kort ook. hopelijk wordt deze cyclus wat "normaler" en dan de volgende gaan we proberen eind oktober
Het is hier inderdaad stil... Ik zit momenteel op het wachtbankje. Heb mijn ei op 21 of 23 september gehad (FF zegt 21, ik denk 23). Op 27 september heb ik 's avonds serieuze ongi krampen gehad, dat is nu over, alleen heb ik soms vage pijn richting mijn liezen die doortrekt naar mijn bovenbenen, maar dat zal wel niets te betekenen hebben. Ik hoop zo dat ik zwanger ben, maar ik zal proberen mezelf niet weer gek te maken met allerlei symptomen die ik misschien wel voel (en voorlopig zijn er dat zelfs gene, behalve wat buikpijn). Ik heb me ook voorgenomen om ten vroegste volgende week woensdag te testen, als ik tegen dan al niet ongi ben geworden. Dan zou ik 12 of 14dpo zijn.
Ik zit nu in mijn menstruatie. Volgende week testen met ovulatietesten en als ik een positieve heb dan ga ik de eerste poging doen!
Spannend Cyd! Ik duim voor je! 😘 Yasemin saai is dat he.. de tijd van ongesteld tot aan beginnen met ovulatietesten! Hopelijk snel je piek! Ik ben zoooo blij dat ik toch heb doorgetest! Heb vandaag een knaller! Hij is donkerder dan de controle streep! Dus waarschijnlijk morgen mijn eisprong! Vandaag en morgen gezellig maken dus 😊
Vandaag weer wat rood in mijn afscheiding gehad, dus zal morgen wel ongi worden weer veel te vroeg! Zit pas op 7 dpo... Ik ga niet meer temperaturen of ovulatietesten gebruiken. Toen ik zwanger was in juni is het ook spontaan gegaan van de eerste keer en toen dacht ik er veel minder aan! Zal voorlopig ook niet meer op het forum komen, het houdt me te veel bezig... Hopelijk heel veel roze als ik hier terugkom!
Cyd wat balen! kan het geen innestelingsbloeding zijn? Rond 7 dpo is dat niet heel gek! Hoop toch voor je dat je ongi niet doorbreekt! X
Oke heb ik weer... Ik heb een hele goede vriend die een lange tijd een friend met benefits is geweest zeg maar 🙈 Heel lang is er niks meer gebeurt maar laatst dus wel weer een keer wel met condoom alleen zei hij erna: het lijkt alsof ie gescheurd is. Na goed kijken dacht ie dat alles oke was. Vorige maand was mijn cyclus 27 dagen en deze maand werd ik op dag 25 (25 September) ongesteld. Al zou ik het niet echt ongesteld willen noemen. Toen ik 's avonds naar het toilet ging zag ik dat ik wat bloed was verloren. Maandverband ingedaan maar heel de nacht niks verloren. Volgende dag alleen een heel klein beetje bruin verloren. Dag daarna wel bloed verloren maar lang niet zoveel als normaal. Dagen daarna tot gistermorgen alleen wat bruin verloren. Heb 20 September gemeenschap gehad. Nu ben ik al 1.5 week 's ochtends heel misselijk en heb nog steeds soort krampen onderin mijn buik en gevoelige borsten. Ik weet dat de kans heel klein is net voor je menstruatie en ook dat mijn klachten kunnen komen van een naderende eisprong en dat jullie geen helderzienden zijn maar was toch benieuwd naar jullie mening...
Hee dames!! Het lijkt me leuk om met jullie mee te praten! (Als jullie dit geen probleem vinden) Zit nu op 4DPO en voel kleine steekjes rechtsonder en soort trekkerig gevoel en op en af heb ik buikkrampen. Ook heb ik nu weer meer afscheiding en gister was ik zo goed als 'droog' later die dag kreeg ik toch weer wat meer afscheiding terwijl ik normaal altijd waterige afscheiding blijf houden na eisprong tot rond NOD. ik hoop deze maand een positieve test te hebben.
Zou best zwanger kunnen zijn hoor! Maar als de condoom niet gescheurd was is de kans enorm klein... even testje? Met kv zou je nu positief moeten testen. Ik ben heel benieuwd!
Hee hee. Was vannacht echt super misselijk tot aan bijna overgeven toe en ook nog steeds last van op en af steekjes terhoogte van eileider en baarmoeder ik hoop dat dit wat goeds betekend want zo beroerd heb ik me echt nog nooit gevoeld.