Welkom! Mijn NOD is 21 Oktober dus wij kunnen ongeveer tegelijk testen 😉 Jij ook veel succes!
@Yasemin Dankjewel.. En spannend! Ik heb deze halve week al erg last van mijn onderbuik.. Echt vervelend. Hoop dat dit, tot een positieve test mag gaan lijden.. Ik ga 22e nog niet direct testen, als ik dan mijn NOD heb, als..... hoop het wel, maar je weet maar nooit he helaas
Ik heb ook wel last van mijn onderbuik. Maar ik weet dat dit meerdere oorzaken kan hebben en ook dat dat echt te vroeg is om een 'symptoom' te zijn... En ik hou er ook rekening mee dat het wel erg bijzonder zou zijn als het de eerste ronde meteen raak zou zijn... Probeer mezelf mss ook voor een teleurstelling te behoeden ofzo... Ga iig echt proberen om pas 20 Oktober te testen. Dat is ook de verjaadag van mijn stiefvader en de sterfdag van mijn vader dus zou wel erg speciaal zijn als ik dan een positieve test heb 😊
Ik dacht ook niet direct aan een symptoom, maar meer als een ovulatie, die je aan voelt komen.. Ik heb dit keer niet getest op een ovulatie. Ik zal volgens mijn cyclus kalender morgen mijn ovulatie hebben, maar zeker weten doe ik het niet, niet getest.. Ik wacht tot en met 24/25 oktober. Als mijn menstruatie dan nog niet gekomen is, ga ik testen.. Mocht mijn menstruatie wel komen, ga ik in ronde 3 meer op mijn vruchtbare dagen Letten, weer ovulatie testen (heb ik in ronde 1 ook gedaan, met een negatieve test), eens kijken hoe het met temperaturen zit En dergelijk.. Meidd, ik duim echt voor jou voor een positieve test op 20/10!! 😘 Zou geweldig zijn voor je
Ik heb wel ovulatietesten gebruikt maar dat moet ook wel omdat ik afhankelijk ben van een donor. Maar deze maand waren mijn ovulatietesten een beetje verwarrend (zie vorige berichten haha). Maar ik denk dat ik 4 Oktober 's avonds mijn piek heb gehad en heb 5 Oktober geïnsemineerd. Dus nu kan ik alleen maar afwachten... Ik ga voor jou ook duimen 😙
Hoi babyluv!!! Welkom! Heel veel geluk en succes! Ok.. ok.. ok... Kijk even mee.. ik heb toch een kv test gedaan hihi.. ik dacht namelijk echt aan een innesteling... Nu is er een licht streepje te zien.. inmiddels op de test (veel later na de 5 min ook iets donkerder).. zou dit iets kunnen zijn. Ik durf niet enthousiast te worden.. maar deze maand en in amerika al heb ik een gevoel.. dit kan m worden (had ik ook nodig na de 73 dagen cyclus).. maar wat denken jullie.. ik test maandag weer.. je moet hier juist wel met ochtend urine testen Las ik op de verpakking...
Pff wat duren die dagen toch lang als je moet wachten haha. Ik heb sinds vanochtend last van mijn buik. Felle steken links van mijn navel en soms een soort ongesteldheidskrampen. Ik probeer er maar niet teveel over na te denken...
Hè Yasemin, stom hè.. je wilt er niet te veel van denken om teleurstelling te voorkomen... Ik ga morgenochtend nog eens testen.. Ben benieuwd.. Qua 'kwaaltjes' valt het bij mij mee.. ik voelde me vorige week maandag beroerd maar ik dacht aan een jetlag of een latere eisprong.. had veel slijm en buikkrampen. Denk dat misschien toen de innesteling is geweest?? Had dinsdag avond na de seks een beetje afscheiding met bruin en woensdag dus heel veel bruine afscheiding... Daarna nog af en toe iets bruiner met afvegen alleen. Ow ja, ik had oorsuizen en extra oorsmeer (Sorry) en een gekke smaak met water drinken maar ik dacht de oren door het vliegen en smaak gewoon door aanslag tong ofzo.. Ben heel benieuwd morgen.. Ook geen idee vanaf wanneer je huisarts moet bellen?? Wat heb jij gedaan besco!!
@ddotje: ja je probeert idd niet teveel na te denken maar toch denk je bij elk krampje van: zou het? Ik ben benieuwd hoe jouw test er morgen uitziet!
Oh dddotje wat spannend! Super benieuwd hoe je test er morgen uitziet! Spannend dames, het is jullie zo gegund!!
Hihihi kijk! Oké.. Ik moet echt rustig blijven. Alles kan nog misgaan.. Streepje is nog steeds niet megaaa donker. maar ik ga straks nog een clearblue digital kopen en die nog doen en dan ga ik toch maar bellen denk ik... Mijn vriend zeg ik het morgen of overmorgen op een leuke manier , maar die heeft al een vaag vermoeden.. Als ik alles puur technisch bereken dan is het op vakantie nog net raak geweest, Ben ik op mijn verjaardag uitgeteld in juni ennn Ben ik op mijn vriend zijn verjaardag 9,5 week... Als dan alles goed zit dan lijkt mij dat een mooi moment op het familie te vertellen... Maar voor nu.. ik durf nauwelijks te hoesten, te niezen of de grote boodschap op het toilet te doen.. bang dat ik het eruit druk.. Dom, slaat nergens op.. maar toch.. Aaahh.. te onwerkelijk dit! Blij meisje hier met een hoofd dat overuren maakt!
Ziet er goed uit, gefeliciteerd! Ik ken je gevoel, ik ben ook bang om d grote boodschap te doen, of zware dingen t dragen enz. Klinkt mss belachelijk, maar ja
Dotje gefeliciteerd!!!! Wat een fijn gevoel he!! en je kan gerust hoesten en poepen 😂 VK had ik gebeld 1 dag na NOD! Maar ik denk niet dat je zo ver bent als je banner zegt! Daar is je test nog te licht voor.. maar ga lekker genieten! Ik had het te weinig gedaan haha