Livoli ok ga het proberen.. maar die grote boodschap is nog een Dingetje.. hihi! Maar ik heb zojuist contact gezocht met de VK en de HA. En de ClearBlue gedaan! Toch echt 4-5 weken denk ik, ook volgens CB.. Ps: ik heb nog heel veel ovulatietesten van Sensitest die ik niet meer gebruikt heb omdat ik er even op vakantie niet mee bezig wilde zijn.. als er iemand is die ze voor een klein prijsje wil overnemen dan stuur ik ze graag per post.. laat evt maar weten via een prive bericht.. zijn vooral extra sensitieve testen...
Wat super dotje! Gefeliciteerd en wat een spannende tijd ga je tegemoet! 2 dames in dezelfde week uitgerekend, leuk!!
Ik heb mezelf weer superongerust gemaakt Het zal mss vies klinken, maar ik wil het toch eens vragen. De vorige keer toen ik zwanger was, had ik gemerkt dat mijn 'vaginaopening' of wat dan ook (die huid van errond) toen ook hard en gesloten was. Nu merk ik dat die superzacht is en zelfs een beetje openstaat. Het is niet mijn baarmoedermond die ik bedoel, want ik ben niet van plan om met mijn vingers daar naar binnen te gaan Zou dat normaal zijn...?
Geen idee Cyd, geen ervaringen mee Maar probeer je niet te druk te maken! Ga lekker genieten Ik heb allemaal het gevoel dat mijn ei van het weekend pas is gesprongen.. geen idee waarom, maar dat zegt mijn gevoel!
@cyd idd proberen jezelf niet nog gekker te maken! Is al heftig genoeg allemaal... Het duurt even voor alles weer op z'n plek zit geloof ik.. ik merk bijv helemaal niets aan mijn borsten terwijl bijna iedereen daar vrij vroeg last van heeft... @livoli spannend! @nanoe.. ik wil voor mijn vriend rond het eten de cadeaus pakken en zeggen dat ik een leuke avond gepland heb.. hij is ook bijna jarig dus hij krijgt dit al iets eerder... Hij roept wel eens dat hij het leuk zou vinden om met vrienden een game avondje te doen ofzo.. nu heb ik een shirt met player 1 besteld en een romper met player 2 en het boekje van Kluun (ong formaat pls4 hoesje) dus hij krijgt het shirt.. dan zeg ik dat ik een spel heb gekocht en een shirt voor mij haha.. dan mag hij het rompertje met het boek uitpakken... Dat is iig het idee.. Hopelijk komt het vandaag binnen want ik word gek!
Leuk idee van die cadeaus! Ja, misschien moet ik gewoon op minder letten en alles zijn gang laten gaan, maar soms gaat dat wat moeilijker. Ik voel ook andere dingen in vergelijking met vorige keer. Iedere zwangerschap zal wel anders zijn zeker.
Ik ben al even een tijd niet hier geweest en dan ie ik opeens dat je zwanger bent ddotje!!!! 😃😃 Wat geweldig zeg! 😍😍 Geen onzekerheid meer door je lange cyclussen enzo. Het is je gegund!! GEFELICITEERD!!!
Rooos Hoi! Hoe gaat het? 14 weken al, wauw!!; En mijn pakjes waren binnen. Mijn vriend maakte het pakje met het shirt open maar mocht het er nog niet uitpakken.. hij was een beetje verbaasd maar dacht idd dat in een pakje dan een pls4 game zou zitten en in een ander pakje een shirt voor mij! Hij pakte toen eerst het shirt uit de verpakking en toen vielen de kleine testjea en de romper eruit en toen een big big smile! Hij dacht alleen dat de testjes iets van bij de kleding waren hahaha, had hij niet herkend! Lol! Nu hopen dat het blijft zitten en dat alles goed is. 09-11 eerste (8/9 weken) echo en 2 weken later intakegesprek.. Hopelijk hier snel meer goede berichten. Het forum is er pas 4,5 maand en er zijn al best veel zwangeren hoop!
@ddotje: superleuk! 😊 Werd er om een of andere reden een beetje emotioneel van 😮 Hopelijk mag ik binnenkort ook zulke cadeautjes geven maar dan aan mijn moeder etc 🤗
Hier Omo wit getest.. maaar ik denk nog steeds dat mijn ei afgelopen zaterdag is geweest! Aangezien mijn testen donker bleven en ik zaterdag een apart gevoel had! Daarna waren mijn testen heel erg licht tot bijna weg! Dat zou betekenen nu 4dpo Super leuk dotje!!
@Livoli: spannend! Gisteravond toen ik in bed lag enorme kramp onderin mijn buik. En nu nog steeds 'ongesteldheids'buikpijn. Zou als het raak is nu ongeveer rond de innesteling moeten zitten dus ben benieuwd... En sinds gisteren regelmatig opkomend maagzuur. Nog 8 daagjes...
Yasemin hier ook nog 8 daagjes als ik nu op 4dpo zit! Mijn LF was namelijk voor de MK 12 dagen! Dus neem aan dat ik dat nu ook moet rekenen!
Ondertussen alweer 14,5 weken. Paar dagen vooruit gezet😊 De weken vliegen echt voorbij. Begin me vanaf vorige week steeds beter te voelen. Onwijs moe en misselijk geweest, maar gaat nu dus de goede kant op. En die buik begint zichtbaar te worden dat is wel leuk 😍 Wat is het lang wachten he op de eerste echo. Vond ik tenminste haha.. die weken vond ik dan weer iets minder snel voorbij gaan 😜. Maar zo bijzonder om te zien en dan wordt het ook 'echt'. Lekker van gaan genieten en ik hoop dat je je redelijk goed blijft voelen.