Wij gaan voor de eerste! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ddotje, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    @roos, dat is ineens snel gegaan joh! Straks ga je hem voelen en dat is helemaal bijzonder 😍 Vanaf 14 weken begon mijn buik ook te groeien, nu kan je er niet meer omheen💕
    @ddotje, wat knap dat je zolang niets tegen je vriend kon zeggen. Ik had t na 1 seconde al heel hard maar beneden gegild hahaha!
    @livoli en yasemin, spannend! Livoli ik hoop dat je inderdaad dit weekend eisprong hebt gehad, dan is die witte test prima te verklaren...

Succes!!!😘

2. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    @Ddotje van harte gefeliciteerd! 🍼

Pff paar dagen erg ziek geweest, met voornamelijk ontzettend verkouden. En nu een ontzettende metaal smaak in de mond. Ik hoop dat die metaal smaak veel goeds betekend. Maar ik ben bang dat dat komt door dat ik erg verkouden en ziek ben geweest. :(

3. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

@Besco: ja nogal haha... Heb vandaag een blehh dag 😕 Heb heel de dag in het zkh gezeten omdat mijn beste vriendin geopereerd werd. In de ochtend/begin middag nog steeds van dat 'ongesteldheids'buikpijn en steeds opkomend maagzuur. Maar toen ging ik toch weer denken van ja je zult echt niet in ronde 1 zwanger zijn. En dan ga ik weer symptomen googlen en dagen tellen en dan ga ik daar weer aan twijfelen. Ben er veel meer mee bezig dan ik dacht dat ik zou zijn.
    Maar ik moet niet klagen er zijn hier meiden die al zoveel rondes bezig zijn. Respect voor hun met het geduld wat ze hebben!

4. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Wauw ik had net een heel raar moment! Ik wou de kattenbak gaan verschonen maar dacht ineens; ohnee dat moet ik niet doen want ik ben zwanger.

Nou erg vreemd.. want (ik denk) dat ik nog maar op 5dpo zit en waarschijnlijk is de innesteling nog niet eens begonnen! Maar gek genoeg... ik voel me een beetje weer zwanger. Heb gewoon hetzelfde gevoel als toen ik zwanger was. Raar uit te leggen..

5. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Ik herken t zo goed! En ronde 1 zwanger, hier het levende bewijs 😉
    Zo spannend!

6. Yasemin19

Ik had dat laatst ook toen ik de kattenbak wou verschonen. Maar niemand weet dat ik ermee bezig ben behalve mijn beste vriendin en beste vriend. Dus hun hebben het tot nu voor me gedaan 🙈
    Ik hoop dat je gevoel juist is!

7. Yasemin19

Ik hoop dat ik net zo'n geluk mag hebben als jij. Vanochtend dacht ik ook weer echt oke nu ga ik echt ongesteld worden door de buikpijn. Zou wel erg vroeg zijn maarja. Maar tot nu toe niks gelukkig haha.
    Heb jij iets van de innesteling gevoeld?

8. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Yasemin, fijn dat iemand anders je kattenbak verschoond! :D Mijn man doet het hier maar haha. Ik ruim de vaatwasser wel in in zijn plaats ;) Mooi omgeruild (hij deed dat normaal omdat ik niet kan stapelen :p :p )

En over die innesteling die voelde ik de vorige keer wel! Had heel de dag zeurderige buikpijn.. en inderdaad alsof ik elk moment ongesteld kon worden, maar het was nog maar 7dpo toen dus dat was wel erg vroeg ;)

9. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    Hey ladys! Hoop het zo erg voor jullie! Het kan idd in 1x raak zijn.. en die gekke smaak ;) die had ik ook.. ik heb denk ik innesteling gvoeld op maandag maar had de bloeding op woensdag dus geen idee ;)
    Hopelijk snel goed nieuws! X

10. Yasemin19

@ddotje: dankjewel ik hoop het ook!

@Livoli: haha goede ruil heb je gemaakt met je man 😉
    Ik hoop dat de buikpijn die ik voelde goed nieuws betekent. Nog steeds een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.

En gisteren toen ik naar het toilet ging een klodder heel dunne witte afscheiding (sorry voor de details haha), nog nooit zo gehad. Afwachten maar...

11. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Wij hebben een "foutje" begaan en hebben seks gehad de dag na mijn eisprong. (konden ons simpelweg niet inhouden;) ) dus, ik ben maar vast dingen uit mijn menu gaan schrappen en foliumzuur gaan slikken :D wie weet...

12. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    heb vanaf vanmiddag ineens krampen. ik beeld het me niet in, want ik was ergens geconcentreerd mee bezig en dacht totaal niet aan zwangerschappen toen ik kramp voelde. en ik dacht meteen, oh ik word ongesteld. maar dat kan helemaal niet :eek: dat is nog veel te vroeg.. zou het innesteling kunnen zijn?

13. Yasemin19

@MissFluffy: geen idee... Hoeveel dpo zit je?

Hoelang kun je eigenlijk buikpijn/krampen hebben van een innesteling?

14. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik zit nu op 4 dpo

15. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik heb de innesteling goed gevoeld. Van mij was het op 7dpo, maar kan ook vroeger hoor. Ik had serieuze krampen! Een hele nacht lang zelfs. Van sommigen duurt het maar 5 minuten, van anderen een halve dag. Ik wist zeker dat het de innesteling was, want diezelfde dag had ik 's ochtends een druppel rood bloed op mijn wcpapiertje. Ik dacht toen dat het over was, maar niets was minder waar:D Ik hoop dat het ook de innesteling is!

16. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ja Cyd jij melde je eigen zelfs even af van het forum! En kijk eens aan! Een zwangere Cyd er voor terug! :D

17. Yasemin19

De hele erge krampen zijn nu wel voorbij maar blijf een zeurderig gevoel houden. Ik zit nu op 8 of 9 dpo. Ik durf gewoon niks te hopen.

18. Yasemin19

Ik hoop dat het de innesteling is wat je voelde!

19. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Inderdaad:D hopelijk heeft iedereen snel een positieve test!

20. Yasemin19

Ik ben zo stom geweest... Kon me niet meer inhouden en heb vandaag getest met een early test van de Action. Niet met ochtendurine. Test was negatief. Het zou nog kunnen toch..?

Deel Deze Pagina