8 dpo is wel een beetje vroeg om te testen hoor, ik zou wachten tot je je nod hebt gehad en dan nog eens testen
Snap dat t wachten moeilijk is! Innesteling heb ik niet gevoeld, maar was er ook niet mee bezig dus wellicht scheelt dat. Wel had ik rond die tijd een migraine aanval van 5(!) dagen terwijl t normaal altijd maar 1 dag duurt. Denk nog steeds dat dit er iets mee te makem heeft gehad. Dat vele slijm verliezen komt me dan weer wel heel erg bekend voor. Spannend hoor!
Tsja, verlies hier ook veel slijm voor mijn doen. Heb al tijdje krampen onderin, zit op dag 48 van cyclus, maar testen blijven toch echt negatief. Je lijf kan een raar spelletje met je spelen! Hoop voor jullie dat het wel positief is!
Dankjewel Besco & Cyd 😊 Ik blijf me 'raar' voelen. Kan er niet echt m'n vinger op leggen. Gisteravond om half 9 nog wat te eten gemaakt omdat ik zo'n honger had. En 2 uur later echt superveel maagzuur. En buik blijft pijnlijk. Nog 5 dagen haha
Yasemin, houd er ook rekening mee dat het ontpillen kan zijn. Had in mn tweede cyclus, dat alles ineens anders rook. Van dingen die ik eerst erg lekker vond ruiken, stond ik te kokhalzen. Erg misselijk, migraine gehad (heb ik nooit) en nog meer gekke dingen. Man was er echt van overtuigd dat ik zwanger was, maar was toch echt niet zo. Dat stomme ontpillen is echt waardeloos! Wil niet negatief zijn hoor, maar houd er wel rekening mee
Ja ook met dat scenario houd ik rekening. Ik probeer mezelf maar steeds voor te houden dat het wel heel bijzonder zou zijn als het zo snel en in 1 keer raak zou zijn. Dankjewel Nanoe2 x
Net met naar het toilet gaan een klodder slijm met een beetje bruin erdoor... Nog nooit echt gehad zo. Maar ben op dit moment nuchter genoeg om te weten dat het verschillende dingen kan betekenen. Innesteling, naderende menstruatie, ontpillen... Blijft wel lekker spannend zo haha.
Hmm misschien wel innesteling! Spannend Ik heb heel de dag al beetje buikpijn.. Misschien vandaag wel mijn innesteling gehad? (7dpo)
hoi meiden, mag ik met jullie meepraten, ik verwacht mijn menstruatie over 10 dagen, vandaag wat last gehad van krampen, mogelijk innesteling? of naja dat hoop je dan maar.. pijn is fijn op dit moment als het iets belangrijks kan betekenen toch hihi.. ik zit nu in ronde 6, april gestopt met de pil..
Welkom Michelle! Hopelijk is het snel raak! @Livoli en Yasemin erg spannend bij jullie.. Ik had ook echt vreemd slijm en bruin bloed e.d. duim, duim, duim! Bij mij gaat het verder wel ok. Heb alleen de neiging om het iemand te vertellen en ik moet waarschijnlijk een feestje gaan afzeggen omdat ik anders echt door de mand ga vallen met niet drinken die avond.. Verder helemaal nergens last van, alleen smiddags wat moe en met bukken en veters strikken e.d. steken in de zij... Pff nu wachten tot begin november voor een echo.
hoi michelle! ik had ook op dpo 4 krampen, en je gaat inderdaad vanalles hopen inmiddels zit ik op dpo 6 en heb de afgelopen dagen allemaal vage kwaaltjes gehad. rommelende buik, vlagen van misselijkheid, en af en toe een steekje bij mn baarmoeder. stiekem denk ik dat het raak is, maar je zult zien dat ik mezelf gewoon voor de gek zit te houden :/ daar ben ik helaas goed in.
Het is echt maar 2 keer geweest. Een keer heel waterig en echt wit en 1 keer dus met een klein beetje bruin erdoor. Ik dacht toen echt oke het is vroeg maar ik word ongesteld. Maar tot nu toe helemaal niks. Over 4 dagen weet ik hopelijk meer. Fijn dat jij je over het algemeen goed voelt 😊