Wij gaan voor de eerste! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ddotje, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd voor je Yasemin.

En ik hoop dat alles goed voor je gaat ddotje!

Hey Livoli! :)

2. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    hoi catseye, leuk dat je meepraat! vervelend dat je overspannen bent :( doe lekker rustig aan

3. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik had vandaag lichte menstruatiekrampen en zag de bui al hangen. echter begon ik vanavond steken te voelen in mijn baarmoeder dus ging ik opzoeken wat het was en las dat het overeenkomt met het uitrekken van de banden van de baarmoeder.

dus wie weet...mijn NOD is over 2 dagen, ik weet niet goed meer wat ik moet denken

4. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

@ddotje: dankjewel! Ik duim voor jou dat alles goed is!

@catseye: dankjewel! Welkom hier, leuk dat meekletst :) Doe lekker rustig aan en denk aan jezelf!

@MissFluffy: spannend!

Ik weet het inmiddels ook niet meer. Het ene moment weet ik 100% zeker dat het niet raak is, en het volgende moment twijfel ik.
    Sinds gisteren al hoofdpijn (maar dat heb ik vaker) en zo moe! En af en toe pijnlijke tepels. En dan heb ik nog af en toe een vlaag misselijkheid of opkomend maagzuur. Komende menstruatie? Of ontpillen? Of toch zwanger? Gek word ik ervan. Maar nog steeds geen menstruatie te bekennen...

5. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    zolang die menstruatie uitblijft is er hoop zou ik zeggen :p

6. Yasemin19

Haha precies 😉

7. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik ben vandaag in afwachting, of mijn menstruatie zal uitblijven en ik inderdaad mijn NOD heb. We mogen neit teveel hopen hierop natuurlijk.

8. Yasemin19

@Babyluvv: Spannend!

Hier nog steeds geen menstruatie. Gisteravond waren wel mijn tepels witter. Herkent iemand dit?

9. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Yasmine19, Dankjewel voor jou ook spannend! Hopen dat bij jou de menstruatie ook uitblijft! En je een positieve test in handen mag hebben.

Ik heb geen ervaring met het lichter worden van de tepels. Helaas ook geen antwoord op. Misschien dat dat met je hormonen te maken heeft?

10. Yasemin19

Dankjewel! Ik heb ook geen idee. Ik wacht vandaag en morgen nog af of ik ongesteld word en anders ga ik Maandag ochtend testen.

11. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Lichter worden van de tepels? Bij mij werden mijn tepels juist donker! En na de miskraam werden ze weer lichter.. maar dat zal wel weer per persoon verschillen denk ik zo?
    Wel onwijs spannend dat je menstruatie nog niet is doorgebroken!

12. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Wachten is altijd spannend vind ik, maar ook beetje gekmakend! Ik wil zelf proberen om tot dinsdag ongeveer te wachten met testen, als het nu uitblijft.. ookal wacht ik dan vol ongeduld om te testen.. Maar te vroeg testen lijkt mij ook niet handig.

13. Yasemin19

Nu zijn ze weer donkerder, was alleen gisteravond :(
    Apart...

14. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Donkerder (dan je eigen tepel kleur) kan duiden op zwangerschap.
    Net naar het toilet geweest en mijn tampon (die ik voor de zekerheid in heb, omdat ik aan het werk ben) vervangen en uit nieuwsgierigheid.. Zat een heel klein beetje in zo'n groef wat roze bloed/afscheiding.. Met afvegen was er niks op het toiletpapiertje te zien. Nu maar kijken wat het gaat doen.... Ik denk dat we ronde 3 helaas ingaan

15. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik heb mijzelf voorgenomen, tot maandag te wachten met testen.. Maar deze 5min zijn de langste 5minuten van mijn leven lijkt het wel.. Wachten

16. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Helaas.. :( Na 5minuten een negatieve test.. Misschien te vroeg getest? Misschien gewoon negatief.

17. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik heb de test toch maar weer gepakt en weer eens naar gekeken. Zie ik een heel dun licht rood streepje. Heel licht.. ik wil toch nog maandag of dinsdag nog eens testen met ochtend urine.

18. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    spannend babyluvv!! hou ons op de hoogte.

bij mij nog geen bloeding, mijn NOD is morgen pas, maar meestal heb ik de dagen ervoor al wat lichtroze of bruine afscheiding, nu niets.

19. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    MissFluffy, ik hou jullie op de hoogte! Nog steeds geen menstruatie in zicht. Maar wat nog niet is, kan nog komen hé helaas. :( Anders van de week toch nog een keer testen. Ik had al wel vanochtend lichtroze afscheiding heel klein beetje. Maar voor de rest niks..
    Het kan nog alle kanten op denk ik

20. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    Oehhhh babyluv kan innesteling zijn.. test zondagochtend pas nog een keer met ochtendurine.. spannend! Maar echt even een extra dag wachten ;)

@yasemin ook spannend hoor!

Hihi mijn schoonouders begonnen net weer over dat ze in mei 2018 met pensioen gaan dus dat we over een maand of 9-10 toch echt een baby moesten maken hahaha verder Helaas veel hoofdpijn/ beetje misselijk (van hoofdpijn) en net op kraamvisite geweest.. ohh zo leuk

Deel Deze Pagina