Ik gebruik de zwangerschapstesten van sensitest. is een dipstick. ik vind ze opzich best handig, en vooral goedkoop! je bestelt ze makkelijk online en ze passen door de brievenbus, snel bezorgd, ook wel zo fijn. vervelend zeg dat maagzuur.. heb je dat vaker bij menstruatie? want dat klinkt toch wel als een zwangerschapskwaaltje.. wie weet test je toch nog positief straks! @Yasemin ik gebruik ovulatietesten vanaf cd10 tot dat ik een positieve test heb gehad, en dan dus nog 1 negatieve test na mn piek zeg maar. daarmee ondervang je de mogelijkheid dat je ei eerder is dan dag 14 maar ben je niet de hele maand aan het testen
Ik ga eens kijken naar die testen op internet. Dankjewel. Is dat zelfde als in de winkel? Niet die met pipetje, maar die andere.. Maagzuur komt bij mij heel weinig voor. Bijna nooit last van eigenlijk en ook niet voor of tijdens mijn menstruatie.. Maar miss had ik gewoon een rot test, nooit weer eentje die je met pipetje moet gebruiken.. pffff! En het was ook geen ochtendurine maar of dat echt wat uitmaakt, weet ik niet. Ik wil nog geen cb test halen, dat ik vind zonde dan wil ik eerst een goedkopere test die positief is. Ik wacht nog een paar dagen af en dan gaan we weer testen
Ooh dat is ook leuk! Alleen denk ik dat ik niet kan wachten met vertellen tot ik een echo heb haha 🙈
Ik ben zelf iemand die dingen snel verklapt.. Dus of ik dat kan, (wachten) geen idee. Dan maar zonder echo hahaa. Maar ik zou het toch wel eerst willen zien, bij de vk voordat ik iets vertel en het is niet zo.. (denken aan schijn zwanger of iets) dus ik denk dat in dit geval, ik mijn mond wel kan houden haha. En ik denk zodra je een positieve test hebt, de echo best snel zal volgen na een paar weekjes
in de winkel heb je vaak een midstream test die je onder de straal urine houdt als je plast. dit zijn hele kleine stripjes die je in een bekertje dipt met opgevangen urine. Sensitest Zwangerschapstest dipstick Vanaf 1,69 per stuk | Sensitest ochtend urine maakt wel uit. daar zit namelijk de hoogste concentratie hormoon in en daardoor heb je een duidelijkere positieve test of meer kans dat een test positief uitslaat als het nog vroeg is zeg maar.
Haha, oh wij gaan ook niet wachten met vertellen tot de echo hoor! Wss met een week of 5/6 aan ouders, met 6 weken aan de familie en dag erna op mn werk Dit is ook omdat ik op mn werk meteen dingen niet meer mag, dus kan het ook niet verborgen houden.
Lijkt me heeeel moeilijk om verborgen te houden maar mijn moeder heeft me laatst een beetje te kijk gezet door te zeggen dat ik dat nooit voor mezelf zou kunnen houden, en nu wil ik haar eigenlijk wel ongelijk bewijzen dus ik ga wel heel erg mijn best doen om te wachten tot ik een echo kan laten zien
Jeetje nanoe... herkenbaar dat hele lange wachten... Maar kijk, levend bewijs dat de ronde na die lange cyclus het raak was. Al gun ik het je niet om door te moeten gaan t/m dag 74 :S Ik wil het ook graag aan iemand vertellen haha.. Hopelijk mijn beste vriendin volgende week... Dan zit ik op 7,5 ofzo.. En dan mijn familie pas op 9,5... Maar ik heb het idee dat ze allemaal wel iets in de lucht voelen hangen maar gelukkig zie ik ze de komende weken weinig tot niet Ps: Yasemin/ Nanoe als jullie de testen nog willen laat maar weten.. Jullie hebben nu nog 1ste keus maar snap dat jullie beiden op dit moment nog niets willen kopen... Beiden nog een beetje afwachten e.d.
Haha ja, hoop je te volgen dotje! Alleen dan deze cyclus iets korter, anders is het echt precies op vakantie! Ja, ik wil echt even afwachten wanneer en of mn menstruatie doorbreekt. En echt enorm aan het twijfelen of ik op cd60 mn huisarts wel of niet moet bellen, haha ben soms zo erg! Wil die arme man ook niet steeds met stomme dingen lastigvallen. Afgelopen tijd al genoeg gedaan (ook al was dat niet allemaal mijn schuld, wil je een zalfje hebben, moet je eerst langskomen...)
Ik ben na +- 60-65 dagen ook naar de ha gegaan. Daar kreeg ik te horen dat het toch normaal is en dat ik er minder mee bezig moest zijn en dat ik idd op vakantie moest gaan en daar waarschijnlijk ongesteld zou worden of juist daarna (sommige worden het juist niet als ze ergens anders zijn/ andere ritme hebben)... Tevens gaf ze aan dat ik ook een cyclus van 32 dagen had gehad (jij ook zoiets) dus dat het wel kon en dat ze daarom ook niet direct actie ging ondernemen. Tip was echt: even afschakelen En ik werd dus op vakantie ongesteld.. Na 1 of 2 dagen.. En daarna dus cyclus van denk ik +- 30-32 dagen en nu dus zwanger.. Ze gaan meestal pas iets doen als je al een mk hebt gehad, meer dan een jaar bezig bent, of een cyclus hebt die echt +- een half jaar duurt. Hoe shit het ook is... Even een andere mindset kan helpen... Ik heb toen iig nog een keer getest en ben toen een potje gaan zuipen haha op een feestje! Had ik al weken/maanden niet meer echt gedaan (en wist dat ik toch niet zwanger was).. Toen die heerlijke reis en nu is het raak! Hoop heel erg dat het bij jou ook zo gaat.. Maar bij de ha (krijg je buiten wat bemoedigende woorden) niet veel van de grond.. En 80% van de vrouwen wordt zwanger binnen 1 jaar he Positief denken!
Ok, nogmaals voor mensen die het zouden willen.. Ik heb nog 22 dipstick Sensitest ovulatietesten liggen... Waarvan er 18 sensitive zijn en 4 normaal... Wie wil, stuur maar een pb... Ik vraag er +- 18 euro voor en dan stuur ik ze naar je toe.. Prijs kunnen we het nog over hebben maar op de site van Sensitest zul je zien dat je normaal gesproken wel iets meer kwijt zult zijn.. Just let me know, anders gaan ze over een tijdje op marktplaats ofzo
Ddotje, klopt. Alleen is 33-43 uitzonderlijk kort voor mij. Ben aan de pil gegaan omdat ik een cyclus van 2-3 maanden had. Ze hoopte door de pil goed te slikken (dus na 3 weken een stopweek) een beetje ritme erin te krijgen, dat is dus 3 cyclussen redelijk gelukt, maar ga nu weer oo de oude tour verder. Heb dus nog nooit een normel cyclus gehad en 33 dagen was voor mij dan ook een verrassing
Ik heb er zelf nog een hele berg liggen. genoeg voor zeker 3 maanden en ik hoop toch echt dat ik ze dan al niet meer nodig heb
Ja maar ik weet nu niet wat mijn cyclus gaat zijn. Zal sws eerst moeten afwachten tot mijn menstruatie voordat ik een nieuwe ronde in kan 😓
ja klopt, je cyclus start vanaf de eerste dag van je menstruatie, opzich wel makkelijk, want dan weet je altijd wanneer het begint
hmm nou, bij mij lijkt het er op dat het nu begonnen is. na even opnieuw rekenen kwam ik er achter dat vandaag mijn NOD is, niet gisteren, en bij het afvegen heb ik nu wat donkerbruine afscheiding. het lijkt er op dat ik ronde 1 in ga
Hoi iedereen, vanochtend de eerste echo gehad en alles was goed! Het hartje klopte goed en het is al 9mm. Ik ben ook een paar dagen verder gezet, ik zou nu 7 weken zijn Echt superopgelucht natuurlijk!