Ik heb zojuist weer getest, en ik denk een heel licht streepje te zien. Helaas weet ik niet hoe ik een foto moet toevoegen
Inmiddels weet ik hoe je een foto toe moet voegen. Willen jullie even met mij mee kijken? Dit is de test van vanochtend. Zit ik mijzelf in te beelden? Dat ik een heel licht roze streepje zie? Of... Wat denken jullie
Ik lijk ook wel iets te zien, maar van mijn test staan ze dichter bij elkaar (denk ik, weet ik nu ook niet meer zeker...). Maar ik zie wel een streepje hoor
Dankjewel! ik dacht dat ik hem als enige zou zien, omdat ik hem 'wou' zien. Al zag ik liever een dikke vette roze streep haha. Ik ga dit nog niet als een positieve test beschouwen.. Dat zal pas zuur zijn, als die dan niet positief zou zijn.
Morgen of overmorgen nog eens testen, dan zal het misschien duidelijker zijn. Ik hoop dat je binnenkort die dikke vette roze streep mag zien!
Ik ga afwachten tot Maandag en als ik dan nog niet ongesteld ben nog een keer testen. Denk idd dat mijn cyclus nu gewoon een stuk langer is. Denk zelf niet echt dat ik zwanger kan zijn. Heb op 5 Oktober geïnsemineerd. Dan zou er nu toch wel iets te zien moeten zijn op een test. Of ik doe mijn tante na en test pas na 4 weken positief 😂
Dankjewel. Ik twijfelde zelf, omdat hij niet zo duidelijk is. Van 't weekend even een cb doen. Tot dan houden we het op twijfel!
Herkent iemand deze 'kwaaltje/klacht' echt wel 10x in een uur ongeveer naar het toilet te moeten om te plassen? Dat heb ik de hele dag al en als ik net ben geweest, kan ik alweer terug naar het toilet om weer te plassen. Als ik terug ga, moet ik alweer plassen maar zodra dat gebeurd is, heb ik nog steeds het gevoel dat ik moet plassen
Komt er dan ook echt veel plas uit of een paar druppeltjes? Ik herken dit nl wel van een blaasontsteking maar dan dat er steeds maar een paar druppels uitkomen. En veel plassen kan natuurlijk ook bij een zwangerschap horen maar vaak is dit als je al wat verder in je zwangerschap bent en de baby op je blaas drukt. Alhoewel ik laatst ook ergens heb gelezen dat sommige vrouwen het ook in het begin al hebben.
Het zijn echt 'volledige' plassen. Ik vermoedde eerst ook een blaasontsteking.. Maar de plasjes zijn mooi van kleur, bij blaasontsteking is de kleur vaak anders. En ik dacht ook, ach dit hoort niet bij het begin. Als ik zo na ga, zaterdagochtend heb ik een klein beetje roze afscheiding gehad & een negatieve test (wel 's middags, dom!)
Dat denk ik ook, normaal komt mijn menstruatie hup direct... maar dit keer alleen eenmaal roze afscheiding heel klein beetje. Dan is mijn ei ook iets later geweest dan verwacht? Aangezien ik dacht dat zaterdag m'n nod was.. Denk niet dat innesteling op nod gebeurd? Voor de rest heb ik soms felle steken/krampen in mijn onderbuik en tegen mijn linkerzij aan.. als zaterdag daadwerkelijk de innesteling is geweest, wanneer zou ik dan een heldere positieve test hebben? En is mijn NOD dan ook later? Sorry voor de vragen..
Als zaterdag inderdaad mijn innesteling is geweest, dit duurt na de bevruchting 9dagen (las ik op internet).. ik heb eens in mijn app waar ik alles bij hou, terug gekeken voor zaterdag wanneer ik het intiem heb gehad met mijn vriend, komt er 9dagen voor de innesteling inderdaad uit dat ik het intiem heb gehad met mijn vriend. Maar dan zie ik ook, dat mijn ei later was, dan zou zijn. Laten we ervan uitgaan, dat die 9dagen voor 22oktober m'n ei was. Wanneer zou ik dan kunnen testen?
Ik ben zelf niet zo'n ster in al die datums berekenen etc 🙈 Sorry. Maar volgens mij ligt dat ook aan je lf (luteale fase, tijd tussen je eisprong en je menstruatie). Ik weet niet wat die normaal is bij jou... Heb je iets van ovulatietesten gebruikt ofzo?