Wij gaan voor de eerste! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ddotje, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik heb deze maand geen ovu test gebruikt. Anders zou ik deze zeker te vroeg hebben gebruikt denk ik op moment dat mijn app zou zeggen dat ik in m'n vruchtbare periode zou zitten. ik vertrouw die app niet meer met wat die allemaal aangeeft. met datums berekenen ben ik ook niet heel goed, maar dan gebruik ik Google. En gebruik ik de informatie van Google in mijn app, op de dingen die ik er voor mijzelf heb ingevuld (zoals wanneer ik intiem ben geweest met mijn vriend) en zodoende heb ik mijn informatie.. zo las ik dat tussen bevruchting en innesteling 9dagen zit, zaterdag heb ik vermoedelijk mijn innesteling gehad zoals ik zei. 9dagen terug rekenen of dit ook werkelijk kan, heb ik inderdaad 9dagen voor zaterdag intiem geweest met mijn vriend. En zou zoals ik dacht niet afgelopen zaterdag maar vandaag mijn nod hebben. Ik weet ook niks van berekenen.. maar alles wat ik wil weten ga ik of hier vragen of even een kijkje op Google nemen.

Maar hoe is het met jou inmiddels? Al nieuws? Yasmine

2. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

@Babyluvv: van zo'n app moet je idd niet uitgaan. Je eigen lichaam doet toch waar ie zin in heeft haha. Ik gebruik zo'n app om dingen voor mezelf bij te houden. Ik zou me alleen niet al te veel vast pinnen op dingen die op Google staan, zoals aantal dagen etc, elk lichaam is anders. Ik hoop voor je dat je testen mooi oplopen :)

Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen... Merkte net wel met de trap aflopen dat ik dat voelde in mijn onderbuik. En af en toe pijn in me onderbuik, net alsof iets vasthangt ofzo. Borsten lijken ietsss gevoeliger te zijn en net paar steken in rechterborst. Ja en rugpijn maar heb altijd wel rugklachten helaas. Dus eigenlijk weet ik nog niks :(

3. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik gebruik hem ook veel voor mijzelf, kijken naar mijn stemmingen die ik invul, klachten die ik invul en mijn intieme momenten die ik aanklik. Voor de rest, ik ben heel slim geweest en ging blindelings van die rot app uit, hahaa! Wat zal het echt een geluk zijn, om 9dagen voor zaterdag intiem te zijn geweest.. Hahaa, zou echt geluk zijn. Heb je echt buikpijn of meer krampen en steken? Dat laatste kan in dit geval een positief teken zijn! Helaas hier ook altijd rugpijn, door een aangeboren afwijking aan de rug.. :( Dus ik zou helaas ook nooit kunnen zeggen, tegen mensen die vragen naar mijn symptomen dat rugpijn bij mijn zwangerschap zou horen.. Meid, ik ga je graag volgen en hopende binnenkort een knallende positieve test van jou te zien!

4. Yasemin19

@Babyluvv: ik hoop echt dat je dat geluk hebt en het mooi raak is bij je! Mijn buikpijn is soms zo'n zeurderig ongesteldheidsgevoel en soms echt steken. Ik ga jou ook volgen, ben benieuwd naar je komende testen!

5. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik had de vrijdag een beetje rood bij het afvegen, 1x, en de maandag testte ik positief:) wel geen knaller natuurlijk. Het is ook afhankelijk van hoe snel je hcg aanmaakt. Misschien morgen of donderdag nog eens testen?

6. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel. Maar ik zou het ook zomaar mis kunnen hebben.. Maar, we kunnen nu alleen testen en wachten..
    Maar, als ik brutaal mag zijn, ben je al lang bezig met zwanger proberen te worden? Omdat ik dacht te lezen dat je met behandelingen bezig bent?

7. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik wil donderdag weer gaan testen, maar het kan maar zo zijn dat ik morgen alweer op toilet zit 's ochtends vroeg met een test. Omdat ik mijn nieuwsgierig niet kan bedwingen.. Maar anderzijds ben ik ook bang, dat de test gewoon wit gaat zijn!

8. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Cyd, wat een fijn gevoel moet dat zijn! Lekker ervan genieten nu. Ook voor yasemin en babyluv klinkt het allemaal hoopvol! Yasemin, is jouw cyclus normaal wel regelmatig? Zou wel sterk zijn dat nu net deze cyclus zo lang duurt! Toch je tante achterna denk(hoop) ik 😉
    Succes dames!

9. Yasemin19

Nee dit is mijn 1e ronde. Denk dat je hebt gelezen dat ik een donor heb 😉 Heb nl de keuze gemaakt om alleenstaande mama te worden 😊

10. Yasemin19

Voordat ik de pil slikte waren mijn cyclussen altijd onregelmatig. Maar dat is inmiddels al 13 jaar geleden. De 2 cyclussen sinds ik met de pil ben gestopt waren 27 en 25 dagen. Dus ja is eigenlijk nog te kort om er iets over te kunnen zeggen...
    Ik hoop dat je gelijk hebt en ik mijn tante achterna ga haha! (Nu ik typ merk ik dat ik echt mijn borsten voel :()

11. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ah op die manier, ja dat was wat ik gelezen heb, sorry.
    Wel heel knap, om daarvoor te gaan.. Oprecht respect hoor..

12. Yasemin19

Dankjewel 😊🙈

13. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Graaggedaan! 😊

14. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Yasemin, misschien vind je het ongemakkelijk...maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom je die keuze hebt gemaakt? Zou je er wat meer over willen vertellen? Wil je niet in verlegenheid brengen hoor, dus als je liever niets zegt zeker niet doen.

15. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Wat fijn om hier te lezen dat er zwangeren zijn😍. Gefeliciteerd dames!!! Ik zelf zit in ronde 9. Vorige maand een mk gehad met 4,5 week. Gisteren een positieve ovulatietest gehad. En paar uur daarna enorme pijn aan de rechterkant. Dit heb ik elke maand tijdens mij eisprong. Voor ons wordt dit ook ons eerst kindje. Hoop zo dat ik 6 november een positieve test heb!

16. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik had mijzelf voorgenomen om morgen pas te testen. Maar kon mij toch niet inhouden vanochtend. Zoveel hoop als ik gister nog had, zo weinig is er nog van over. 😢 Niet eens een klein dun streepje. Gewoon negatief!

17. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Nee! :(
    Maar weetje.. er gaan ontzettend veel zwangerschappen fout voor NOD. Maar dat weten er veel niet omdat ze niet testen voor NOD.

Nou wachten op je menstruatie en dan kan je weer door!

18. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Jammer! Hopelijk de volgende ronde meer succes.

Ik blijf mezelf gewoon bang maken, ook na die echo met het kloppend hartje. Gisteren voelde ik me de hele dag zo misselijk. 's Avonds met ml op restaurant geweest om de goede echo te 'vieren' en het heeft wel deugd gedaan. Ik heb redelijk veel gegeten en ik merkte nadien dat ik geen last meer had van mijn maag! Leuk natuurlijk na zo'n lastige dag. Vanochtend een extra boterham gegeten, want misschien helpt het tegen de misselijkheid om meer te eten en ik voel me inderdaad wel een stuk beter. Maar dan steek ik in mijn hoofd, oei, ik ben niet misselijk meer, zal alles wel nog in orde zijn:( Pff, zo lastig al die onzekerheden hé...!

19. Yasemin19

Vind ik helemaal niet erg om te vertellen 😊
    Toen ik 17 was kreeg ik mijn eerste serieuze relatie die bijna 3 jaar heeft geduurd. Dat was een lange afstandsrelatie en een erg heftige met mishandeling, vreemdgaan van zijn kant, mij erg onderdrukken etc. Waarom ik er 3 jaar bij ben gebleven? Tja goede vraag. Een maand na mijn vaders overlijden maakte hij het uit. Heb toen hele lange tijd totaal geen behoefte gehad aan daten etc. 3 jaar geleden had een vriendin mij op tinder gezet en zo ben ik toen weer langzaamaan het daten gaan proberen. Jeetje wat heb ik veel gedate. Met 3 jongens verspreid over de afgelopen 3 jaar leek het een serieuze kant op te gaan. Maar toch liep het telkens weer fout. Veel dingen meegemaakt. Een die over alles had gelogen, een ander die opeens niks meer van zich liet horen. En dan nog meerdere die maar 1 ding wouden, of ze vonden me te dik, of ik had al teveel meegemaakt.
    Toen riep ik al altijd als ik op mijn 27e nog steeds niemand heb leren kennen dan ga ik alleen voor een kindje. Nu ben ik 27 en na heel veel nadenken heb ik dus serieus die keuze gemaakt. Mannen hebben mij echt totaal afgeschrokken. Dus vandaar deze keuze 😊

20. Yasemin19

He wat jammer van je mk :(
    Hopelijk is het deze ronde weer raak en mag je over een paar maanden een gezond babytje vasthouden! Succes!

Deel Deze Pagina