spannend hoor!! ik hoop het zo voor je ik heb een flinke menstruatie dit keer, vind ik wel fijn omdat er nu geen twijfel over mogelijk is dat het echt een menstruatie is, dat probleem had ik vorige maand round one here we come!! ik heb er nu echt heel veel zin in. zo spannend allemaal dit
Babyluv, spaneend! Ben benieuwd naar je test vrijdag! Missfluffy, haha, ja dat is ook wel weer fijn! Yasmin, bij jou nog altijd niets?
Dankjewel, ik kan echt niet wachten tot vrijdag. Maar het moet maar eventjes.. al twijfel ik nog steeds of ik vrijdag de digitale test doe of de normale..
Zou eerst een normale doen en als die echt heel duidelijk is kan je de cb altijd nog doen Anders een beetje zonde en balen als hij aangeeft dat je niet zwanger bent.
Moet morgen huisarts bellen voor doktersverklaring ivm medicijnen in het vliegtuig. Meteen navragen hoe en wat. Kan er bijzonder slecht tegen dat ik niet weet waar ik aan toe ben, dus meteen even overleggen... Ben benieuwd! Yasmin, irritant! Ook geen tekenen ervan?
Babyluv.. hou je in.. wacht met die cb.. pak idd nu om de dag (echt. Min een dag wachten) een kv test van 2voor5 euro.. met ochtendurine.. als die gaan oplopen dan de cb.. Ik had op maandag innesteling op woe pas bloeding innesteling en op za pas een licht streepje getest dat echt pas na 5 min er stond.. dus het hormoon is gewoon pas heel licht aanwezig bij jou.. je bent er denk ik ook vroeg bij.. dus ik denk gewoon gefeliciteerd!! Maar nu geduld hebben! Ik ben maandag gestart met moeders voor moeders. Nu iedere dag thuis alle plas opvangen (jeeeuhh :s) maar is voor een goed doel en we kregen al een lief cadeautje! Precies over een week echo 1.. Helaas sinds een week. Veel hoofdpijn en misselijkheid... Yasemin, hoop bij jou snel meer duidelijkheid.. en Nanoe ben bang dat wij op elkaar lijken met die Mega lange cyclus ertussen.. @cyd i know ik twijfel soms ook, vooral nu met plas opvangen zie je soms klontjes (Sorry vies) en dan denk ik aaahh is dat um) maar dat kan niet.. beetje genieten tussen de kwaaltjes door en ik eet ook iets meer, helpt idd
@Nanoe2 & ddotje: ik hoop ook echt dat ik snel meer duidelijkheid heb. Ook niet echt tekenen van een komende menstruatie. Ja ik kan soms opeens huilen, maar normaal als ik ongesteld moet worden heb ik dat echt veel erger. En nog steeds af en toe die buikpijn. Ik weet het ook allemaal niet meer. Het ene moment denk ik oke áls ik zwanger was had ik toch al wel een positieve test gehad. Maar dan schiet toch dat verhaal van mijn tante door mijn hoofd icm nog steeds niet ongesteld. Of latere eisprong ofzo. Het andere moment denk ik nee het is echt niet raak. Ik heb geen idee. Ddotje goed dat je meedoet met moeders voor moeders! Succes met de hoofdpijn en misselijkheid. Ben benieuwd je eerste echo!
Haha ging net naar de huisarts, had ik een behoorlijk pinnige tante, heb mn vraag over cyclussen maar even ingeslikt en ben weer weg gegaan Net wel mn huisarts zelf een berichtje gestuurd, ben benieuwd! Wil vooral weten vanaf wanneer je aan mag kloppen enz.
Sinds vanacht erge pijn/steken in mijn buik links tegen de zij aan.. 🙁 iemand enig idee wat dit betekend? Vanochtend niet getest...
zijn het steken vanuit je baarmoeder naar je lies zeg maar? dat is bandenpijn, de banden die om je baarmoeder heen zitten om hem op zn plek te houden rekken uit omdat je baarmoeder groter wordt
Kan vanalles zijn Babyluv... Net na mijn eerste test(en) voelde ik vanalles qua steken ed... Nu bijna niets meer.. denk dat er vanalles gaande is in je lijf... Is lastig omte zeggen wat goed en niet goed voelt.. kunt nu alleen even afwachten.. ik had zelfs bruine afscheiding met oud bloed en verloskundige zei dat het een haarvaatje of weet ik wat kon zijn.. zolang er geen echt menstruatie/ pittige helder rode bloeding komt zit je denk ik nog wel ok...
Dankjulliewel. Dat geeft iets meer rust.. Inderdaad naar de lies toe. Net vroeg iemand wil je koffie? Nou daar ging dan bijna, over m'n nek. Ik was altijd gek op koffie. Maar drink sinds een tijdje nog maar 1 (hooguit 2) koppen per dag. Maar net, pff ik hoef het woordje koffie maar te horen en ik ben al hondsberoerd!
Herkenbaar! Ik drink misschien 1 bakje in de week maar dan wel van Senseo want anders hoef ik het niet haha. Spannend hoor, hoop zo erg voor je dat je morgen een duidelijke streep hebt! Ook de rest, succes! Ik duim voor jullie 😘
Spannend Babyluvv! Hier nog steeds helemaal niks. Vanochtend wel ff goed misselijk geweest. En het voelde vandaag alsof ik buikgriep had ofzo. Ik merk wel dat als ik meer gelopen heb en ga zitten dat ik dan van die zeurderige buikpijn heb. Ik heb net bij de Kruidvat testen gehaald en zit te denken om morgenochtend maar weer een keer te testen. Wat zouden jullie doen? Ik heb 23 Oktober voor het laatst getest met een Action test.
23oktober is al eventjes geleden. Ik denk dat je morgen best even kunt testen. En je klachtjes klinken in dit geval best positief! Gewoon morgen eventjes testen