Haha, ben benieuwd of je er wat van kan maken en er wat aan hebt! Zou voor mij echt iets zijn om dat ding iedere ochtend kwijt te zijn, omdat ik hem 's nachts eraf gemept heb
Het is erg vervelend.. Dat zeker. Maar je hebt nu zekerheid, want onzekerheid was ook heel slopend zeker.. Negatieve testen, Ongesteld die uitblijft. Maar ik had je echt een positieve test gegund meid! 😘
bij mij mept de kat hem eraf -_- Yasemin, als je de temperatuurmethode gaat gebruiken moet je gewoon elke dag gaan temperaturen, geen pauzes. en ovulatie testen gebruik ik meestal vanaf cd10 tot ik na mijn piek weer een negatieve test heb. @babyluvv Gefeliciteerd!!!
Hahah ik heb ook een kat dus ik zal 'm in de lade leggen 😂 Als ik zo lees hoe dat werkt dat temperaturen en die kaartjes zie heb ik echt zoiets van dat ga ik nooit snappen 😂 Maar ik heb net de fertility friend app gedownload en zal vanaf overmorgen elke ochtend trouw mijn temperatuur invullen. Dat opmeten kun je trouwens het beste rectaal doen toch? Sorry voor de vele vragen hoor 🙈
Dankjewel meid. Ik ben er nu vrij nuchter onder... Het was wel heel bijzonder geweest als het meteen de eerste poging raak was geweest. Hopelijk doe ik jou na en ben ik ronde 2 zwanger 😉
Dankjewel meid! 😘 morgen even de vk bellen voor intake, waar ik wel beetje tegen op zie, ik ben als de doods voor naalden en bloed prikken.. 😶
yup! rectaal. je kan trouwens het beste een thermometer met 2 decimalen gebruiken, deze kan je niet bij de etos krijgen, ik heb de mijne hier gekocht: Digitale ovulatie thermometer 4,99 | Sensitest vind het trouwens totaal niet erg om vragen te beantwoorden hoor! dus stel ze gerust
Dat hou ik ook in mijn achterhoofd.. Zeker weten! Ik ben doodop nu, ik ga eens proberen te slapen. Morgen werken (gelukkig pas om 10u) Slaap lekker meid! En ik blijf jou en je verhaal graag volgen en ook voor jou duimen.
Gefeliciteerd Babyluvv!! Jammer dat je menstruatie doorgebroken is Yasemin, maar nu heb je wel meer duidelijkheid, en dus een nieuwe ronde met nieuwe kansen! Dat temperaturen heeft echt wel geholpen bij mij, was in de 2de ronde na mijn MA al weer zwanger! (was de eerste ronde dat ik tempte )
Dankjewel Cyd. Als ik zo nadenk, dat ik 10jr aan de pil heb gezeten, sinds eind augustus gestopt ben met de pil is het erg snel gegaan in ronde 2. Geen ovu testen gebruikt deze ronde, niet getemperatuurd. Natuurl9jk ben ĺik erg dankbaar dat het zo snel gelukt is.. Als ik kijk naar zoveel verdrietige verhalen die al maanden of jaren proberen en het niet lukt. Maar ik vind het echt apart dat het zo snel gelukt is, ongelofelijk..