Wij gaan voor de eerste! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ddotje, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw

Dankjewel. En ik gun het jou ook heel erg meidd. Ik hoop dat bij jou ronde 2 ook zover mag zijn. Echt.. Ik duim nog steeds voor je

2. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Gefeliciteerd babyluvv! Super leuk!!!

3. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw

Dankjewel! 😘 eerste Echo staat gepland.

4. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Lief van je dankjewel. Komt goed 😊

5. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Pff mijn Ovulatietest ben ik wel blij mee! Die begint al lekker donker te worden! Hoop over paar dagen een knaller en dan mijn ei!

6. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Toch altijd even afwachten wat cyclus doet na miskraam!

7. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd babyluvv! Wat fijn dat het zo snel is gelukt!

Livoli ik hoop dat je snel je ei hebt. En dat het deze ronde raak is voor je natuurlijk!
    Jammer dat je menstruatie doorgebroken is Yasemin.. Zie ik dat je deze ronde gaat tempen?

Ik heb deze ronde toch maar overgeslagen. De situatie was deze ronde er gewoon niet naar. Te veel spanning en stress. Wel jammer natuurlijk.. Het goede nieuws is dat ik en partner mogelijk een huisje hebben begin volgend jaar! Wij waren namelijk al een jaar op huizenjacht en wonen nu heel klein in een twee kamer appartementje. Dus duim gezellig mee haha!
    Dan gaan we volgende ronde ovulatie testen. En er serieus werk van maken zeg maar :)

8. Yasemin19

Hopelijk heb je binnenkort een knaller en mag het deze ronde raak zijn voor je!

9. Yasemin19

Ja ik ga deze ronde idd tempen. Ik moet gewoon zo zeker mogelijk zijn van mijn eisprong ivm donor...
    Hopelijk krijgen jullie het huis!

10. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Yasemin, heb je eraan gedacht om meerdere keren te insemineren?

11. Yasemin19

Ja dat ga ik ook doen. Vorige ronde was dat even moeilijk ivm mijn vakantie en vakantie van donor.

12. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ooh nou dan moet het helemaal goed komen :D

13. Yasemin19

Ik hoop het!

14. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Ik snap zo goed hoe je je voelt! Ergens schaam je je gewoon een beetje als t zo snel lukt. Ik heb een collegaatje die al jaren bezig is. Durfde haar bijna niet te zeggen dat ik een maand met de pil gestopt was. Het is zeker iets om dankbaar voor te zijn. Maar het is je van harte gegund!
    @yasemin, fijn dat je nu in elk geval zekerheid hebt. En als je volgende keer meer kan insemineren is ook al erg fijn! Hoe meer zaadjes hoe meer kans😉

15. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel Catseye! Ik hoop dat jullie een leuk huisje krijgen. Wij zaten bijna 4 jaar lang met het zelfde probleem, een klein flatje met maar 1 slaapkamer. Frustrerend! Gelukkig konden wij dit jaar verhuizen, en hebben wij nu 3 slaapkamers.. Heerlijk! Ik hoop voor jullie ook op een mooi groot huis, binnenkort!

16. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel. Ik schaam mij ook heel erg, dat het naar 10jr pil al in ronde 2 zover mocht zijn. Erg snel, waar ik zeker ook heel blij mee ben, dat zeker. Er was toch wel een beetje de angst misschien lukt het niet of niet snel.. Alhoewel snel, ja. Het is zeker snel gegaan. Maar, als je 4jaar lang een kinderwens hebt, wat je bij dromen en wensen moet laten omdat je een flatje hebt met maar 1 slaapkamer. Dat was ook erg frusterend. Iedereen om je heen word zwanger en krijgt een prachtig kindje, je bent blij voor iedereen natuurlijk. Maar, ik heb mij misschien ook wel zo ellendig gevoeld, als de dames die al zo lang proberen en het niet lukt. Misschien dat het niet helemaal vergelijkbaar is, dat zeker niet. Maar ik kon gewoon destijds niet zwanger worden wegens het kleine flatje met maar 1 slaapkamer. En is de kans er eindelijk, dan bijna direct (ronde 2) mag het al zo zijn. Ik ben ook zeker dankbaar, en ik wens echt iedereen die al zo lang een kinderwens heeft, of dit nou 1e, 2e, 3e, 4e kindje is (of hoeveelste ook), dat ze deze wens in vervulling mogen laten gaan. Ik gun het iedereen, de dames die al zo lang proberen, of de dames die net ervoor gaan, of wegens omstandigheden net als mij destijds, dit helaas moeten uitstellen! Ik wil binnenkort alleen maarROZE dames hier zien, want iedereen word het echt gegund!

17. Yasemin19

#917 Yasemin19, 28 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2016
    Ja idd. Ik ben benieuwd hoe het deze ronde zal gaan...

18. Yasemin19

Ik snap je gevoel wel hoor. Ik voelde me gister behoorlijk rot toen ik ongesteld werd (ookal wist ik ergens echt wel dat het niet raak was) en toen dacht ik meteen doe eens normaal er zijn vrouwen die al jaren/maanden bezig zijn en elke keer weer ongesteld worden dus wat stel je je aan.
    Het is gewoon een heel onzeker iets zwanger worden waarvan je van tevoren nooit weet hoe snel het raak mag zijn. Ik ben voor jou alleen maar blij dat het zo snel raak mocht zijn! Hopelijk heb ik dat geluk ook. Lekker van genieten meid!

19. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel.. En natuurlijk mag je je rot voelen, als je menstruatie helaas gekomen is. Ook als je in ronde 1 zit, mag je je hier rot om voelen, ondanks dat er mensen zijn die al maanden 'jaren bezig zijn en het niet lukt. Want jij hebt ook het recht om zwanger te mogen worden. Of je nou in ronde 1 zit of in ronde 10. En ook jij hebt het recht om je rot te mogen voelen, als je menstruatie helaas doorzet.. Ook dit mag in ronde 1.

20. Yasemin19

Thnx meid 😙

Deel Deze Pagina