Al urine ingeleverd. Inderdaad blaasontsteking. Ze gaan nog overleggen of ik antibiotica krijg. Beetje balen, hoopte dat ik ongi zou worden, maar helaas!
Ja ongesteld zijn op vakantie is geen pretje! Nou mijn ovulatietest is weer negatief! Gisteren avond dus een knaller. Vanmiddag geklust en geen idee wanneer weer? Misschien vanavond? Of morgen avond? Ik weet het niet! Of gewoon allebei haha!
Ik heb even een aantal pagina's terug gelezen, dacht dat ik hier niet meer gereageerd/getypt had.. Maar had dat nog heel weinig. Jeetje Nanoe, nu ook nog blaasontsteking. Niemand wil ongi worden, in de fase dat ze hopen om zwanger te zijn. Maar ik begrijp dat jij dit maar al te graag wilt, zodat je door kunt. Want dit is ook maar niks. MissFluffy, ik heb zojuist jouw verhaal ook gelezen, jeetje wat een verhaal. Maar niks mis mee hoor! Yasmine, wat ik mij dagen al afvraag, maar niet gevraagd heb, heb jij een donor die geheel anoniem blijft? Of eentje waar jouw kindje als die 16 is, de gegevens enzo van kan opvragen? Als hij/zij nieuwschierig wordt. Livoli, gewoon klussen wanneer je wilt klussen! Alhoewel, mijn vriend destijds tegen mij zei, het lijkt soms meer een 'moetje' dan plezier. Daar moet het ook niet op lijken..
Klopt Babyluvv, meestal willen mensen niet ongi worden. Maar al zou ik 4 maanden achter elkaar netjes iedere 28 dagen ongesteld zijn, zou ik uit eten gaan om het te vieren. Hoe voel jij je nu?
Nee maar in jou situatie snap ik het maar al te goed! Ik voel mij met ups & downs. Heel het weekend een wijd t shirt aan gehad en geen bh, omdat dit erg pijnlijk was. Vandaag kon ik eindelijk weer een bh aan, en een normaal t shirt. Heerlijk was dat! M'n darmen zijn weer heerlijk aan het rommelen, vandaag was ik even echt symptoom vrij, dat was beetje stress.. tot vanavond dan toen begon de hele mikmak meer, darmen zijn weer druk, borsten en tepels doen weer pijn. Ooh laten we niet spreken over vermoeidheid, echt ik zou de hele dag wel kunnen slapen. Maar ik mag echt niet klagen, want ik ben nog niet misselijk en hoef nog niet te spugen gelukkig
Ik ken deze jongen al een paar jaar, ooit mee gedate haha. Dus hij is voor mij bekend maar niet zo dat ik hem regelmatig zal tegenkomen ofzo. Hij wil verder geen rol in het leven van mijn kindje. En wil het liefst gewoon anoniem blijven en dat respecteer ik. Fijn dat je niet hoeft te spugen meid. Succes met je andere symptomen 😉
Nou ik zit op het wachtbankje! NOD is 15 november, maar dat is gebaseerd op een LF van 14 dagen! Mijn LF is 12 dagen (of minder) dus we zullen zien..
dank je jij succes met wachten!! het voordeel van een korte LF is dat je eigenlijk niet te vroeg kan testen als je op je NOD test
Livoli, succes met wachten! Ik mag zo de huisarts bellen voor verdere uitslag, dus wat voor ab ik krijg.