Wij gaan voor de eerste! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ddotje, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Gefeliciteerd meid!!!

2. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel allemaal! Maar vreugde is vandaag iets minder bij mij. Mijn vriend was toch redelijk in shock, hij had het niet verwacht. En eventjes een schrik gepakt of het allemaal wel zou lukken.
    En nu zegt hij er niets meer over, weet niet goed wzt ikner van moet denken nu. 😞 Hij wil het wel houden hoor, daar niet van, maar hij praat gewoon niet.

3. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    Belgiƫ
    Geef hem wat tijd. Het is sowieso een grote stap in je leven en sowieso twijfel je zelf ook wel eens of het wel allemaal zal lukken. Dat zal bij mannen zeker niet anders zijn. Maar uiteindelijk komt het wel allemaal goed hoor. Als hij gewoon is aan het idee, zal hij ook wel enthousiast worden!:)

4. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Dankje, ben gewoon zo onzeker.
    Ook omdat ik zo veel krampen/steken/ weet ik veel wat heb. Trekt door tot in mijn zij nu, iemand zei mij dat het de baarmoeder was, maar is dat niet wat vroeg om daar al last van te hebben? 😕

5. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    nee hoor, daar kan je al last van hebben voor je een positieve test hebt. daar zou ik me niet druk om maken

6. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Aan mij heb je niks! Bij mij was het namelijk een slecht teken! :(

Zit vandaag op 9dpo en had voor de grap een ovulatietest gedaan.. en die was gewoon witter dan wit!
    Toen ik 14 dpo was en een redelijke streep op zwangerschapstest toen knalde de ovulatietest echt flink! Dus als het raak is deze ronde had ik nu wel wat verwacht eigenlijk... dit maakt mij dus weer erg onzeker.

7. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Had jij ook van die steken?
    Tot deze morgen waren het eigenlijk meer buikkrampen en zo precies een samentrekking van iets. Nu sinds een uurtje zo van die steken die doorstealen naar links?
    Wanneer is bij jou de miskraam dan echt op gang gekomen?

8. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Nou niet meteen dramatisch denken voor jou he! Wellicht dat het bij jou niks is! Maar ik had vanaf 5 weken steken en krampen.. ik dacht dat het erbij hoorde en had de VK gebeld en die zei ook dat mijn baarmoeder aan het groeien was dus daar die steken door komen.
    Bij 6 weken en 2 dagen kreeg ik bloed verlies en werden de krampen en steken heviger. Bij 6 weken en 3 dagen kwam het vruchtje af bij een hele pijnlijke steek/kramp en daarna waren de krampen en steken gewoon over.

Slecht voorbeeld dus! Maar ik duim dat het bij jou niks mee te maken heeft!!

9. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij mij zitten de steken in de lies. Achjah. Heb er iets warm tegen aangelegd, hopelijk betert het dan wat.

10. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    Belgiƫ
    Niet mee inzitten hoor! Het kan inderdaad een voorteken zijn van een miskraam, zoals van Livoli, maar er is een grotere kans dat het gewoon van je groeiende baarmoeder is. Ik heb er ook serieus last van gehad, en nu ook nog soms, maar wel minder. Van mij was het een combinatie van groeiende baarmoeder en moeilijk werkende darmen... Kan je niet veel tegen doen, maar warmte kan inderdaad wel een beetje helpen.

11. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik had vandaag een positieve ovulatietest en was me helemaal aan het verheugen op de komende wachtweken. maar toen kreeg ik te horen dat een vriendin van me net een miskraam heeft gehad op 11 weken... we wisten niet dat ze zwanger was, of bezig waren, maar ik vind het vreselijk voor haar :(

12. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ow wat rot! 😞

13. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Hoi hoi!

Ik ben nieuw hier.

Ik ben 25 jaar en mijn partner 37 en wij gaan ook voor ons eerste kindje.
    In september gaan wij trouwen. Daarom hebben we besloten dat deze maand voorlopig de laatste keer is dat we het proberen.

Deze laatste keer zit/zat alles tegen. Ik kreeg een ecoli bacterie. Daarbij een blaasontsteking. Voor de ontstekie en bacterie kreeg ik actibiotica. Vervolgens kreeg ik van de antibiotica een infectie down below :(. We hebben toch ons best gedaan deze ronde, zover dat mogelijk was.

Begin deze week had ik ontzettend rommelende darmen. Ik dacht eerst wellicht nog van de bacterie? Sinds vandaag heb ik heel gevoelige borsten. 19 november is mijn NOD. Kan ik zover van tevoren al iets voelen??
    Of wil ik zo graag dat het lukt dat ik me dingen in beeld. Ik weet het niet.

Ik lees graag met jullie mee.

liefs

14. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Zeker kan je zo vroeg al dingen voelen, vooral rommelende darmen hoor ik vaker in het begin zo vroeg. Maaar je kan jezelf ook flink voor de gek houden, dus probeer niet teveel op je kwaaltjes af te gaan. Ik ben heel benieuwd! Succes :)

15. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    Welkom evy, dat kan idd vanalles zijn. Wel rot voor je dat alles zo tegen zit.. en wachten met proberen tot na september duurt dan nog erg lang :(

@liesize.. niet direct in paniek.. ik heb ook veel steken en misselijkheid en zelfs wat oud bloed gehad Helemaal in het begin (zit nog in het begin) en bij was het darmen, bandenpijn oprekken baarmoeder etc..

Wij gaan het vanavond aan de familie vertellen en gisteren is er iemand al komen kennismaken van de kraamzorg. Is kleinschalig en erg persoonlijk. Hele leuke vrouw. We krijgen in principe haar ook.. heel bizar.. hopelijk gaat alles goed.. pff eng idee dat het met 11 weken nog misgaat :( heel heftig

16. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Nu voelt her alsof ik vandaag of morgen ongi word.
    Last van mijn rug. Precies zoals ik elke maand voel. Dat zou betekenen dat ik een erg korte cyclus heb gehad.

Idd als je het heel graag wilt ga je op alle kwaaltjes focussen en beeld je je vanalles in :D

@ddotje : gefeliciteerd!!!

17. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Envy welkom! Nog geen ongi te bekennen? Duim voor je meid!!

ddotje hoe reageerde de familie??

Ik ga op zijn vroegst maandag een testje wagen!! Heb wel beetje last van mijn tepels en al 2 dagen echt buikpijn. Ook kan ik heel de dag door wel een grote boodschap doen :)P)

18. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

@Livoli ik had die symptomen vorigge ronde ook helaas :( ik wil je niet teleurstellen, er zijn er genoeg die ook die symptomen hebben en wel zwanger zijn en hoop dat jij er 1 van bent :D

Ik heb zelf een vraag, (klinkt vies) mijn afscheiding is erg melkachtig en ruikt ook naar melk vind ik.. vind het niet stinken ofzo.. maar is die geur normaal?

19. Envy91

Envy91 Niet meer actief

@Livoli. Gelukkig nog niet ongi geworden! Pijn in de rug is ook weer weg. Nu alleen nog pijnlijke tepels en rommelende darmen. Wellicht van het ontpillen

20. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Dankje, was de zelfde dag ook weer over.
    Sindsdien eigenlijk geen last meer van gehad, wel van die krampen en heb ook het gevoel dat mijn baarmoeder al wat hoger komt te liggen, maar vind dit vroeg niet? Vroeger als ik voelde, voelde ik vanonder aan mijn buik echt zo een " scheidingslijn" en nu is die weg en daarboven al wat hard. Wel nog niets te zien. En ook alleen maar als ik rechtsta. Al liggend kan ik niets voelen.

Deel Deze Pagina