Geen ervaring mee hier. Naar mijn wete plas je het te veel toch uit aangezien het een water oplosbare vitamine is, aanvaardbare grens is 1000mg/dag. Maar dan nog is 400 echt wel voldoende. Alleen oppassen want dit kan een tekort aan vitamine b12 maskeren als je te veel inneemt.
Kijk dat is nuttige informatie. Wanneer is de foliumzuur weer uit je systeem om op B12 te kunnen testen, enig idee? Toevallig heb ik mezelf daar laatst op laten testen namelijk en kwam er niks uit..
Ik weet dat je er wel mee uit moet kijken. Vitamine overdosis kan ernstige gevolgen hebben, maar volgens mij kan foliumzuur inderdaad geen kwaad behalve dat het een tekort aan b12 maskeert. Maar vitaminen niet licht opvatten is mijn advies
We hebben het volledig zelf betaald. Maar dat vind ik het ook wel waard, want het is bepalend voor de rest van je leven. Voor het foliumzuur, ik zou echt niet meer dan 400mg nemen hoor. Een te veel aan vitamines nemen is echt niet goed.
Tjonge... ik zit nog maar op dag 12 en ben gewoon gefrustreerd dat mijn ovulatietest nog niet positief is.. is ook wat 😂
Ik snap het wel hoor Livoli, eind van het jaar lijkt toch een beetje een deadline ofzo.. ik duim voor je
Oh, leuk ddotje, al 2 echo's!! Moet nu nog 2 weken wachten op eerste echo, zo geen geduld voor! En daarna kan ik op mn werk elke dag even kijken als ik zou willen XD Heb nu ook erg weinig last van kwaaltjes, beetje misselijk met opstaan en ben vooral erg moe. Maar prima te doen!
Dankjulliewel allemaal. Het is idd gewoon ff een rottijd nu. Ben nu aan het aftellen. 15 December vliegen ik, mijn zus en neefje naar Turkije naar Mama, stiefvader en andere zus en haar gezin om daar de feestdagen te vieren. Wordt voor het eerst sinds Juli dat we weer echt met z'n allen samen zijn. Qua zwanger worden laat ik het nu even en ga ik in het nieuwe jaar verder kijken. Heel veel succes voor iedereen hier met de zwangerschap en met zwanger worden.
Oh dat wist ik niet.. ik heb nu maandag wel bloedprikken ed maar dat is voor de combinatie test. Bij mij gaven ze aan dat de de Nipt eigenlijk pas doen bij een verhoogd risico van de nekplooimeting en/of combinatie test.. maar combinatie betaal je al iets van 160 euro zelf voor toch? Nipt is toch iets van 500 nog wat? Op zich wel het geld waard, maar klopt toch of niet???
Hmm heb nog even liggen zoeken, vanaf 01-04-2017 is de Nipt test er in Nl ook voor iedereen en betaal je als je hen wilt 175.. nu dus alleen als je een hoger risico hebt na de combinatie test... Had jij dat dan??
Nee, had geen verhoogd risico, maar we wilden gewoon meer zekerheid dan een combinatietest. Wij hebben hiervoor 380 euro betaald.
Wauw, jij bent al weer 26 weken! Weten jullie al of het een jongen of meisje wordt? Of wil je het niet weten?
Hoi, Sorry was gewoon nieuwsgierig .. had gisteren de intake... Dus oa bloeddruk meten, gewicht, med achtergrond... Maar ook het hartjemogen luisteren 😊 zo leuk! Wij hebben hier nog zitten vragen maar niptwordt je in principe tm april 2017 zonder med noodzaak nog voor naar België of Duitsland doorverwezen ivm lagere kosten ed.. maar we gaan voor de combinatie test en dan zien we verder wel... En wauw idd al 26 weken Besco! Time flies!
Hoe is het met iedereen hier? Al mensen die binnenkort kunnen testen? Ik heb al 2.5 dag pijnlijke menstruatie krampen maar nog geen bloed.. Heel raar en irritant.
Mijn NOD is de 13e! Dus moet nog even wachten haha! Zit officieel nog niet eens op het wachtbankje! Morgen eisprong.. had vandaag een knaller van test en een smiley! (Eerste keer CB gebruikt!)
Zelfs alweer bijna 27! Het gaat echt zoooooo snel ineens. Zelfs al de grens over dat het kindje levensvatbaar is. Over paar weken komt het kamertje en ben al druk aan het inkopen. Mijn inmiddels man zegt nu zelfs telkens; Ga maar niet naar dat leuke baby winkeltje haha. Ik kom met vanalles thuis😂 We weten niet wat het wordt. Begon heel stoer dat ik het niet wilde maar ik ben nu echt zo mega nieuwsgierig! Al ben ik er al sinds dag 1 van overtuigd dat het een meisje is. Ik zou in shock zijn als het een jongetje is haha. Kindje schopt heel de dag door en dan vooral in m'n blaas dus de wc is m'n beste vriend momenteel. Wel zo leuk en bijzonder om dit te voelen💕 Namen zijn hier trouwens allebei al bedacht, inclusief 2e namen, en de kaartjes zijn ontworpen! Hoe ver zijn jullie met de namen? Ik duim heel hard voor de niet zwangeren dat het dit jaar nog lukt en dat jullie dit mega bijzondere gevoel ook mee mogen maken 😘