Wij gaan voor de eerste! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ddotje, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik verwacht nu ieder moment mijn eisprong van ronde 3! 3 maal is scheepsrecht zeggen ze he.. lets hope so

2. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Hee meiden! Na een lange tijd niet actief te zijn geweest. Toch maar eens terug gekomen in deze topic om te lezen hoe het met iedereen gaat.. Ik hoop voor jullie allemaal, die nog niet zwanger zijn, dat het deze ronde raak mag zijn.. En dat dit jullie jaar mag zijn. ♡
    Wat verdrietig Livoli, dat het mis is gegaan.. En MissFluffy, 3x is scheepsrecht, dus dit word jouw moment!

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Hey Babyluvv, hoe is het met jou?

4. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Hai Nanoe! Ja gaat prima hier.. Na 2x goed ziek te zijn geweest :( 1x buikgriep en 1x koorts. Maar op bekken klachten na, heb ik niks te klagen eigenlijk.. 😄 Gister nog even de vk gebeld omdat ik onwijze buikpijn had, en mocht ik direct komen. Niks aan de hand, gelukkig! Ik zie dat wij ongeveer tegelijk opgaan, leuk! 😄 ik ben morgen 14+4. Maar ben weinig actief nog in het forum.. Lees wel veel mee, maar om te reageren moet ik mijzelf soms echt dwingen! Daarnaast zit ik ook nog in een geheime groep op Facebook, of geheim (je vrienden kunnen dan de groep niet zien, niet dat het bij ons nog geheim is) juli 2017 baby's. Met leden van dit forum erin. Die in juli uitgerekend zijn. Nu moet ik ook zeggen, dat ik daar meelezen en meepraten handiger vind. Op zo'n forum gaat het snel door elkaar heen allemaal.
    En hoe is het met jou? Veel klachten? Of mogen deze je gelukkig bespaard blijven

5. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Dan zitten we wel in dezelfde groep babyluvv ;)
    Zit ook op die fb groep.

Met mij gaat het nu echt weer prima!
    Sinds gisteren eigenlijk echt klachtervrij!

6. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw

Ooh echt? Wat grappig! Ik kan mij zo niet indenken, wie je 'echt' bent hahaa! :p

Deel Deze Pagina