Had absoluut een kinderwens voor ik stopte met de pil. Maar nu ik eenmaal gestopt ben... Men je kan ze horen!! Doe geen ovulatietesten of temperaturen, eerst maar eens kijken of cylcus iets wordt. En ondertussen gewoon gezellig houden. Maar als je wel testen doet lijkt het me extra frustrerend als je maar geen positieve ovulatietest enzo krijgt.
Nou, pff, inderdaad. Maaar... Ik heb een streepje. Zo licht dat het nog bijna niet zichtbaar is, maar het is een streepje. Als mijn cyclus weer 32 dagen duurt dan moet ik dus overmorgen echt mijn eisprong hebben. Misschien is het al morgen dan zou ik op 31 dagen zitten.. Iig vandaag en overmorgen het gezellig maken. Morgen kijken we wel even Nu al zo blij met een te vaag lijntje op een ovulatietest, hoe moet dat ooit zijn als ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen mag hebben hihihi
Oh wat fijn Dotje!! Inderdaad gezellig maken en hooelijk over 2 weekjes nog een veel leukere positieve test! Hier vandaag ineens slijm verloren, maar verder nog altijd niets.
@nanoe.. Ja duimen En slijm is vaak een teken dat het niet lang meer duurt bij mij.. Dus wie weet is het bij jou ook weer bijna zover. Maar als het nog langer duurt kun je ook over een paar dagen testen.. Hopelijk snel uitsluitsel
Spannend Dotje!!! Ik ben weer terug van weg geweest. Nadat ik ongesteld ben geworden, ben ik niet meer zoveel op het forum geweest. Nu nadert m'n eisprong en merk ik aan mezelf dat ik er weer erg mee bezig ben. Vandaag ook wat slijm verloren en lichte steekjes in m'n buik.... dus zit eraan te komen. Wanneer is het nu het beste om te "klussen"? Tijdens je eisprong of erna??? Ik ben namelijk aan het temperaturen.. vind het zo lastig.
Voor/ tijdens je eisprong heb je meer kans. Het zaad kan +- 48 uur in leven blijven en je ei maar 12 uur ongeveer. Dus na de eisprong kun je ook nog zwanger raken maar de kans wordt steeds kleiner... Hihi, succes
Hoi meiden, Hier is vandaag mijn ongi doorgebroken. Ik was voordat ik met de pil begon altijd erg regelmatig dus had hem morgen verwacht maar hij is er nu al. Wat fijn, hèhè. Ondanks dat het de 1e ronde pas is, toch beetje jammer gevoel. Wil deze maand wel wat gaan uittesten met ovulatietesten. Iemand tips wanneer daar mee te beginnen en welke testen er het beste uitkomen.? ik heb nu een cyclus van 27 dgn gehad. Xxx
Haha... Herkenbaar Kimmetje. Balen dat je ongesteld bent, maar wel fijn om te zien dat je een fijne cyclus hebt. Ik gebruik nu Sensitest. Ik had gisteravond dus een heel vaag streepje waarvan ik hoopte dat het zou gaan oplopen maar vanochtend en vanavond had ik weer helemaal niets. Helaas... En zit al op cd 18... De vorige keer had ik een cyclus van 32 dagen dus dan zou ik nu mijn eisprong moeten hebben... Maar niets te vinden met de sticks helaas. Maar ik gebruik dus Sensitest. Best wel goedkoop (google maar). Sensitest geeft aan bij een cyclus van 27 dagen te starten met testen op dag 10... Ik moest pas starten op dag 15 maar omdat ik geen idee had of mijn cyclus weer hetzelfde zou zijn ben ik al op dag 11 gestart en nu dus op dag 18 en nog geen streepje... Hopelijk heb je er iets aan
Dikke twijfel of ik morgen moet gaan testen. Ben er zelf echt van overtuigd dat ik echt niet zwanger ben, heb nergens last van. En ben voordat ik met de pil begonnen ben bekend met enorm lange cylcussen. Dus voor mijn gevoel kansloos om het te proberen... Haha, heb nog tot morgenochtend om erover te twijfelen
@nanoe.. Ja lastig he.. Aan de ene kant wil je weten waarom je nog niet ongesteld bent en dus heel graag (positief) testen.. En je wilt dan of zsm ongesteld worden of zwanger zijn. Aan de andere kant kan testen ook shit zijn want dan krijg je misschien een teleurstelling zwart op wit terwijl het zonder te testen misschien meer een bevestiging is omdat je gewoon nog geen klachten hebt... Op hoeveel dagen zit je inmiddels? Als je nog kunt wachten dan wacht je en anders test je over 2 dagen ofzo. We horen van je. Hier weer negatief. Als ik mn app moest geloven had ik vorige maand op dag 18 mn eisprong n gisteren. Niet dus. Maar ik had vorige maand vrij laat rond dag 21 ofzo echt die eiwit afscheiding... Dus nu even kijken of ik dan gewoon erg laat een eispromg krijg. Testen door...
Zit nu op dag 36. En ik denk dat ik maar gewoon wacht. Het is wat je zegt, als je test is het meteen zo definitief als hij negatief is. Spannend dotje! Hoop echt voor je op een positieve test! En dan aan de slag
Haha, nu toch weer twijfel of ik niet gewoon test moet doen. Had gisteren dar ik ineens misselijk was en na wat eten ging het wel beter, weet dat toen aan mn maag. Nu vanavond pizza gegeten en nu weer last van mn maag en wat misselijk. Mn maag is 1 van de eerste dingen die bij mij altijd opspeelt. En als ik er over na ga denken ben ik de afgelopen week wel vaker misselijk/pijnlijke maag na bepaald voedsel. En echt vreetbuien de sfgelopen week, zo veel trek! Heb dat zelfs als ik ongi moet worden niet, eigenlijk zelden. Oh, echt die stomme twijfel. Misschien maar gewoon doen...
@Nanoe, wat knap dat je niet test! 36 dagen is wel lang zeg, spannend. Ik was er trouwens ook van overtuigd niet zwanger te zijn en niets was minder waar haha! Van de week veel stress gehad ivm bloedverlies, eerst roze daarna bruin. VK gebeld (in tranen) en gelukkig mocht ik langskomen. Een prachtig sterk kloppend hartje 💕 Zo enorm opgelucht nu en zo blij! Gelijk die avond aan mijn ouders en broer en zus verteld. Overspoeld met lieve woorden en kleine cadeautjes! Iets wat beetje tegen valt: ik spuug nu elke ochtend helaas!
@nanoe.. Wow nu zou ik niet meer kunnen wachten haha met die klachten erbij.. Spannend hoor! Ben benieuwd! @besco! Wat eng.. Ik zou ook in paniek raken denk ik. Gelukkig is alls goed! En super fijn dat je familie het weet nu! Jeeeuh kei leuk voor je! Hier dag 21 of 22 ofzo en nog geen eisprong ontdekt op laatst dat ultra vage streepje na..
Besco, dat is spannend!! Gelukkig alles goed! Heb toch maar getest, maar echt witter dan wit. Had vanmorgen en vanmiddag amper gedronken, dus morgenochtend zal het weinig zin hebben om nog een keer te testen. Dus laat die menstruatie dan maar komen!
Hoe gaat het met jullie allemaal? En welke 'periode' zitten jullie? Ik ben (als het goed is) net weer uit mijn vruchtbare periode. Nu weer afwachten 😊
Hey Roos, goed! Met jou? Spannend weer... Ik zit op dag 25 nu... Maar ben maar gestopt met ovulatietesten vandaag.. Ik had zondag weer een vaag streepje en maandag en dinsdag niets... Dus werd er gek van.. Zie het wel pff... Ben ook benieuwd hoe het bij de rest is...
Hier nog altijd niet ongi. Dus zit nu op dag 42, waarbij ik al twijfel of ik die eerste bloeding mee moet tellen als iets. Was 3 dagen zeer weinig bloed en daarna klaar. Als ik die niet echt mee zou tellen zit ik op dag 75. Maargoed, laten we er vanuit gaan dat het wel een ongi was
Hee! Ik ben weer terug van honeymoon en zit nu in ronde 2. Ben deze ronde begonnen met ovulatietesten. Heb gisteren op dag 8 een test ovulatietest gedaan omdat het voor mij allemaal nieuw is en eens wilde kijken hoe en wat enzo. Vanaf vandaag probeer ik 2x te testen. Even kijken wat de testen gaan aangeven. Moet nu wel beetje eerlijk toegeven dat ik er toch best wel mee bezig ben en dat had ik niet verwacht. Was eerder een beetje angstig zo zonder pil. Maar als je eenmaal echt bezig bent zit het toch wel in mijn koppie hoor... X