Wij gaan voor de eerste! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ddotje, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oeh spannend!
    Over 2 dagen weer testen!!

2. Kimmetje86

26 jun 2016
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Roos... nog even geduld hebben :) Zou wel heeeeeeeel mooi zijn.!

Ik test nu met Sensitest. Miss volgende ronde een ander merk proberen..
    Heb geen positieve test gehad maar zit nu op dag 17 dus ik denk dat ik de eisprong al gehad heb als deze überhaupt is geweest. Ronde 1 voelde ik echt vanalles. Het enige wat ik nu heb gehad is wat rekbaar slijm. Daar heb ik dan wel op gelet. Maar verder geen enkele klacht. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn maar toch doe ik het haha..

Xx

3. Roos911

Roos911 Lid

18 apr 2016
    85
    7
    8
    NULL
    NULL
    Kon het toch niet laten om net een test te doen... 🙈 Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

4. Kimmetje86

26 jun 2016
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie best wel duidelijk een streepje hoor! :)

5. Roos911

Roos911 Lid

18 apr 2016
    85
    7
    8
    NULL
    NULL
    @Kimmetje Wat kunnen die ovulatie testen je dan ook gek maken hè.. Had ik al toen ik mijn eerste en meteen ook laatste gedaan had haha..
    Succes met de testen!! en als je er erg onrustig van wordt misschien overwegen om er voor nu even mee te stoppen. Ik dacht toen bij mezelf als ik een half jaar bezig ben, ga ik me misschien wel wagen aan die dingen

6. Kimmetje86

26 jun 2016
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roos911, zeg dat wel ja. Echt zo stom ook eigenlijk want had dat echt niet verwacht.
    En zit pas in ronde 2. Zou zomaar kunnen dat ik er even geen gebruik van ga maken. Moet er ook continu rekening mee houden (tijdstippen., niet teveel drinken enz).
    Wellicht voor later als het idd wat langere tijd overeen gaat. Maar was er nu ook gewoon nieuwsgierig naar ;)

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Roos, ik zie ook wel een tweede streepje hoor!!
    Spannend! Ik duim voor je dat hij op loopt!

Kimmetje, ik had eerste en tweede ronde allerlei vage klachten, lekker van het ontpillen.
    Het was bij tweede ronde ineens weg en niet meer terug gekomen!
    Hoop dat ze snel weer terug komen, maar dan omdat ik zwanger ben XD

8. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    Jaaa, ik zie het ook hoor!! :);) Voorzichtig gefeliciteerd. En over 2 dagen weer testen ;)

En Kimmetje, ik ga nu Sensitest Sensitive nog bestellen voor volgende ronde. Ik heb niets kunnen vinden en heb echt heel veel testen gebruikt... Nu ga ik er 24 bestellen en ik heb er nog een paar thuis (niet sensitief). Kijken of ik volgende ronde iets kan vinden...

Helaas is mijn menstruatie ook nog niet gestart. En ik heb getest en mijn test was witter dan wit helaas. Dus nu wachten, zit op dag 34 nu (35 als ik tel dat ik de avond laat voor mijn eerste menstruatie dag eigenlijk menstrueerde...). Ik had gehoopt dat ik van 32 naar 30 of 28 zou gaan of op 32 zou blijven. Maar helaas. Ik heb van dag11 t/m 25 met ovulatietesten getest en in die tijd 2x een vaag streepje gehad op dag 17 en op dag 23... Daarvoor en erna niets meer.. Met andere woorden, best kut haha. Maar het komt vast ooit wel goed... Positief denken.
    Tevens ben ik er een paar dagen minder mee bezig geweest maar nu was ik toch weer aan het fantaseren natuurlijk...

9. Roos911

Roos911 Lid

18 apr 2016
    85
    7
    8
    NULL
    NULL
    Wat vervelend ddotje dat je nog niet ongesteld bent geworden.. Gezien je ovulatietesten zou je eerdaags wel ongesteld moeten worden. En natuurlijk komt het ooit goed!! Wat ze altijd zeggen je lichaam heeft tijd nodig om te ontpillen. Maar ik begrijp dat het frusterend voor je is.

Dit was mijn test van vanmorgen.. Ik durf langzaam wat blijer te zijn, maar vind het nog onwerkelijk. Morgen gooi ik er weer een test tegen aan

Bijgevoegde bestanden:

10. Kimmetje86

26 jun 2016
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nanoe, klachten hebben is niet Ltijd vreemd maar idd nu zou ik graag ook wat meer willen voelen en zien zeg naar.

@ddotje, ik heb volgens mij de sensitest sensitive gebruikt en heb er nog 3 over volgens mij. Ik ben op dag 8 gestart tot en met dag 17 (vandaag). Maar omdat ik nu in een reeks met nachtdiensten zit hou ik er nu gewoon mee op.
    Elke test gaf bij mij een licht roze streepje. Er zat geen enkel verschil tussen de testen.
    Maar volges mij kun je zonder positieve test oom gerust een eisprong hebben gehad, dus hoop ik er. In de vernoedelijke vruchtbare periode iig genieg gezellig gemaakt.
    Hoop dat jij de volgende ronde ook meer geluk hebt!!

@Roos., snap dat het onwerkelijk is naar dit ziet er toch wel heel mooi uit!!

X

11. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Mooie test Roos!!
    Gefeliciteerd!!
    Snap dat het onwerkelijk is, maar is toch echt zo :)

12. Roos911

Roos911 Lid

18 apr 2016
    85
    7
    8
    NULL
    NULL
    Dankjewel!!

13. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik hier ook mee mag kletsen, want mijn situatie is iets anders dan die van jullie. Ik heb er namelijk voor gekozen om een bewust alleenstaande moeder te worden. Ik heb gister mijn laatste pil geslikt. Vanaf eind Augustus ga ik het proberen (ik ken een jongen die mij graag wil helpen en dus mijn donor wil zijn).

14. Kimmetje86

26 jun 2016
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames,

Onder het mom "de aanhouder wint" ben ik toch maar gewoon door blijven testen.
    Zojuist thuis gekomen van nachtdienst en toch nog even getest. Nou dat is zeker een knaller geworden.
    Een positieve test dus. Dag 20. Vandaag en morgen nog maar even gezellig maken.? Ik weet dat het in principe wel ochtendurine is maar ben al een hele nacht op... is toch wel een verschil lijkt mij..

@ Yasemine, bijzondere situatie. Voor jou ook spannend zeker. Eerst even gaan ontpillen dus!

15. Yasemin19

@Kimmetje86 Ja zeker heel spannend. Maar nu ik met alle zekerheid deze keuze heb gemaakt is het ook wel een soort 'opluchting' omdat ik hier zolang over na heb gedacht.
    Jij heel veel succes!

16. Kissyfur1283

25 jul 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ook ik wil graag mee kletsen.
    Op 1 juli ben ik na z'n 18 jaar pilslikken gestopt ( strip niet afgemaakt) en gewoon netjes een bloeding gehad op de dag die ik verwachtte. Nu dus en ontpillen en kijken hoe mijn cyclus zich gaat gedragen.

Spannend allemaal succes!

17. ddotje

ddotje Actief lid

21 sep 2015
    104
    0
    0
    @Kimmetje! Ohh wat fijn! Spannend nu hoor! Ik duim voor je!

@Yasemin! Tuurlijk ben je welkom hier! Ik vind het een dappere keuze en nu idd afwachten hoe je cyclus is. Ik hoop dat het snel regelmatig is..

@Kissyfur1283 Ook van harte welkom! Ook al zo lang aan de pil... Ook weer spannend voor jou hoe je cyclus gaat lopen. Ik hoop bij jullie beiden beter dan bij mij :S haha. De eerste cyclus was ik zo blij met die 32 dagen (dicht bij 28) maar nu loop ik al richting de 40..

Ik ga zooooo blij zijn als ik ongesteld wordt haha!

18. Yasemin19

@ddotje: Dankjewel! Ja word afwachten want heb 13 jaar de pil geslikt. Eerst microgynon en toen yasmin. Voordat ik met de pil begon was mijn cyclus erg onregelmatig maar ja toen was ik nog zo jong (vanaf mijn 11e ongesteld) dus ik zie wel hoe het nu zal zijn.

Jij veel succes!

19. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Eventjes heel snel een berichtje uit Italië 😎
    Mega warm hier en ik ben telkens doodop. Lekker elke dag vroeg naar bed haha

Roos, gefeliciteerd!! Super leuk
    Kimmetje wat fijn dat je een positieve test hebt! Hopelijk heel snel ook een andere positieve test hihi!
    Dotje, je weet dat ik dat ook heel hard riep he? 😇
    Nieuwe dames welkom!!

Liefs uit Italië

20. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Dotje, zo herkenbaar!!
    Was ook zo blij met mn 33 dagen!
    Ben ook heel benieuwd wat deze ronde gaat doen!

Deel Deze Pagina