Steef jij hebt ook een onregelmatige cyclus dus het zou goed kunnen. Vandaag nog steeds een hoge temp? Hopelijk is het gelukt deze ronde! Ikzelf ga volgende week weer beginnen met de ovulatie testen.
Ja m'n temp was vanmorgen weer 37.0 even morgen afwachten wat de m'n temp dan is. Als mijn ei idd woensdag was is dat wel veel eerder dan verwacht. Best wel gek als dat zo is meestal moet ik altijd langer wachten tot m'n eisprong dan vanaf m'n eisprong naar LF. Heb je nog ovulatietesten of heb je nieuwe besteld? Hoe gaat het eigenlijk met de andere dames?
Nog steeds een hoge temp vandaag steef? Ik had best veel ovulatietesten besteld vorige keer dus heb nog een voorraadje. Het laatste jaar ben ik best veel kilo's aangekomen omdat ik echt te weinig aan sport heb gedaan en een echte Bourgondiër ben. Soms denk ik ook, zou het daardoor komen dat het niet snel gaat bij ons.. maar goed ik heb mezelf voorgenomen om komende week te beginnen met meer sporten en beter op mn voeding te gaan letten. Ik heb er zin in 👍
Goed voornemen Chelley Ben benieuwd of dat er mee te maken heeft! Zou mooi zijn als je er profijt van hebt natuurlijk. Steef, hopelijk blijft je temp mooi hoog Zo, dat is al ff terug dat ik hier gepost heb haha, zit niet meer zoveel op het forum. Had gister een flink baalmoment, had mail verstuurd naar het ziekenhuis ivm de provera, was de mail van hun in mijn spambox gekomen, had ik dus al een week niet gezien Had ik dus waarschijnlijk alles in de tussentijd al geregeld kunnen hebben met ze als ik de mail gelijk had gezien.. Wel nieuwe afleiding gevonden, wil binnenkort wat leuke decoratiespulletjes gaan verkopen voornamelijk gericht op kids dus heb het een en ander besteld. Zodra ik spullen binnen heb kan ik foto's maken en een pagina opzetten om aan de slag te gaan Ik zie echt té veel leuke dingen en wil alles inkopen
Mijn temp is nog steeds hoog Dus eisprong was afgelopen woensdag. Goed voornemen Chelley! Ik sport in de winter ook een stuk minder en hou ook van eten (wel bijna altijd gezond) maar gelukkig zit er bij mij echt een natuurlijke vol-knop die mooi op tijd ingeduwd wordt waardoor ik altijd een goed gewicht hou. Omdat ik nu minder buiten kom en doordeweeks overdag de hele dag werk heb ik nauwelijks zonlicht op m'n lichaam dus ben ik naast foliumzuur sinds een paar dagen vitamine D gaan slikken. Mikjeee wat balen dat die mail in je spam terecht is gekomen. Heb je ondertussen het spul al binnen of kun je het van de week ophalen. Leuk dat je iets gevonden hebt om jezelf af te leiden. Klinkt leuk
Oh ja, in FF is er vorige week opeens een eisprong geplaatst.. Kijken hoelang deze blijft staan voor die weer verdwijnt haha Nu nog geen nieuwe mail terug, ik hoop vandaag.. zodat we alsnog op korte termijn aan de slag kunnen. Al moeten we nu denk ik volgende week nog afwachten aangezien die eisprong in FF is gezet en ik misschien volgende week wel ongesteld word (weinig kans, maar toch) Oeehh spannend dat het bij jou aanhoudt de hogere temperatuur !
Jeetje Mikjeee nu weer een kruis. Op hoeveel dagen zit je ondertussen eigenlijk? Chelley hoe gaat het sporten? Ben je al begonnen? En met de ovulatesten, vanaf wanneer ga je beginnen?
Fijn mickjee dat je zo afleiding hebt gevonden. Klinkt inderdaad erg leuk. Steef nog en mooie hoge temp? Ik ben begonnen met sporten en het gaat goed. Hopelijk zie ik snel resultaat, dat motiveert toch weer meer om door te gaan. Sinds een paar dagen weer begonnen met de ovulatie testen, maar nog geen 2e streepje gespot. Dus we testen nog maar even door..
Goed bezig Chelley Wanneer verwacht je twee streepjes op je test te zien? Mikjeee hoe gaat het met jouw temp?
Dankjewel ☺️ Ik verwacht ongeveer midden/eind volgende week 2 streepjes. Jouw temp nog mooi hoog steef? Wanneer is je nod?
Chelley wat ben je eigenlijk aan het doen? Sportschool? Wandelen? Yoga? Hier nog steeds hoge temp. uitgaande van LF van 15 dagen zoals vorige maand dan is mijn NOD de 22ste!
Spannend steef, dat zou nog eens een mooi kerst cadeau zijn! Ik ben in de sportschool begonnen. Fitness & groepslessen. Hier vandaag weer een negatieve ovulatie test.
Heb je nog iemand gevonden die gezellig met je mee gaat naar de sportschool? Mijn temp is iets gezakt Nu zal dat wel kunnen liggen aan het feit dat ik meer dan een uur later naar bed ben gegaan en vanmorgen wel dezelfde tijd heb getempt. Vanavond gaan we uit eten en zal het nog later worden dan gisteravond. Dus aan mijn temp morgen zal ik ook niet veel hebben. Maakt het nog wat spannender zo de laatste dagen voor NOD
Ik ga alleen, dat vind ik het fijnste, kan ik gaan wanneer ik wil en hoef ik nergens rekening mee te houden.. Balen dat je temp is gezakt, maar gelukkig weet je hoe het komt.. hopelijk is hij komende week weer hoog.. smakelijk eten vanavond! Wij hebben een avondje bank hangen gepland.. heerlijk na een drukke week werken.. vandaag trouwens een heeel licht streepje op de ovulatietest dus ik denk dat hij er aan komt, benieuwd hoe hij er morgen uit ziet!
Temp was vanmorgen nog hoog maar dat is hij bijna altijd nog op 12 DPO. 13 DPO keldert mijn temp als het niet raak is. Vanmorgen roze bij afvegen, ook lichte ongi krampen. Dus ben bang er een beetje bang voor Chelley knap hoor helemaal alleen! Goed bezig en blijf volhouden! Heb je een streven hoeveel je zou willen afvallen of wil je gewoon lekker in je vel voelen? En hoe zit het nu met de ovulatietesten? Mikjeee hoe gaat het met jou? Nog steeds aan het afwachten of je vanzelf ongesteld wordt of toch maar aan de medicijnen?
Steef een kilo of 10 en dan zit ik weer lekker in mn vel dus ik heb nog wel even te gaan. Blijf wel goed en gezond eten want heb een hekel aan crash dieëten. Mijn ovu test was vandaag al iets duidelijker maar nog steeds negatief. Hoe is het met jouw temp? Nog geen rood gespot?
Heeft het nog doorgezet bij jou Steef, of is er toch nog hoop voor je deze ronde? Chelley, goed bezig. Succes! Misschien dat het ook positieve invloed heeft op jullie wens voor een kleintje Hier nog steeds geen menstruatie (dag 109 nu) Veijdag ga ik de Provera ophalen, dan kan ik daarmee de menstruatie opwekken en dan aan de slag met de Clomid voor de eisprong. Met een beetje geluk kunnen we dan het nieuwe jaar goed beginnen
Helaas net rood gespot. Nog niet veel maar wel rood. Ik was er al bang voor gisteren was mijn temp al gezakt en vanmorgen nog een beetje. De teleurstelling wordt iedere keer groter. Eén mini voordeel ik hoef niet te letten op wat ik eet met de kerst en aangezien we uiteten gaan waar het kerstmenu al vaststaat komt dat natuurlijk wel goed uit. Ik denk dat ik dan ook een glaasje wijn neem. Ik heb sinds het stoppen van de anticonceptie maar twee glaasjes alcohol op (ook net na ongesteldheid) dus ik denk dat het wel weer een keer mag toch? Chelley crash diëten lijkt me inderdaad geen goed idee als je probeert zwanger te worden. Blijf het sporten volhouden! Het is voor een goed doel Hoe was je ovutest vandaag? Hopelijk een knaller! Mikjeee jeetje dag 109 alweer gelukkig dat je vrijdag de provera kan ophalen hopelijk werkt hij snel en kun je beginnen aan je nieuwe ronde! Hebben jullie nog leuke kerstplannen?
Mikjeee wat fijn dat je vrijdag de provera op kunt halen, dan kunnen jullie eindelijk verder! Hou ons op de hoogte... Steef wat vervelend dat deze ronde weer niet gelukt is! Binnenkort een bezoekje aan de HA? Naar mijn mening kun je gerust met kerst een wijntje nemen. Even een beetje ontspannen en genieten. Is ook erg belangrijk! Mijn ovu test was gisteren best duidelijk, maar vandaag ineens omo wit! Nu verwacht ik dus dat hij gister is geweest.. gelukkig hebben we gister en eergisteren geklust dus hopelijk is het goed genoeg. Wil morgen nog wel voor de zekerheid een ovu test doen om te kijken of hij weer zo wit is. Ik ga met kerst in ieder geval wel genieten van het lekkere eten en dan gaan we daarna weer verder waar we gebleven waren met sporten en gezond eten.