Dankjewel meiden, ik kan het haast niet geloven! Zit nu op 11dpo, dus hopelijk loopt het streepje mooi op. Mickjee hopelijk word je nu snel ongesteld, dan kunnen jullie mooi gaan klussen! Steef nog even afwachten dan, nog geen ovulatie testen voor jou?
Nee nog niet aan de ovulatietesten. Wij hebben tot nu toe bijna altijd geklust de dag voor en na de eisprong. Dus denk dat we qua timing wel goed zaten. Ik vraag me dus sterk af of een ovulatietest meer kan gaan brengen.
Ja dat is waar steef... ik hoop voor jullie ook echt dat het snel raak is! Ik heb vanmiddag nog getest met CB digital en die gaf 1-2 weken zwanger aan. Dus we zijn voorzichtig erg blij.
Je NOD was overmorgen toch al? Dan is het denk ik toch wel behoorlijk betrouwbaar nu, die positieve testen inmiddels al een beetje aan het idee kunnen wennen dat het nu echt zover is voor jullie?
Ja het is echt heel bijzonder, kunnen het haast nog niet geloven! Maar we zijn echt super blij! En is er bij jou al verandering mickjee?
Temperatuur hier nog steeds hoger, vanochtend 37.11 maar dit is de 1e dag na de Provera. Nu zou ik binnen 3-7 dagen eindelijk weer menstruatie moeten krijgen (als die Provera aanslaat tenminste..). Kan niet wachten om met de Clomid te beginnen... zou ik dan eindelijk weer een normale cyclus krijgen??? Hoop het zo
Ja klopt! Zag er goed uit, maar ik vind het wel ontzettend spannend hoor. Ik ben benieuwd wanneer jij je eerste echo hebt! Supergoed nieuws Chelley!
Spannend mickje!! Hopelijk melden de rode duivels zich snel! Jazz ik heb 31 januari de 1echo! Vind het ook super spannend, hopelijk blijft alles goed gaan...
@Chelley hoe gaat het nu met je? Voel je al zwangerschapsdingen? Heb je nog een nieuwe test gedaan? 31ste al eerste echo @Jazz super dat de eerste echo goed was! Super spannend allemaal. Hou je ons een beetje op de hoogte? @Mickjee hoe gaat het met jou? Temp nog hoog of is die gedaald sinds je gestopt bent met de provera? Hier de afgelopen dagen met name savonds last van keel en verkoudheid. smorgens nergens last van Temp nog steeds laag dus helaas nog geen eisprong. We hebben besloten onze resterende 1,5 week vakantie lekker weg te gaan. We vertrekken morgenochtend en rijden richting de sneeuw. Hopelijk vinden we die en blijven we daar lekker skiën. Ik zal de aankomende 1,5 week dus niet of weinig posten/lezen. Ik lees alles terug zodra ik de tijd ervoor heb!
Wat fijn steef, even samen ertussenuit! Lekker nergens aan denken en vooral genieten! Ik heb sinds de positieve test elke dag nog een test gedaan en hij loopt mooi op gelukkig. Zal er zo even een foto'tje bij zetten! Geniet van jullie daagjes weg!
Hier een foto van de testjes, de onderste is van vandaag. Verder heb ik nog geen kwaaltjes, alleen wat gevoelige borsten.
Chelley, Ziet er goed uit hoor, meid! Super spannend! Hou ons op de hoogte. Wanneer ga je een afspraak maken met de verloskundige? Steef, Ja, hou jullie op de hoogte. Volgende week termijn echo van 10 weken. Eigenlijk geen heftige symptomen, alleen onwijs moe. Moet elke dag na werk even een dutje doen en vroeg naar bed! Merk dat vooral met sporten dat ik niet zo fit meer ben. Maar dat komt wel goed! Ik ben superblij, maar ik ben ook ontzettend onzeker. Ik ben zo onzeker dat er geen ruimte is om te genieten. Ik leef een btje van echo naar echo, omdat ik bang dat het mis gaat! Dat schijnt erbij te horen. Volgende week vrijdag dus de 10 weken echo, kan niet wachten! Fijn dat je er tussen uit gaat, ff niet denken aan zwanger worden, ovu testen en dat soort dingen. Even lekker ontspannen!
Spannend jazz! Ik snap de onzekerheid, heb ik ook! Alleen toch proberen te genieten want je kunt er toch niks aan veranderen. En het hartje klopt, wat lijkt me dat mooi om te horen! Ik heb 31 januari de eerste echo! Ik kan haast niet wachten! Was dat bij jou ook een inwendige echo? Niet vervelend?
Nee, ik had geen inwendige echo, je kon het via de buitenkant al zien namelijk. Gek hoor, een propje van 11mm met een hartje! Spannend 31 jan, duurt wel lang maar voor je het weet, lig je daar te genieten!
Woehhoeee ! De Provera heeft zijn werk gedaan! Gisteren eindelijk ongesteld geworden, dus 3 dagen na de Provera Belachelijk ook eigenlijk, een cyclus van 127 dagen gehad Morgen dan starten met Clomid, hopen dat dit ook direct aanslaat met de 50 mg dosis. Chelley, die testjes lopen mooi op zo, ziet er goed uit Jazz: fijn dat bij de echo alles goed was Steef: geniet van je sneeuw-break!
Jeeeej Mickjee wat een super goed nieuws!! Eindelijk is het zover!! Ik hoop echt voor jullie dat het nu snel raak is!! Hou ons op de hoogte ik ben erg benieuwd Jazz, doe jij mee met moeders voor moeders? Ik heb a.s. dinsdag een afspraak.