Wij gaan voor de eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Steef85, 26 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Volgende week vrijdag op cyclusdag 11 een echo. Dan op dag 40 een afspraak voor vervolgstappen, dan zou de clomid-dosis te laag zijn als ik niet zwanger ben, want dan duurt de cyclus nog te lang. Of ik wordt eerder ongesteld, dan is de 50mg wel genoeg maar is het jammer genoeg niet raak.. Dus nu wordt het wel spannend:D

Hoe is het met jullie allemaal?

2. Chelley

Chelley Actief lid

12 sep 2016
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oo ik ben heel benieuwd mickjee! Spannend inderdaad!
    Hier verder nog een beetje hetzelfde, weinig symptomen alleen gevoelige borsten. Verder voel ik me prima :)

3. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    jaaa mickjeee wat fantastisch dat je ongesteld bent geworden, eindelijk nieuwe ronde en hopelijk met de clomid meteen raak!

Chelley fijn dat je niet zoveel klachten hebt. Kun je al een beetje genieten of ben je nog erg onzeker?

Jazz bijna echo toch? Ben erg benieuwd!

Wij zijn heerlijk aan het genieten van onze vakantie. Veel sneeuw en al heerlijk
    geskied denk dat ik mijn eisprong gevonden heb maar door temp verschil op hotelkamer/appartement en onze slaapkamer twijfel ik. De temp is precies omhoog gegaan de eerste nacht in een warmere kamer. Ik heb dus maar even in het temp topic gevraagd wat dames ervan vinden. Ben op vakantie gelukkig een stuk minder bezig met hetzwanger willen worden dus dat is ook erg fijn.

4. Chelley

Chelley Actief lid

12 sep 2016
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee steef fijn om te horen dat je het naar je zin hebt! Wel voor de zekerheid geklust? Het zou echt super zijn als het bij jullie nu ook raak is! Misschien juist nu, omdat je er minder mee bezig bent..

Wij zijn samen wel echt al aan het genieten ookal is het nog vroeg. Heb nu wel wat vaker dat ik wat misselijk ben, en heb heb het de hele dag door koud. Vanmorgen mijn laatste clear blue test gedaan die ik nog had liggen en die gaf 3+ aan, dus helemaal happy! :)

5. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Hoe gaat het met jullie allemaal?

6. Chelley

Chelley Actief lid

12 sep 2016
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles goed! Voel me best goed op wat kleine kwaaltjes na. Nog 3 weken tot de eerste echo. Laat die dag maar snel komen... heb jij het inmiddels aan je omgeving verteld jazz? En hoe gaat het met steef en mickje?

7. Chelley

Chelley Actief lid

12 sep 2016
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jazz morgen weer een echo zie ik!! Super leuk!! Laat je weten hoe het was?

8. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Vandaag termijn echo en intake gehad. Alles zag er goed uit! Hij was lekker druk aan het bewegen en had af en toe z'n handjes voor z'n ogen. Echt heel schattig! Ik was zo zenuwachtig Jeetje!!!

Ik hoop dat jullie dit zsm kunnen meemaken want het is echt heel bizar!

Xxx

9. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Fijn Jazz dat alles goed was:)

Op mijn echo was helaas nog geen eigroei te zien. Dinsdag moet ik opnieuw een echo laten maken, hopelijk is er dan wel iets te zien :(

10. Chelley

Chelley Actief lid

12 sep 2016
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat mooi om te lezen jazz! Ik kan ook niet wachten tot de eerste echo, het lijkt me ook zo bijzonder! En wanneer is nu weer je volgende echo?

Wat jammer mickjee, hopelijk dinsdag beter nieuws!

11. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie. Als FF klopt vandaag 12DPO dus spannend. Gisteren voelde ik me anders dan normaal maar kan me niet beschrijven hoe. Geen symptomen zoals pijnlijke borsten oid. Ben erg benieuwd wat mijn temp morgen doet aangezien die de vorige keren op 13DPO omlaag kelderde.

Jazz wat fijn dat alles goed was! Wat lijkt me dat een heerlijk gevoel :D

Chelley hoe gaat het met jou? Nog twee weken tot je echo!

Mickjeee wat balen dat ze geen eigroei zagen :( Hopelijk morgen wel! Laat je even weten hoe het was? Ben je al met de Clomid begonnen?

12. Chelley

Chelley Actief lid

12 sep 2016
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes morgen mikjee!!
    Spannend steef, hopelijk is dat gevoel juist omdat je zwanger bent...
    Ik ga voor jullie duimen!!
    Ik voel me verder prima.. heb nu wel echt pijnlijke borsten en steekjes in mn buik, vooral bij bukken enz.. ben ook flessen vol aan het plassen voor moeders voor moeders, vind het fijn om anderen daarmee te kunnen helpen, en het is maar een kleine moeite. Moet ook echt heel veel plassen dus dat komt goed uit. Nog 2 weekjes inderdaad, zo spannend. We hopen zo erg op een kloppend hartje!!

13. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ooh Steef, spannend !!!
    Wanneer wil je gaan testen? Je temperatuur kaartje ziet er gunstig uit zo, hopelijk blijft het hoog :)

14. Chelley

Chelley Actief lid

12 sep 2016
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    #314 Chelley, 16 jan 2017
    Laatst bewerkt: 16 jan 2017
    Ja steef misschien kun je al een testje wagen? :):):) ik had 11dpo al een licht positieve test dus je kunt het altijd proberen..

15. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Mikjeee hoe was het gisteren?

Hier ondertussen NOD (14DPO). Temp is gedaald maar wel later en nog niet onder basaal. Ik vind witte testen echt erger dan ongesteld worden, dus in overleg in het temptopic besloten morgen nog even af te wachten. Normaal begint 14DPO met ongesteldheidkrampen en smiddags/savonds ongesteld maar tot nu toe nog geen krampen. Dus nog even geduld. Ik hou jullie op de hoogte.

16. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

Ik wil mij hier ook graag melden :). Ben 27 jaar en bezig voor een eerste kindje. Zit nu in ronde 5 en vandaag 3 dagen overtijd maar helaas nog geen positieve test. Zolang ik nog niet ongesteld ben houdt ik hoop.

Voor alle dames die zwanger zijn, gefeliciteerd :D!

17. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Welkom Miesjella! Spannend allemaal he?
    Zijn jullie al bezig met ovulatietesten oid of gewoon nog lekker proberen zonder hulpmiddelen?

18. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    @Steef85: Dankjewel! Zeker spannend, vind het wachten alleen zo vervelend. Maar denk dat ik niet de enige ben ;)

Ik heb nog geen ovulatietesten gebruikt. Als we aan ronde 6 moeten gaan beginnen ga ik het misschien wel proberen. Wel heb ik een app; Period Calender. Hierin kun je je ongi invullen en dan zie je o.a. wanneer je eisprong en je nod is.

19. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Welkom Miesjella:)

Steef, inmiddels al menstruatie-symptomen, of nog steeds niet?:D

Op mijn echo was dinsdag helaas niet veel te ontdekken. Aan 1 kant had ik nu wel wat eiblaasjes zitten (de echo ervoor helemaal niets) maar er was niets zo ver gegroeid dat er al iets op springen stond.
    Maandag nog 1 keer terug, dan is het CD 21, kijken of deze eiblaasjes nog gegroeid zijn of misschien toch iets gesprongen is tegen die tijd.
    Zo niet, dan is deze dosis te laag en willen ze het gaan ophogen naar 100mg. Had gehoopt dat bij deze 50 mg al genoeg stimulatie zou zijn gelijk, maar helaas :(

20. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Miesjella heel verstandig meid, eerst lekker een paar rondes gewoon proberen zonder veel gedoe. Heb ik eerst ook gedaan en ondanks dat ik nog steeds niet zwanger ben geen spijt van gehad. Ik heb nooit ovulatietesten gebruikt maar ben na een half jaar gaan tempen om te kijken of ik wel een eisprong heb aangezien ik onregelmatig ongesteld ben. Vind dit zelf wel erg fijn. Aangezien we wel telkens op de juiste dagen hebben geklust zie ik het ook nog niet zitten om nu ineens wel ovulatietesten te gaan gebruiken. Hoe voel je je vandaag? Ik dacht in het begin ook wel eens dat ik overtijd was maar dat kwam door die onregelmatige cycli van mij dat ik er geen touw aan vast kon knopen.

@Mikjeee, wat balen meid :( Hopelijk met die 100mg dat het wel iets gaat doen!

Nou dan hierbij nog wat slecht nieuws. Temp vanmorgen naar beneden gekelderd. Ongesteldheid nog niet helemaal door maar wel al spotting en ongikrampen. Dus laat het maar snel doorkomen. Zucht :x

Deel Deze Pagina