@Steef85: ahh balen zeg . Als je temp naar beneden daalt is er dan ook geen kleine kans meer? Heb zelf nog nooit temp gemeten en heb eigenlijk ook geen idee hoe dat verder in z'n werk gaat en waar je op moet letten e.d. Lastig als je een erg onregelmatige cyclus hebt dan is het moeilijk na te gaan wanneer de dagen zijn. Dan snap ik het goed dat je temp bent gaan meten. Verder inderdaad lekker op z'n beloop laten, ze zeggen vaak als je er te obsessief mee bezig bent het juist niet lukt. Maargoed dat is ook lastig om niet te doen natuurlijk . Vandaag voel ik niks bijzonders eigenlijk, geen krampen meer zoals ik die vorige week wel had. Voel nog geen ongi aankomen ook. Wel heb ik het idee dat ik iets in m'n borsten voel maar doen geen pijn (hier heb ik normaal ook geen last van tijdens m'n ongi). M'n langste cyclus is de eerste keer geweest na het stoppen met de pil, dat was 36 dagen.
Hi Chelley, M'n volgende echo is pas met 20 weken, maar ik wil tussendoor nog wel een echo laten doen, gewoon om even te kijken. Dus dat doe ik denk ik over 3 weken denk ik. Hoe voel jij je?
@Miesjella zelf heb ik dus nooit ovulatietesten gebruikt maar als je graag een keer mee wil weten over tempen tzt dan laat het maar weten Hoop voor je dat het deze ronde raak is en je beide niet hoeft te gaan gebruiken!
Welkom miesjella. Wat vervelend Mickjee maandag nog even afwachten dan. Hopelijk is er dan meer te zien.. Steef heeft het nog doorgezet? Wat balen zeg weer een ronde verder.. Misschien toch maar een bezoekje aan de ha?... Jazz ik snap dat je tussendoor nog een echo gaat doen, het is anders ook zo lang wachten.. willen jullie weten of het een jongen/meisje is? Ik voel me redelijk goed. Wel echt misselijk met vlagen en nog steeds erg gevoelige borsten. Gelukkig komt de echo steeds dichterbij
@Chelley ja helaas heeft het nog doorgezet. Tussen de middag begonnen maar nu alweer bijna er vanaf. Fijn dat je je goed voelt! En inderdaad de echo komt steeds dichterbij! En dan voor jouw dezelfde vraag die je aan Jazz heb gesteld, willen jullie weten of het een jongen of meisje wordt? @Miesjella ik ben bang dat je een lange cylcus hebt deze ronde. Maar het komt ook wel eens voor dat je een cyclus overslaat. Wanneer ben je eigenlijk gestopt met de anticonceptie? En hoeveelste dag van je cyclus zit je vandaag?
Wij willen wel heel graag weten of het een jongen/meisje is! Maar eerst maar even de termijnecho afwachten en hopen dat alles goed is.
Heey dames, hoe is het met jullie? Het is zo rustig de laatste tijd hier.. Wanneer ben je gestopt met de pil Miesjella? Balen Steef, dat het toch nog heeft doorgezet Fijn Chelley, dat behalve de misselijkheid verder alles goed is met je Morgenochtend heb ik weer een echo, de laatste voorlopig want de volgende cyclus zou ik geen echo's meer hoeven maar kan ik bloedprikken. Morgen is dag 21 geloof ik, maar ik voel echt niets en heb nergens last van dus heb het vermoeden dat er toch nog geen eisprong is met de 50 mg
@Mikjeee89: Veel succes vandaag! Ik ben begin augustus gestopt met de pil. Mijn cyclus was direct goed op gang. Een keer een verlate van 36 dagen gehad (mijn schoonvader had een hartstilstand gehad en denk door de stress dat ik later ongesteld werd). Zit nu op dag 38, nog steeds niet ongesteld maar heb ook niet meer getest. Wanneer kun je naar de dokter voor een bloedtest?
@Mickjeee hoe was het vandaag? @Miesjella misschien ben je nog aan het ontpillen, kan echt wel een half jaar duren. Een andere mogelijkheid is dat je een ronde overslaat schijnt ook wel een voor te kunnen komen. Dus dat je pas weer na ongeveer 56 dagen (even uitgaande van regelmatige cycus van 28dagen) ongesteld wordt. Misschien kan Mickjeee je vertellen vanaf wanneer je naar de HA kan als je ongesteldheid uitblijft. Ik zou me echter nog niet druk maken, hoe stom dat ook klinkt want ik werd ook gek toen ik een cyclus van 42 had
Vanaf augustus is inderdaad nog niet zo heel lang, denk niet dat er gelijk iets aan de hand hoeft te zijn. Wat Steef al zegt, waarschijnlijk heeft het te maken met het ontpillen nog. Stel dat je nou elke maand hetzelfde probleem gaat krijgen, dan kun je aan de bel trekken maar nu sturen ze je bij de huisarts toch weer weg ben ik bang.. Ik ging na ongeveer 8 maanden naar de huisarts en kreeg direct een doorverwijzing, maar dat kwam doordat ik extreem lange cyclussen had ( laatste keer 127 dagen ofzo) Achteraf bleek ik PCOS te hebben en dus bijna nooit een eisprong, dus tja. Ik zou me voor nu echt nog geen zorgen maken hoor!! Echo gisteren was k*t. Niets te zien wat gegroeid was, dus de dosis is te laag. Is nu opgehoogd naar 100mg, hopelijk heeft dit wel effect. Nu weer bloedprikken op dag 21, zit nu op dag 4. Begin nu alleen te twijfelen of ik alsnog een echo laat maken op dag 12, ondanks dat ze zei dat het niet nodig was. Vind het wel fijn om te weten of deze dosis wel zijn werk doet of niet, puur voor mijn eigen gevoel.
Ik heb er inderdaad nog maar weinig vertrouwen in. Vanmorgen nog getest en negatief. Gisteren wel de dokter gebeld, mijn moeder maakte te weinig HcG aan waardoor zij nooit een positieve test heeft gehad. Dokter gaf aan dat dit erfelijk kan zijn. Mocht er over 2 weken nog niks gebeurd zijn mag ik een bloedtest doen. @Mikjeee89: Balen zeg dat er niets te zien was ! Hopen dat de 100mg nu wel aanslaat. Als je tussentijds nog een echo mag laten doen dan zou ik dat ook doen. Duurt zo lang dat wachten en inderdaad al is het maar voor je eigen gevoel.
@Mickjee kl*te meid. Ben je al bezig met de hogere dosis? Voor jouw gemoedsrust zou ik gewoon vragen of je nog een echo mag. @Miesjella dat geeft inderdaad wel onzekerheid als je kans hebt dat je te weinig HcG aanmaakt. Ik zou niet iedere dag testen! Kost handen vol geld en iedere dag teleurstelling is ook niet goed voor je. @Chelley nog een weekje voor je eerste echo! Spannend meid! Wij hebben de knoop gisteren doorgehakt. We gaan het deze ronde nog zelf proberen. Als het dan niet gelukt is gaan we naar de HA. Ik vind het wel ontzettend spannend en ik hoop echt dat het niet nodig is.
Helaas vanmorgen toch ongesteld geworden, 10 dagen te laat. Ach fijn dat ik nu zekerheid heb en op naar de volgende ronde. @Steef85: Ik ga heel hard duimen voor je dat het deze ronde raak is!
Balen Miesjella! Maar nu heb je wel eindelijk duidelijkheid. Zal toch ook nog wel met het ontbijten te maken hebben dan hoor, die onregelmatigheid. Steef, had jij nu wel of geen ovulatietesten gebruikt? Ik heb vandaag de 3e dag van de 100 mg, dus nog 2 te gaan. Was gisteren wel kotsmisselijk, ik denk van die pillen maar denk inderdaad dat ik alsnog een echo ga laten maken hoor, dan kan ik zelf zien of er dit keer wel eitjes groeien.
Ontbijten Mikjeee? Heb ik iets gemist? Vervelend dat je misselijk wordt van de pillen Laat je even weten wanneer je weer echo hebt? Nee ik ben niet aan de ovulatietesten gegaan. Dmv tempen weet ik dat we op de juiste dagen hebben geklust dus ik zie de meerwaarde van ovulatietesten niet. Daarnaast ben ik ben bang dat als ik een positieve test heb dat het als moeten voelt.
Haha ooh zie het nu pas.. telefoon past vaak de woorden automatisch aan Bedoelde de echo ! Ga morgenochtend bellen voor een afspraak, kijken of ik volgende week donderdag terecht kan voor de echo. Zelf temperatuur ik ook, maar omdat ik altijd een idiote cyclus had, heb ik hier eigenlijk niets aan gehad. Nu zal ik hopelijk wel een mooie temperatuurs-grafiek kunnen zien, dan is dat in ieder geval het teken dat de Clomid zijn werk doet Voel jij ook wanneer je eisprong is? Of dat niet
Nee ik voel helemaal niets. Vandaar dat ik ben gaan tempen om te kijken of ik wel een eisprong heb. Ovulatietesten kunnen vals positief geven en tempen geeft je wel de zekerheid. Vandaar dat ik voor tempen gekozen heb om erachter te komen of ik een eisprong heb. En tot nu toe iedere ronde gevonden sinds dat ik temp Ik zie ronde 2 100mg clomid bij jou staan. Ben je weer ongesteld geworden? Of noemen ze dat zo als je medicijn verhoging krijgt?