Wij gaan voor de eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Steef85, 26 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    @Sunrose, heb je tot nu toe al wel een normale cyclus? Aangezien je pas net begonnen bent. Wel "makkelijk" als je je eisprong voelt :p

2. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    JK, welkom hier! Nu ben ik niet meer de enige aan de Clomid haha.
    Zit nu zelf in mijn 2e ronde clomid, nu 100 mg die zijn werk gelukkig lijkt te doen!
    Maar als jij weet dat je eisprong geweest is, hoef je echt geen 30 dagen te wachten hoor. Wat ik van mijn gyn hoorde is dat je dan met maximaal 2 weken al positief moet kunnen testen (of menstruatie natuurlijk, maar dat willen we niet:D ) Zou het wel echt knap vinden als je 30 dagen kúnt wachten met testen haha:p

3. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    @JK84: Welkom!

Laten we inderdaad hopen dat het voor ons allen een mooi jaar wordt! Wordt alleen erg ongeduldig, van mij mag het nu wel gebeuren :p

4. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Ooh sorry, bedoelde niet 30 dpo maar op m'n 30e cyclusdag:D. Dat is morgen dus al:$ (12/13dpo)
    Ben ook heel benieuwd hoe lang m'n cyclus gaat duren! Wanneer is jullie nod?

5. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Haha ooh dat klinkt logischer inderdaad haha :p
    Spannend hoor!!

Mijn nod is de 19e, zit nu op 5dpo

6. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    JK heb je al getest of niet?

Hoe is het bij jou steef, temperatuur nog mooi hoog?

De mijne wel! Ik heb zitten twijfelen of ik mijn wekker dit weekend zou zetten omdat ik al zo slecht slaap, maar uiteindelijk toch gedaan:p kon het toch niet laten, wil nu toch alles zo goed mogelijk in kaart brengen van mijn cyclus

7. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Sunrose, je moet het natuurlijk zelf weten maar als je nog maar in ronde 2 zit zou ik zeggen geniet er nog lekker van en nog niet aan de ovulatietesten, tempen ed beginnen. Ik mis die periode dat we met geen extra dingen bezig waren :p

@jk84, welkom! Wow dat is echt lang een jaar... Hoe kan het dat het zolang geduurd heeft voordat ze ervoor hebben gezocht dat je ongesteld werd? Heb je nog getest?

@Mikjeee, jouw temp ziet er mooi uit! Mijn temp is ook nog hoog maar dat is hij altijd op 5DPO :p

Hoe gaat het met de andere dames?

8. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Aarrghhh, ik maak mezelf echt gek, ik zoek overal dingen achter in de hoop dat het raak is.. :$ Temperatuur nog verder gestegen, dus dat is gunstig, zit nu op 8 dpo.
    Vanmorgen zei ik tegen mijn vriend dat ik mijn tepels opeens zo groot vond. Oh zegt hij, dat dacht ik vorige week ook al...
    Zou het dan toch...??

9. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Wow Mickjee je temp stijgt echt lekker! Spannend meid, ik hoop het voor je!

Mijn temp is vanmorgen gekelderd... Ik denk gele lichaam dip maar weet het niet zeker.

10. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oh dat is flink gedaald ja!
    Als het die dip is bij jou, dan zou het morgen weer omhoog moeten gaan toch?

11. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Nou bij mij gebeurt er niks hoor. Getest vanochtend en was hartstikke negatief. Zit nu op dag 32 in m'n cyclus en al rond de 14/15 dpo

Helaas ook nog geen menstruatie, die mag wat mij betreft nu wel doorzetten

:(

12. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Zolang je nog geen menstruatie hebt, kan het nog, niet de moed al opgeven nu.. Mij werd aangeraden om tot 3 weken te wachten, in verband met de Clomid en dat het pas later zichtbaar kan worden als de 2 weken wat normaal wordt aangehouden..

13. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Dan blijf ik voorzichtig nog een heel klein beetje hopen:). Met nadruk op beetje. Heb sinds gisteren gevoelige borsten en zeurend gevoel alsof ongesteld moet worden. Zal eind vd week nog een keer testen als er niks gebeurd!

14. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Ja Mickjee mijn temp moet morgen wel weer omhoog!

Balen van je witte test JK84. Geen bloed geeft moed, dus ik blijf voor je duimen!

15. Sunrose

Sunrose Actief lid

17 dec 2014
    192
    96
    28
    Vrouw
    @Mikjeee89: ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad tussen de 28 en 30 dagen. Ik weet precies wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Verder heb ik nog nooit de pil geslikt. Dus hopelijk gaat dit in mijn voordeel werken!

@Steefje85: ik heb deze maand niet eens op mijn app gekeken. Ik gebruik de Maya app, wellicht heb je ervan gehoord. Het volgt je cyclus en je vruchtbare dagen. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn, maar dan denk ik je zit wel op een forum, dus stiekem toch wel weer haha!

Wel spannend hoor! Ik hoop dat we volgend jaar rond deze tijd mama zijn of mama gaan worden :D

16. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Dat is wel fijn Sunrise, die regelmatige cyclus.. weet je ook wanneer je eisprong is? Als je toch een regelmatige cyclus hebt dan zou ik de ovulatietesten en het temperaturen voorlopig lekker achterwege laten:p dat scheelt je een hoop geouwehoer..

Hoop dat bij jou je temperatuur weer mooi omhoog schiet morgen Steef!

17. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Ik heb de naam Maya wel eens voorbij zien komen maar ken de app verder niet. Ja zit inderdaad wel wat in wat je zegt dat je er toch wel meer mee bezig bent als je op het forum mee praat :p En ik ga je niet wegpesten vind het gezellig dat je mee kletst (geldt voor alle nieuwe dames trouwens!)

18. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Ik ook Mickjeee!
    Bewaren

19. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Toch weer een stijging gehad Steef :) Gaat het toch weer de goede kant op!

Bij mij nog steeds hoge temperatuur. Iets lager als gisteren, maar minimaal.. Wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig:p

20. Chelley

Chelley Actief lid

12 sep 2016
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oo wat spannend meiden, hopelijk raak voor jullie deze ronde!!

Deel Deze Pagina