Balen Steef ! Toch maar snel de afspraak maken dan, ook al zie je ertegenop. Het is misschien niet leuk, maar het geeft wel duidelijkheid & waarschijnlijk ook kansen. Ik ben toen zelf ook pas heel laat gegaan, maar kreeg gelijk een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Achteraf denk ik dus steeds shit, dat had ik veel eerder moeten doen want al die maanden zijn voor niets geweest toen.. Hier ook inmiddels de volgende cyclus begonnen. Werd gisteren ongesteld Wel mooi een LF van 14 dagen, dus nu heb ik toch een beetje inzicht in hoe een normale cyclus gaat verlopen met die Clomid bij mij. Eisprong dag 16, dag 30 ongesteld. Niet verkeerd als je een cyclus van 4 maanden had
@ Steef: balen zeg, maar inderdaad toch maar alle moed verzamelen en de HA bellen. Ik denk dat het je een fijn gevoel geeft als je weet waar je aan toe bent. @ Mikjeee: Ook balen , maar zoals je zelf aangeeft inderdaad wel een mooie cyclus deze ronde. Ik ga voor jullie beide nog harder duimen ! Hier dit weekend wel raar gevoel gehad in m'n buik. Echt helemaal onderin ter hoogte van m'n schaamstreek, soort kramperig gevoel en beetje steken. Maargoed ik voel telkens wat anders, dus wordt gewoon weer wachten.
Hoi dames, morgen is mijn nod, ik heb krampen in mijn onderbuik, vooral rechtsonder en het voelt best hard. Verder heb ik geen gevoelige borsten, maar met name gevoelige tepels. Volgens mij word ik gewoon ongesteld, daar heb ik mij mentaal in ieder geval op voorbereid, aangezien ik deze cyclus niet nauwkeurig heb gevolgd. Zijn deze symptomen herkenbaar voor jullie?
Ik heb eigenlijk nooit symptomen voor mijn nod. Vaak wanneer ik last krijg van mijn buik ben ik binnen paar uur ongesteld. Het kan voor jou nog alle kanten op, ben benieuwd!
@Chelley leuk dat iedereen het al weet! En echt super goed dat je goed je best doet voor MVM! Tot de 16de week mag je dus meedoen. @Familjen jeetje wat heftig. 34 a 36 eitjes.... @Mickjeee balen meid dat je toch weer ongi bent geworden Wel 1 klein lichtpuntje eindelijk een normale cyclus met een eisprong! Deze ronde weer clomid 100mg? @Sunrose spannend meid! Ik heb in het begin echt van alles gevoeld of dacht dingen te voelen maar nooit zwanger geweest. De dingen die me de laatste cycli op vielen: meestal beginnen er puistjes te komen langs mijn haarlijn een paar dagen voordat ik ongesteld wordt en ik heb vaak roze afscheiding 1 tot 3 dagen voordat ik ongesteld wordt. @Miesjella weet jij welke dag jij voor het laatst ongesteld bent geworden? @hier, volgende week maandag hebben wij afspraak HA!Bewaren
@Steef85, ik ben benieuwd of het vandaag gaat doorzetten, tot nu toe nog niets gespot en verder ook geen krampen meer. Ook spannend voor jou! hoop dat je afspraak goed zal gaan bij de HA
Spannend Steef! Ik ben heel erg benieuwd voor je!! De eerste dag van mijn laatste menstruatie was volgens mij 26 januari. Dus een dezer dagen zal ik wat weten denk ik (nog steeds niet op mijn app gekeken, is ook meer mezelf voor de gek houden denk maar toch )
En hebben er al dames getest?? Ik kon het gisteren niet laten om een ovulatietest te doen, omdat ik geen zwangerschapstesten thuis had liggen. De ovulatietest had een een licht streepje, en was dus niet even donker of donkerder dan de c streep. Kan dit misschien te maken hebben met het feit dat ik savonds de test deed? Of maakt dat met ovulatietesten niet uit? Ik ga morgen als ik dan nog niet ongesteld ben, een testje halen. Toch schat ik de kans vrij klein in. Misschien is dat de reden van mijn geduld om nog geen test te halen
Volgens mij maakt dat inderdaad niet uit op welk tijdstip je de test doet. Hopen dat je niet ongesteld wordt, ben benieuwd!! Ik braaf heel de maand niet op m'n app gekeken, kreeg ik gister een notificatie midden op m'n telefoonscherm - cyclus over 2 dagen- grrrr.... Dus ik zou morgen ongesteld moet worden, maar ik wacht minimaal met testen tot volgende week. Afgelopen paar dagen wel steeds beetje duizelig en vorige week 2 flinke steken in m'n onderbuik. Maargoed ik weet ondertussen dat ik mezelf gek kan maken. Gisteren ook te horen gekregen dat ik ben aangenomen bij een nieuwe baan. Vind dit wel eng, stel dat ik straks wel zwanger ben? Wanneer moet ik het vertellen, zullen ze m'n contract wel verlengen etc. Waarschijnlijk maak ik me druk voor niks .
Haha ik weet precies wat je bedoeld! Ik had dat ook en krijg nog steeds notificaties dat ik de app moet instellen omdat ik inmidds 3 dagen overtijd ben. Ik heb nog steeds niets gespot. Meestal krijg ik vooraf krampen maar die heb ik ook niet. Ik had het wel 1 week voor nod maar daarna niet meer. Sinds eergisteren pijnlijke darmen en verder gevoelige tepels.. verder geen symptomen. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Je hoeft je idd niet druk te maken. Je kunt het zelfs na je proeftijd vertellen. Snap dat je je enigszins schuldig voelt maar hoeft echt niet! Als ze voor een goede werknemer gaan dan maakt een zwangerschap echt niet uit. Komt vast goed Miesjella
Steef, 20 weken staat gepland op 22 mei! Spannend hoor, zo'n serieuze medische keuring! Hoe gaat het met jou?
Oh hahaha jij had dat dus ook .. maar wordt wel spannend zo voor jou als je al 3 dagen overtijd bent en nog weinig merkt. Laat je het weten als je een testje gedaan hebt? Dankjewel , stelt me toch wel weer gerust!
Is goed! Is zeker spannend. Ik heb een jaar geleden een cyclus overgeslagen omdat mijn lichaam destijds uitgeput was en heel erge vitamine d tekort had. Je lichaam beschermt zich dan tegen een menstruatie of zwangerschap door een cyclus over te slaan omdat deze het op dat moment niet aankan. Best wel bijzonder dat een lichaam dit kan doen toch? Dit kan het nu voor mijn gevoel niet zijn. Ik slik al maanden vitamines en voel me juist energiek vergeleken met een jaar geleden. Maar we gaan het zien. Zodra ik een testje heb gedaan laat ik het uiteraard weten. Hoe is het bij jou nu?
@Miesjella en Sunrose nog getest of helaas al rood gespot? @Jazz ik denk dat je bedoelt 22 maart ipv 22 mei, aangezien je vandaag 17 weken bent lijkt 22 mei me wel erg laat voor 20 weken echo Spannend meid, laat je even weten hoe het was? Morgen hebben we afspraak bij HA dus dat is ontzettend spannend vind ik. @Chelley, Mickjeee en Familjien hoe gaat het met jullie?
Hoi Steef85, Ik ben inmiddels 5 dagen overtijd, maar nog steeds geen rood gespot. Gisteravond had ik menstruatiekrampen dus dacht echt ga ongesteld worden, maar het heeft niet doorgezet.
Ik heb gister een testje gewaagd maar helaas negatief. Als ik uitga van een cyclus van 31 dagen had ik gister ongesteld moeten worden. Ga ik uit van het gemiddelde van afgelopen 5 maanden dan dinsdag. We wachten in spanning af. Heel veel succes morgen bij de huisarts meid! Laat je weten hoe het gegaan is?
Steef heeel veel succes vandaag! Laat je even weten hoe het is gegaan? Jazz hoe gaat het verder met jou? Lijkt me erg spannend die 20 weken echo! Jammer Miesjella, maar het kan nog alle kanten op.. Sunrose, dat klinkt positief, wanneer ga je testen? Wij hebben over 2 weken weer controle en over 4 weken de geslachtsbepaling.. spannend Gisteren naar de 9 maanden beurs geweest en allemaal leuke spulletjes gekocht, heerlijk zo tussen al die zwangere vrouwen Haha. Nog een klein stukje huishoudbeurs gedaan, maar daar werden we helemaal gestoord van al die drukte en hysterische huisvrouwen dus daar waren we snel weer weg Haha..
Haha leuk, klinkt een beetje als desperate housewives Ik ga denk ik morgen of overmorgen nog een keer testen. Ik had bij 2 en 4 dagen na NOD getest, maar was negatief. Ik heb een regelmatig cyclus van gemiddeld 30 dagen. Ik ging er eigenlijk vanuit (nog steeds) dat het toch niet raak zou zijn, omdat ik mijn app niet heb bijgehouden. En dan toch overtijd.. Ik zit mezelf wijs te maken dat het door invloeden van buitenaf komt omdat ik 2 keer negatief heb getest. Spannend joh voor jou! Hoop dat je een fijne zwangerschap tegemoet gaat.
Net terug van de HA. Aangezien ik maar kort ongesteld ben (ik vloei ongeveer 24 uur) vraagt de HA zich af of ik een eisprong heb ook al is dat te zien met het tempen (ik denk zelf dat ik wel een eisprong heb maar ben er maar niet tegenin gegaan). Daarom alvast een verwijzing naar de gyn gekregen aangezien de wachttijd 6 weken is. In de tussentijd alvast bloedprikken (Chlamydia), meteen gedaan en krijg ik vrijdag uitslag van. Vriendlief moet naar zijn eigen HA voor aanvraag zaadonderzoek. Aangezien zijn HA nu al gesloten is morgen even bellen. @Sunrose hoe weet je eigenlijk dat je 5 dagen overtijd bent? Ik dacht in het begin ook ik ben overtijd (veel testen gedaan) maar blijkbaar niet zo een heel regelmatige cyclus waardoor er wel eens uitschieters naar boven bij zitten. @Miesjella spannend meid! Nog even afwachten of wil je binnenkort al een testje wagen? @Chelley o wat leuk naar de 9 maandenbeurs! Met wie ben je geweest?
@steef85, Omdat ik het geluk heb dat ik altijd een hele regelmatige cyclus heb.. het is altijd heel precies en heb een app die het ook bijhoudt. Vandaar dat ik het weet.