Sorry voor de late reactie... Bestaat er trouwens ook een app die meldingen aangeeft bij ieder nieuwe reactie.. want ik moet maar perongeluk weer ergens op klikken en dan pas lees ik de reacties terug Maar ben super blij voor je !! en heb je de hele maand om de dag seks gehad of alleen tijdens je vruchtbare periode ? x
Mijn NOD is trouwens 27 maart !! Hoop het zo erg maar het is pas mijn 3e ronde kan nog steeds aan het ontpillen zijn
@megamutsje hopelijk is het raak bij je! Ons lichaam is heel raar en eigenlijk kan je qua kwaaltjes er niet echt op rekenen. 😂
Goedemorgen allemaal, Mag ik bij jullie aansluiten? Wij gaan voor ons 1e kindje, zitten nu ronde 2 en mijn nod verwacht ik 11 maart.
@ Babytime: oh dat maakt het extra spannend nu ! @Megamutsje: Welkom! Je zou de goede dagen te pakken moeten hebben, hopelijk is het raak inderdaad. @Blijei: Tuurlijk mag dat, welkom! @ Riri: wij hebben het de hele maand om de dag gedaan (op de laatste 5 dagen na). Want ik dacht door de onregelmatige cyclus kan ik er niet vanuit gaan dat m'n ei er na 14 dagen is. En het kan zomaar hoor, mijn vriendin (en nu ook schoonzus) is ook zwanger en dit was binnen 1 maand terwijl zij ook lang aan de pil gezeten heeft. Wel heel toevallig zij kwam afgelopen woensdag bij ons eten en toen vertelde ze het. Ik had die ochtend ook een positieve test in handen. Zijn allebei op dezelfde dag uitgerekend, volgens onze eigen berekening. Dat verzin je toch niet (ohja en je kunt je abboneren op een topic (dit zie je dan terug onder gebruikersinstellingen) en dan kun je mail notificatie aanzetten, maar dan krijg je volgens mij einde vd dag een mail.
@miesjella Dank je wel en gefeliciteerd 😃 @babytime ben benieuwd of die spirituele persoon gelijk krijgt! @megamutsje spannend nog even. Hoelang zijn jullie al bezig?
Hallo, Ik sluit me ook hier aan. Ik zit momenteel op 9 dpo. Normaal LF van 10 dgn dus spannend. Ronde 2 voor 1e kindje. Dmv zelfinseminatie. Vanochtend early test negatief. Groetjes!!
Het wordt zeker spannend of die spirituele persoon gelijk krijgt. Mijn zwager heeft ook een tweeling dus het zit in mijn mans kant van de fam!! En tuurlijk wil je het zwanger zijn voelen kan daar ook niet op wachten. Maar ik ben al een keer schijnzwanger geweest en was echt overtuigd dat ik zwanger was dan is het toch wel flinke teleurstelling als je het niet bent....
Welkom Babytime, megamutsje, blijei & doortje! Het wordt nog druk hier, gezellig Miesjella, dezelfde datum uitgerekend? Hoe krijg je het voor elkaar Wel leuk natuurlijk.. Doortje, ronde 2 & zelfinseminatie, heb je een donor? (Sorry, ben nieuwsgierig.. ) Spannend hoor !! Hopelijk weet je over een paar dagen meer Vandaag zit ik op cd13, hopelijk gaan de ovulatietesten donkerder worden de komende dagen.. eergisteren een licht streepje en gisteren niets te zien Ben benieuwd hoe de test er vanavond uit ziet
Haha mag hoor. Ik ga proberen een kindje te krijgen samen met een bevriend homo stel we gaan dan een co ouderschap doen met zn 3en. Deze keer 4x geïnsemineerd. Groetjes
Wauw, wat knap dat jullie hier op deze manier voor gaan ! Zelf heb je geen partner momenteel ? Gelukkig heb je dan je 2 vrienden en zul je er dus nooit alleen voor staan Ga je dan bij de inseminatie af op de ovulatietesten? Of komt er meer bij kijken voor de juiste timing, ook echo's ofzo?
Jaa, heel veel zin in. Ik heb geen partner idd maar zal er nooit alleen voor staan. Ik hou al een half jaar mijn cyclus bij dmv ovulatietesten. Ook de laatste dagen begonnen met temperaturen. Hoop dat ie niet zakt . Verder gewoon insemineren met spuitje op de vruchtbare dagen ipv sex
Hoop voor jullie dat het snel raak is! Hoe zijn de mannen eronder, worden ze al ongeduldig? Aangezien wij natuurlijk zelf allemaal met smart zitten te wachten op een positieve test..
Ja ze hopen natuurlijk ook dat t snel raak is. Maar ja we moeten maar afwachten. Early test liet niks zien vanochtend Maargoed zit ook nog maar op 9 dpo.