Als het mag haak ik ook graag aan! Ik ben 26 en wij zitten momenteel in ronde 2 voor ons eerste kindje. Mijn NOD is morgen. Kon mij niet inhouden en heb gisteren alvast getest. Lijkt een lichtroze-streepje te zijn. Nu even hopen dat ie doorzet. Ik lees in ieder geval heel graag met jullie verhalen mee en duim dat het snel raak is!
Balen meiden! Ik zal wat minder actief op dit onderwerp zitten maar ik wens iedereen veel succes en uiteraard een positieve test!
Helder uitgelegd. Denk dat het belangrijkste is dat jij een beetje rust hebt en als dit de manier is dan zou ik dat vooral doen. Doortje, megamutsje en babytime wat ontzettend balen zeg! Wolkje en kleinkonijn welkom!
Balen voor de dames die ongesteld zijn geworden!! Gisteravond getest, 12 dpo, negatief. Echt balen Hopelijk nu snel ongesteld dan kunnen we weer door.
Misschien heb ik het mis maar was in de veronderstelling dat wanneer je voor nod test dat je dan zeker ochtendurine moet gebruiken omdat dat geconcentreerder is. Er is nog steeds kans.
Daar heb je absoluut gelijk in hoor Alleen ik durf gewoon echt niet te hopen dat het misschien toch raak is. Vorige keer testte ik namelijk al heeel licht positief op 12 dpo en dat ging toen fout.
Aaah zonde en pijnlijk.. maar misschien kun je dan beter niet testen? Of test je bewust op deze manier?
Kan inderdaad beter niet testen, maar ik kon me niet inhouden. Heb er wel weer van geleerd, volgende maand ga ik zeker niet voor NOD testen.
Bedoelde t niet belerend hoop iig niet dat het zo overkwam. Was benieuwd of je het misschien om een speciale reden deed. Het niet in kunnen houden snap ik heel goed. Ga mn best doen om te wachten tot nod maar er is steeds een stemmetje die zegt aaah toe kijk nou ff, kan geen kwaad.
Hoi allemaal! Ook ik wil graag aanhaken! Ik ben begin sept gestopt met de pil, in december voor het eerst ongesteld geworden en nu worden mijn cyclussen steeds korter (heel fijn dus, zat de vorige keer op 32) ik ben 25 en mijn vriend is 31. Ik ben er al 2 jaar klaar voor maar ivm studie van mijn vriend (welke nu ten einde loopt) was het beter om te wachten. We zitten nu in ronde 3 maar ooooo wat is dst geduldig zijn moeilijk! Op het moment zit ik op dag 28 vd cyclus, geen idee hoelang ie deze keer gaat duren maar iig nog geen ongesteldheid! Wat fijn dat erbforums zijn om te kletsen, bij ons weet namelijk niemand dat we bezig zijn... Grtz x
Welkom Kelliej! Leuk dat jullie er nu ook samen voor gaan, na je studie etc. Wel fijn dat je cyclus aardig op orde lijkt te zijn, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker Hopen dat je dit keer weer een mooie cyclus hebt, spannend ! Ik heb helaas nog geen positieve ovulatietest gehad, zit nu op dag 18. Maar de temperatuur is nu wel redelijk laag, dus ik hoop dat ik toch vandaag of morgen een uitschieter naar boven krijg met een positieve test erbij nu begin ik weer te twijfelen aan de clomid, of het deze keer wel weer werkt of dat het vorige keer misschien geluk is geweest..
Dankje! Jullie zijn al wat langer bezig ook met temperaturen enz, interessant om mee te lezen, ik ben echt nog een beetje leek wat alles betreft.. Hier iig nog geen teken van een eventuele ongesteldheid ☺️ @mikjeee89 ik hoop met je mee op een positieve ovulatietest!
Hoi dames, hier een update van mijn kant. Ik ben op dag 41 ongesteld geworden, maar wel na een hele lichte positieve test op 9 dagen na nod. De streep was echt licht, maar het stond er wel en mijn man kon het zelfs zien. Ben gisteren bij de dokter geweest, omdat ik 2 cyclussen steeds pijn heb linksonder in mijn buik. Het lijkt op zo'n drukkend gevoel. De dokter vermoedt dat de innesteling niet goed is gegaan, maar echt zeker weten is het natuurlijk niet. Miesjella gefeliciteerd! En succes voor de alle dames die zwanger willen worden. Hopelijk hebben we snel allemaal positieve testen!
Welkom Kelliej! Balen sunrose, hopelijk is t drukkend gevoel niks om je druk over te maken en kunnen jullie de volgende ronde weer verder. Gelukkig maar lief wolkje. Hoe voel jj vandaag? Ik heb vanmorgen een gevoelige test gedaan en ben 11 dpo. Er staat een licht positief streepje. Yaaay ben wel voorzichtig want ben bang om teleurgesteld te worden maar wilde t hier toch delen.