Vandaag precies op mijn NOD weer een bloeding. Deze is inmiddels weer voorbij. Ga er vanuit dat mijn ongi morgen doorbreekt . Voor ons was dit voorlopig de laatste keer proberen. We wisten van tevoren dat de kans groot was dat het niet zou lukken in 2 keer. Ik riep het hardst dat het niet erg zou zijn en dat ee gewoon in de zomer verder gingen. Ik ben nu ook degene die verdrietig is. Dat had ik niet verwacht. Oh well.. in de zomer nieuwe kansen.
Wij gaan trouwen in september. Als ik de volgende ronde zwanger zou worden dan moet ik ong bevallen op mijn trouwdag. Dat is niet heel handig verder wil ik geen hele dikke buik in mijn jurk. Vandaar dat we begin van de zomer verder gaan. Misschien iets eerder.
Oooh wat leuk, gefeliciteerd meid! Kan me voorstellen, is niet handig om te bevallen rond je bruiloft!
Hallo dames, mag ik hier meeschrijven? Sinds februari ben ik gestopt met de pil en gaan wij ook voor onze 1e. Ben zelf 27, mijn vriend is 28. Helaas heb ik enorm onregelmatige & lange cyclussen, wat het er niet makkelijker op maakt. Vorige week bij de gynaecoloog geweest voor echo & bloedonderzoek, volgende week terugkomen om te bekijken wat de volgende stap wordt. Vorige week wel een eisprong gehad, volgens FF tenminste, dan zit ik nu op 10 dpo dus waarschijnlijk komt binnen een paar dagen mijn menstruatie om de hoek kijken
@Chelley ziet er goed uit! Hoe was je test vandaag? @Envy balen meid ik snap de teleurstelling hoor. Probeer jezelf maar lekker op te vrolijken met de leuke voorbereidingen voor de bruiloft. @Mikjeee welkom! Wat vervelend die lange onregelmatige cyclussen. Ben ik jou toevallig ook al tegengekomen in het temp topic wie is er allemaal nog bezig? Probeer terug te zoeken maar vind het niet zo snel maar je naam komt me bekend voor. Hoe was je eerste afspraak bij de gyno? Stelde de gyno jullie een beetje gerust? Wat zijn die twee vraagtekens in je cyclussen? Sinds wanneer temp je? Ik ben ik januari gestopt met de anticonceptie een maand eerder maar we lopen nu precies gelijk, ik zit ook in ronde 8 en vandaag 10dpo! We zijn trouwens ondertussen op kraamvisite geweest Wat een prachtig meisje! Zo een mooi klein mensje! Dan wordt het verlangen nog groter als ik zo een klein hummeltje zie. Ok ik snap er niets van, ik heb dit bericht gewijzigd en sinds dien staat het woord bewaren er weer in het wit. Weer aanpassen, weghalen, opslaan en daar is hij weer -->Bewaren
Steef85. Ik ga mij idd ff storten op onze grote dag maar ga hier zeker blijven lezen. Er zijn nog veel dingen die ik nog niet weet en ik ben benieuwd naar alle positieve testen die er nog gaan komen! Ik zie het woordje bewaren ook weer! Geen idee hoe het kan
Haai! Ik wil graag ook meeschrijven! Wij gaan ook voor de eerste. Ik ben al een tijd gestopt met de pil i.v.m. lichamelijke klachten. We hebben begin dit jaar besloten geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken en niet meer op te letten wanneer wel en niet. Hopend op een spontane zwangerschap. Dit heeft niet gewerkt. Dit heeft ons doen besluiten om er meer aandacht aan te besteden en in de week rond de eisprong om de week het "gezellig"te hebben. Mocht het deze ronde niet lukken willen we verder met tempraturen, kijken of daar wat uitkomt. Spannend he de eerste
@steef85: ja klopt, daar had ik ook wat gepost maar daar kan ik het allemaal niet volgen zo omdat ik ergens middenin was komen binnenvallen haha. ik ben de laatste 3 maanden wat actiever met temperaturen, dat was mijn poging om voor mezelf wat meer duidelijkheid te creëren en ook omdat ik dit misschien bij de gynaecoloog nodig zou hebben (maar niet dus). Daar heb ik vorige week een echo gehad, waar gelukkig alles er goed uitzag en ook allebei de kanten genoeg eitjes dus dat is positief. Aankomende vrijdag hoor ik meer over hoe nu verder, dus heb al iets meer rust in mijn kop 😁 Wel grappig dat we nu precies tegelijk lopen haha, heb je nog geen testdrang? & die 2 vraagtekens zijn 2 cyclussen waarvan ik niet heb bijgehouden hoelang ze waren
Ik ben in de war. Sinds vrijdagavond ontzettend hoofdpijn, vandaag daardoor heel de dag niets kunnen doen ... wordt ik net wakker van de misselijkheid. Heb gespuugd en voel me goed. Buikgriep? Ik was maar 1 dag ongesteld en ga nu twijfelen? Lees dat innestelingsbloed gepaard kan met kramp, want dat had ik wel. En het was 7 dagen na een klus avond. Ik weet dat het vast niets is .... maar ga twijfelen nu. Sorry dat ik op niemand reageer. Zal morgenochtend op de laptop uitgebreider reageren!
oh dames ik ben echt helemaal in paniek/teleurgesteld. Vannacht ben ik me echt doodgeschrokken. Midden in nachtrust. We hadden een poster boven het bed hangen met plakstrips en die is vannacht uit het niets bovenop ons gevallen. Ik gilde het uit en was ineens klaarwakker! Vriendlief heeft de poster van ons afgehaald dus ik ben welliswaar in bed gebleven maar heb zeker 15 minuten wakker gelegen. Vanmorgen was mijn temp weer 0,1 gedaald en lijkt mijn lf ontzettend op de vorige twee periodes dus denk dat het einde verhaal is en dat ik woensdag weer ongi wordt @Lizzie welkom! Ik denk dat je bedoeld om de dag gezellig maken ipv om de week. Wanneer verwacht je je NOD? @Mikjeee het is inderdaad lastig om er middenin te vallen maar ik had al een tijdje meegelezen voordat ik begon met meeschrijven dus dat scheelt wel. Wat doet je temp vandaag? Ik heb de vorige cycli zoveel testen erdoorheen gejaagd en allemaal OMO-wit dus grote teleurstelling. Deze ronde dus niets in huis dus kan ik me ook niet verleiden om toch te testen. En voorgenomen om pas testen te halen op NOD als ik nog geen rood heb gespot. Maar ik ben bang gezien mijn temp dat het einde verhaal is deze cyclus. @Chelley hoe gaat het met de ovu-testen? Zijn jullie het gezellig aan het maken om de dag?
Milooo was je echt ongesteld? Dus rood bloed. Een dag is niet lang maar dat was ik de laatste keer ook. En het zou zomaar kunnen denk ik. Je maakt vanaf je innestelingsbloeding HCG aan heb ik geleerd in een ander topic en kun je na 3 dagen zeker een zwangerschapstest doen. Dus je zou vandaag een test kunnen doen als dat allemaal klopt! Wie weet ik duim voor je!
@Steef85: als je snachts tussendoor wakker bent heeft dat ook weer invloed op je temperatuur, misschien valt het daarom nu lager uit? @Milooo: je kunt altijd een testje doen voor de zekerheid als je blijft twijfelen, helemaal als je klachten aanhouden toch Mijn temperatuur is vandaag weer wat hoger, het lijkt echt nergens op haha. Zal eens een foto ervan maken van m'n grafiek, kun je de chaos met eigen ogen zien
Welkom mikje89 en Lizzie93 Milooo zoals je het beschrijft, zou ik zeggen, het is een innestelingsbloeding geweest. Spannend hoor ik duim voor je! Steef85 Wow ik zou me ook rot schrikken van die poster!🙈 Wat balen dat je temp gezakt is, maar 0,1 is ook weer niet super veel. Afwachten maar.. verschrikkelijk dat wachten, maar ik hoop het beste voor je! Gisteren en eergisteren hebben we het gezellig gemaakt omdat de ovu testen best een duidelijke streep gaven, ik zet er zo even een foto bij!