@Mikjeee ik hoop het dat het invloed had en dat mn temp morgen weer hoog is. Jouw temp schommelt wel heel erg Ik heb de link aan de hand van foto's in mijn handtekening geplaatst: http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/585007-fotoles-fertility-friend-link.html @Chelley jouw tweede streepje was gisteren inderdaad het beste zichtbaar. Nu afwachten, hopelijk is het raak! Ik dacht dat de ovulatietesten je meest vruchtbare dagen vinden (je LH-piek) en dat je eisprong één of twee dagen na je LH-piek is. Iemand die daar meer over weet?
De eisprong volgt toch binnen 24u na die LH-PIEK volgens mij Ja die temperatuur schommelingen zijn echt niet grappig de afgelopen week! Zou toch binnen een paar dagen ongesteld moeten worden dan. En zo niet, dan hoop ik dat ze weer een echo wil doen vrijdag haha!
Steef hoe is je temp vandaag? Mikjeee je hebt idd een erg schommelende grafiek, weet je zeker dat je een ei hebt gehad deze ronde? Heb je ook ovulatietesten gedaan? je eisprong volgt 24 tot 48 uur na je lh piek staat bij mij in de gebruiksaanwijzing van de ovulatie testen. Daarom heb ik echt even jullie raad nodig..... Als mijn eisprong eergisteren was, hoe kan het dan dat mijn Temperatuur vandaag nog zo laag is (36.5) ik snap er echt niks van. Mijn temp is meestal rond de 36.5 voor en rond 37.0 na
Chelley mijn temp is weer een beetje gestegen naar 37,1 Met wat je nu aangeeft over wat er in je ovulatietest staat dan denk ik dat je LH-piek dus zaterdag was. Je ei is 24-48 uur later dan je LH-piek dus gisteren of vandaag. Je temp begint pas te stijgen 12-24 uur na je eisprong dus dan verwacht ik dat je temp morgen omhoog gaat. Nog even geduld Wanneer hebben jullie het voor het laatst gezellig gemaakt? Mikjeee hoe voel je je vandaag? En wat doet jouw temp vandaag?
Chelley, misschien stijgt je temperatuur morgen meer, dat het geleidelijk oploopt Steef85, fijn dat je temp toch gestegen is nu Nu wel goed geslapen dus? Bij mij slaan toch de twijfels toe, of mijn eisprong in FF wel klopt aangezien het echt een vreemd grafiekje wordt zo Heb geen ovulatietesten gebruikt, was ik ook niet van plan met mijn lange cyclussen want dan ben ik maanden achter elkaar aan het testen ben ik bang omdat ik geen indicatie heb hoelang mijn cyclus zal duren. Vandaag was mijn temp weer hoger, namelijk 37,04. Misschien moet ik toch van de week eens testen dan heb ik iets meer rust voor mezelf, zit nu op 12 dpo.
Dankjewel steef! Klinkt eigenlijk ook logisch hoe jij het omschrijft.. Nog even afwachten dus.. ik ben ook zo ongeduldig We hebben het nu 3 dagen achter elkaar (voor de zekerheid) gezellig gemaakt, gister avond als laatste. Ik hoop echt dat het gelukt is deze keer... Wat fijn dat je temp weer hoog is! Klinkt goed, ik hoop het voor je! Mikjeee, een vriendin van mij had ook hele lange en onregelmatige cyclussen en is toch vrij snel zwanger geraakt. Hun kindje is nu alweer 1 jaar en kerngezond dus het kan zomaar! Je temp is wel mooi hoog nu. Misschien dat je een vroege zwangerschapstest kan doen?
Ja dat bedoelde ik ja mijn NOD is de 28 november! heb wel allerlij klachtjes die ik normaal niet heb. ben erg benieuwd
Als het morgen nog steeds hoger is, toch maar een test wagen dan.. Dit is echt zenuwslopend zo Krijg steeds meer mijn twijfels bij de eisprong in FF, of die toch niet later is geweest haha
Vooral al dagen een aanwezige buik, Hij is ietsje opgezet maar voel hem bij alles wat ik doe. Ook als ik er niet op let en te hard gaat zitten word ik eraan herinnerd. Verder vlagen van hoofdpijn, pijn in onderrug, heb me twee dagen heel sloom gevoeld en ben nu vooral heel opgewekt. Vind het echt spannend, ik probeer niet te veel te hopen,, maar toch
Bleghh, vanmorgen weer temperatuur gedaald naar 36.65 dus dat hangt er weer een beetje middenin.. Wel net getest, maar negatief.
Balen mikjeee dan ben ik bang voor je dat je ongi eraan gaat komen Mijn temp is vandaag nog steeds laag (36.6) Nu ga ik ook twijfelen of ik m'n ei wel gehad heb, of het streepje wel donker genoeg was.. Of m'n temp loopt gewoon heeel langzaam op... maar weer afwachten, wat verschrikkelijk is dat wachten toch..
Hoi meiden, Mag ik mee schrijven? Ik ben 25 en mijn man net 27. Wij schelen op de dag 1,5 jaar. 16 oktober ben ik gestopt met de pil. 20 oktober had ik ontrekkingsbloed. 23e voor het laatst bloed gezien. En dan 12 november mijn eerste echte menstruatie gehad. Duurde drie dagen. Ik was erg blij dat het zo snel op gang is gekomen. Dus deze maand de eerste keer kans voor ons. Wij gaan ook voor ons eerste kindje. We hebben allebei gezegd meteen vol er tegen aan te gaan. Vrijen in de goede periodes om de dag. En ovulatie testen te gebuiken. Ik heb 11 jaar de pil jazz pil gebruikt. Ik merk dat ik nu veel minder hoofdpijn heb. Maar ook een slechtere huid. Ik had altijd een mega egale huid. En nu heb ik regelmatig pukkeltjes.
Vanmorgen is mijn temp gekelderd naar 36.8 dus einde verhaal morgen zal ik wel ongesteld worden. Dus bij deze een baaldag Ik zal later vandaag de posts die ik gisteren en vandaag van jullie gemist heb rustig nalezen en nog reageren.
Welkom Yoshineus! Zo ik ben weer bij gelezen. @Chelley balen meid maar ik vond je testen toch best wel duidelijk. Op de 20ste was er bijna niets meer zichtbaar. Ben je daarna wel nog doorgegaan met testen? Zou je mss je temp plaatje willen uploaden? Ik ben echt geen temp guru maar ik vind het wel erg interessant. @Mikjeee jammer dat je een negatieve test had. Echt vreselijk die wisselende temp. Hopelijk kan de gyno je vrijdag verder helpen. Hou je ons op de hoogte? @Lizzie spannend dat je al allemaal symptomen hebt? Wil je al voor NOD een test doen of pas op NOD? @milooo hoe gaat het? Heb je nog een test gedaan? @Jazz op hoeveel dpo zit jij ondertussen? @Laura271 al een tijdje niets meer van je gehoord. Ben je alweer met ovulatietesten in de weer?
Steef, zit op 8 dpo vandaag. Geen klachten, alleen wat gevoelige borsten. Maar het kan ook zo zijn dat m'n lichaam me voor de gek houdt..
@steef gister nog een test gedaan en die was omo wit. Vandaag niks getest.. ik heb deze ronde geen temp kaartje omdat ik niet elke dag temp.. ik had verwacht dat alleen de ovulatietesten voldoende zouden zijn maar door m'n nieuwschierigheid toch getempt en daardoor ga ik nu twijfelen..