Hallo meiden.. Alles goed? Ik zie dat er in een weekend weer veel is gepost.. Ik heb een lekker weekend gehad. Samen met mijn vriend de tuin helemaal af gemaakt! Heerlijk.. nu kunnen we eindelijk gaan genieten en natuurlijk gaan sparen... haha @ Brittney: Super spannend dat je een trouwjurk gaat uitkiezen.. heb je de droomjurk kunnen vinden? Nou een nieuwe week gaat bijna weer beginnen.. nog maar een paar weken en dan heb ik ook lekker vakantie! Nog een fijne zondag meiden!
Hoi ik denk dat je Barb bedoelt maar de sport die ik doe is hier niet heel erg bekend al hebben we hier wel een Nederlands wedstrijd organisatie met best veel dansverenigingen die hier aan mee doen door het hele land. Het heet winterguard en komt uit Amerika. Dansen in showvorm met rifles sables en vlaggen. En dan wedstrijden in jan-maart met publiek en juryleden. Ik doe het al 20 jaar. Maar dit is mijn laatste jaar vanwege onze planning in het nieuwe jaar Hier een link wat ik doe ‪The Pride Open 2011 - Eindhoven Finals‬‏ - YouTube Ik ga even lekkere wandeling maken in het bos en duinen, het is zulk mooi weer Fijne dag allen!
Hai meiden! Gisteren was super! De eerste 5 jurken die ik paste (zoiets had ik van te voren in mijn hoofd) stonden mij helemaal niet. Toen dacht ik echt zoiets van 'nou...dit gaat nooit lukken' en de 7e jurk was fantastisch!! Vooral als je dan ook alle accessoires erbij ziet!! Ik voelde mij echt een prinsesje. Om het helemaal zeker te weten gaan we volgende week nog bij een andere zaak kijken, maar heb echt het idee dat deze jurk het is. Een heerlijk gevoel! @Barb...Ik denk ook na over namen hoor. Heb op mij computer een documentje waar ik mooie namen opschrijf die ik gehoord heb, anders vergeet je ze weer. Morgen ga ik weer voor het eerst naar m'n werk na 5 weken. Alvast een beetje het lokaal inrichten. Dinsdag ben ik nog vrij en de rest van de week ben ik ook weer op school te vinden. Dan gaat het echte leven weer beginnen. Jammer dat vakanties altijd zo snel gaan Fijne zondag meiden!
Hoi wat leuk om te lezen over je jurkenjacht. Goed dat je toch nog even ergens anders gaat kijken. Viel de jurk binnen je prijscategorie of niet? Welke groep doe je ook alweer? Ik had het al gevraagd volgens mij maar ik heb het antwoord gemist. Ik heb een app op mijn iphone met babynames. Echt heel veel namen en categorieen erop. Je kan de namen ook aanklikken om aan je favorieten toe te voegen. Dus voorlopig doe ik het maar daarmee. Ik heb een een monthly cycle app. Heel handig je kan van alles invoeren of customizen. @Bloempje: Nu kan je echt genieten dus van je tuin die af is? Het is weer hopen op mooie dagen deze nieuwe maand... Ik ga op de bank chillen, morgen weer werken. Fijne zondag aaf meiden!
Ik krijg de jurk van mijn ouders, dus dat is natuurlijk helemaal geweldig! Ben benieuwd of ik de jurken bij een andere zaak nog wat vind, aangezien het moeilijk is om iets anders mooi te vinden als je al weg was van 1 jurk! Maar wie weet....en jurken passen is altijd leuk!! Ik heb die monthly cycle app ook even gedownload op mijn BB! Handig! Ik heb komend jaar groep 3. Vind het super leuk, maar groep 3 is ook zeker erg intensief. Je moet ze tenslotte alle basis aanleren. Maar wel weer een hele uitdaging!
@barb, ja ik bedoelde jou maar zat op mijn telefoon haha Gave sport lijkt het me!! @Brittney, klinkt heerlijk romantisch!! Wat gaaf. Gaat snel he die zomervakantie. Ik mag ook al weer vanaf woensdag @Sany, dat klopt. Je kan na een maand al zwanger zijn. Maar jij nog niet, want je zit pas 15 dagen na je ongi. Je kan wel een eisprong hebben en op basis daarvan die klachten hebben. Eisprong, ontpillen, ongi en zwangerschapsklachten lijken allemaal op elkaar
Hey dames Zo ik ben ff een weekendje druk en er is weer lekker veel geschreven Ik heb gisteren een late dienst gehad, daarvoor even naar tuinwereld geweest voor mn ouders...En vandaag vroege dienst, en daarna werden we door mn ouders uitgenodigd om te gaan wokken..Dus druk weekendje gehad Komende 3 dagen heb ik een vroege dienst tot 15u, dus zal ik ook iets minder hier aanwezig zijn Maare, ik heb veel gelezen alleen niet alles onthouden *schaam schaam*....Erg leuk allemaal Ik ga proberen een beetje te reageren en mee te kletsen wat ik nog weet @ Sany, weet je al meer over wat het is? Heb je de klachten nog? @ Brittney, ik ben in april getrouwd en de trouwjurken jacht viel bij mij eigenlijk beetje tegen Ik ben bij atlanta bruidsmode in Rotterdam geweest. Daar hebben ze jurken van 100-1000..De moeite waard om te gaan kijken dacht ik..Ze hadden een super mooie jurk..Bij mij was het andersom. De allereerste jurk zat eigenlijk als gegoten..Erg mooi De rest die ik heb gepas (ik geloof stuk of 7) waren het nét niet zeg maar... Nja, die jurk besloten te doen..Ook niet verder gekeken..Bij het passen had de mevrouw die mij hielp de rits kapot getrokken aan de achterkan..Toch zat hij wel erg mooi..Zo'n vrouwtje (ben ff kwijt heo je dat noemt) heeft het afgemeten en we hadden een afspraak gemaakt voor over paar weken geloof ik..Wij terug om weer te passen etc...Istie gewoon helemaal NIET vermaakt..Er was niets aan gedaan behalve de lengte was ingekort...Wij flink balen..Dat kan toch niet dachten wij...Wij weer opgemeten (rits was ook niet gemaakt)..Volgende keer weer terug...Toen we terug kwamen was de jurk vermaakt MAAAAAR, erg lelijk afgewerkt..Je zag aan de zijkant gewoon precies waar ze hem had vermaakt:x Mn moeder en schoonmoeder waren mee..Mn moeder ging er niet mee akkoord..Ik had inmiddels al de pest aan een trouwjurk passen De rits was inmiddels gemaakt en kon weer dicht..Toen zeiden ze dat wanneer ik het netjes vermaakt zou willen hebben, ik toch zou moeten besluiten om een vetersluiting te nemen..Ik zei toen dat als ik een vetersluiting had willen hebben, ik deze meteen wel had uitgekozen bij de eerste jurk..dat wilde ik in principe niet..Ik toch gekeken hoe dat stond..Want dan zouden ze dat in die jurk kunnen zetten..Kom ik met een andere jurk in de paskamer, had ik die jurk aan, kijk ik in de spiegel en denk meteen: k** deze jurk is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier!!!!!!! Ik in een dilemma..Meteen tegen mn moeder gezegd, maar dat had ik niet hoeven doen, want mn moeder zag me meteen stralen en vond het zelf ook...Heel bijzonder..Ik de kleedkamer uit..De rest zag het meteen aan mij...Stond veel beter en ik straalde erin Ik was verliefd op de jurk Toen de mensen van de winkel dit ook zagen boden ze me na ongeveer 10 minuten aan om de jurk te ruilen met deze jurk die ik op dat moment aan had (met de vetersluiting)...Ik vond dit lastig, maar heb toch ja gezegd...Pff best lastig om te beslissen als je toch weet dat die andere je ook mooi stond..En het was een week voor mijn bruiloft (24 maart en 1 april ben ik getrouwd)...maar ik ben super blij dat ik heb geruild en kreeg de sluier gratis van de zaak hahaha...Nou ik ben in totaal dus 5keer heen en weer naar Rotterdam geweest...het was niet het leukste reisje wat ik steeds moest maken...Maja...Steeds een uur onderweg...maar het is de moeite waard geweest... Hopelijk gaat het bij jou veel beter, let er vooral op dat stel dat je hem past, ze meteen de goede maat pakken. Want mij hebben ze waarschijnlijk gewoon een maat te klein gegeven waardoor het mis is gelopen... zo dat was even mijn verhaal @ Bloempje, wat lekker dat de tuin nu helemaal af is Heerlijk privacy ook he....Geniet er maar goed van Wat betreft babynamen.....Ik heb ook in word een documentje gemaakt met jongens en meisjes namen..Hebben al een heel lijstje..Scheelt ons weer beetje zoeken en kiezen wanneer we echt zwanger zijn...Erg leuk om dit bij te houden Ik zit nu op dag 28 van mn cyclus...Met de pil zou ik dus morgen ongesteld moeten worden...maar ik voel nog niets..Bij mn moeder heb ik subtiel gecheckt hoe het was voor de pil..Niemand weet namelijk nog dat we gestopt zijn met de pil Bij jullie ook geheim voor mensen? Ik vind dat des te leuker wanneer we dan zeggen dat we zwanger zijn.. Maar terugkomende op mn cyclus..Ik voel nog niets maar hoop echt dat het morgen doorzet...Ik hoop niet dat ik veel krampen krijg wat mn moeder me vertelde...Maja, je weet nooit he...We wachten af... Zooooo, dat was weer eens een verhaal...Ik hoop dat het niet te lang is om te lezen Ik ga nog even tv kijken en dan richting bedje..morgen gaat om 6.30u mn wekkertje weer... Spreek jullie snel weer
@spannend 22 ja heb de klachten nog steeds als ik een stap zet met lopen heb ik steken en ben misselijk dus weet het niet zal wel ontpillen zijn dan denk?
Leuk leukDes te groter is de verassing he wel balen van je klachten...Hoelang wil je ermee doorlopen? HOpelijk is het snel over!!!!
@brotherbear, Dank!Ik kom nu al helemaal tot rust. Was ik echt even aan toe..Ben op het moment een vroege vogel en elke ochtend standaard rond 5uur wakker en niet meer kunnen slapen, echt balen!! Ik moet nog geopereerd worden aan mijn keel en neusamandelen eind deze maand. ik heb nu elke 2wk keelontsteking en ben constant hees, dus het advies van de dokter was om er niet te lang mee te wachten..anders had ik de operatie uitgesteld. Het is maar een kleine ingreep maar toch moet ik onder gehele narcose, daarom hebben we een pauze ingelast..Ik heb nare verhalen gehoord over mensen die zwanger waren en een narcose hebben gehad.Ook heb ik goede verhalen gehoord maar ik wil het risico niet nemen.Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik zwanger zou raken voor die tijd en er gebeurt wat met het kindje!! Gek hè, ik ben er op het moment zo mee bezig dat ik er een knoop in mijn maag van krijg haha Daarom ben ik blij dat ik even van me af kan praten met jullie! Dat lucht soms wel eens op omdat niemand weet dat wij bezig zijn voor ons eerste hummeltje.. Heerlijk!! Xxx
Oh ja nog een vraagje meiden, ik kan deze topic vaak niet goed vinden..nu zag ik dat jullie officieel een clubje zijn geworden maar ook daar kan ik deze topic niet vinden.. Wie kan mij helpen?? ik ben ook zo erg met computers haha Xxx
@ Orchidee86: Je kunt het beste een abonnement nemen op het topic. je klikt dan op Onderwerp tools, rechts bovenin. Vervolgens kies je dan voor Abonnement nemen ofzo iets. Als je dan de volgende keer inlogt ga je naar je gebruikersinstellingen, links boven. Je kunt hier dan je abonnementen terugvinden. Ik hoop dat je er wijs uit kunt... haha
@spannend22 ja spannend cker en weet niet hoe lang weet ook echt niet of het met ontpillen te maken heeft ?
Pff vandaag even zo'n baaldagje...Voel me nie fit..Vandaag mn 29e dag van mn cyclus, dus zou eigenlijk (met de pil) ongesteld moeten worden..het rommelt al wel, heb hoofdpijn, raar gevoel in mn buik, vanochtend misselijk (kon tussen de middag pas iets eten) ik KAN NIET zwanger zijn, aangezien ik weet dat dat gewoon onmogelijk is. Dus wacht ik rustig af tot mn menstruatie, maar vervelend is het welIk ben maar al te blij als ik vandaag nog ongesteld zou worden Nu maar bakje fruit eten, heb ik mn vitamines ook weer binnen
@spannend22 ik heb de dokter gebeld die zegt dat ik een test moet doen maar volgens mij kan het nooit zo snel dat ik zwanger ben wat moet ik nu doen ? Wat vind jij
tja, hoelang heb je het nu al? het ontpillen kan natuurlijk lang duren...als je alle details etc aan de huisarts hebt doorgegeven, en die zegt dat je een test kan doen...dan kun je dat proberen..dan weet je het in ieder geval zeker..Toch?
Dan is het in ieder geval uitgesloten wanneer de test negatief is..Binnen een maand zwanger worden kan wel hoor..Hoor het wel vaker, maar komt niet veel voor over het algemeen..
Oh babynamen, ik ben er al zo lang mee bezig haha! Zodra ik een naam hoor dat ik leuk vind, sla ik het op in mijn telefoon of in mijn Word-documentje .. Vinden jullie jongensnamen ook moeilijker dan meisjesnamen? Ikke namelijk wel Mijn ouders en schoonouders weten niet dat we er ons al zo in verdiepen. Ik denk dat we het ook pas vertellen zodra we zwanger zijn of wanneer het heel lang duurt om zwanger te raken. Op dit moment ben ik zelf erg bezig met het verdiepen in het hele zwangerschapsgebeuren. Zit vaak te neuzen op het forum, hou mijn cyclus goed in de gaten etc. Mijn vriend weet hier allemaal van en ik vertel hem ook de nodige dingen. Ik denk dat hij er minder mee bezig is als ik omdat we nog niet 'officieel' voor een kindje gaan. Eerst samenwonen (september/oktober 2011) en dan gaan we die stap wagen... Ik merk al wel dat hij was 'losser' over de hele situatie denkt. Dit komt ook denk ik omdat het bijna september is en dat dus inhoudt dat we voor het eggie kunnen gaan .. Volgens mijn banner is mijn eisprong ook eind augustus/begin september en dan zijn we op vakantie. Dus wie weet...