Bij mij weet ook bijna niemand van onze planning. Behalve dan die vriendin die net zwanger is want zij vroeg aan mij wanneer wij eigenlijk zwanger wilden worden. En een andere vriendin zei me dat ze in het nieuwe jaar wilden proberen dus toen kon ik het ook niet meer voor me houden en heb ik uit enthousiasme verteld dat wij dat ook van plan zijn. Lijkt me erg leuk als je zwanger bent en een van je vriendinnen ook. Ik heb in mijn vriendinnengroep van dansen 2 meiden die al heeeel lang single zijn en nooit iets serieus hebben gehad. Ze zijn 28 en 30 en worden echt moe van al die babyonderwerpen van de andere vriendinnen. Lastig dus. Al mijn andere vriendinnen zijn echt al lang gesetteld (en ik.) Wat een gedoe met die trouwjurk zeg. Kan me voorstellen dat het heel wat stress met zich mee brengt. Het moet wel tip top zijn op zo'n dag he. Over babynamen: meisjesnamen heb ik wel al een selectie van maar jongensnamen vind ik erg moeilijk. Het mag geen 1 lettergreep-naam zijn want de achternaam van mijn vriend is ook 1 lettergreep dus vind ik niet zo leuk. Tegenwoordig hoor je veel 1 lettergreep-namen.
@ Sanny, ik ben benieuwd Waarschijnlijk zal het wel niet zo zijn, maar je kunt beter uitsluiten toch? De namen voor jongens vinden wij ook lastiger..Wij hebben al een hele rits met meisjesnamen, maar bij de jongens namen komen we niet verder dan 11 namen...meisjes veeeeeeeeeeeeeeeel meer Enne, eind van de middag is mn ongi gespotIk was er zo ontiegelijk blij mee, een teken dat het nu nog (zo de eerste keer na het stoppen met de pil) een regelmatige cyclus isMaja, even afwachten komende maand..Hopelijk weer 28 dagen of in die buurt, en dan komende maand klussen
Heeel fijn dat je cyclus regelmatig is. Ik vind het ook reuze spannend of ik na september ook nog een beetje een regelmatige cyclus heb. zozo, 11 namen al voor de jongens? Ik heb er 0 en voor de meisjes iets van 5 ofzo. Ik heb gewerkt in basisonderwijs en werk nu op kinderdagverblijf. Dus die namen die ik daar tegenkom vallen al heel snel af.
Idd fijn, ik was ook erg blij dat het vandaag kwam...Goed teken...Alleen voel me wel wat belabberd vandaag...Maja dat hebben we er maar voor over....Vanochtend kon ik echt niets eten..erg vervelend maja voor mn gewicht niet zo erg Nu inderdaad spannend of het ook bij mij goed blijft..Op hoop van zegen zeggen ze toch? Wij zijn van de redelijk "standaard"namen..Daarom hebben we er toch al wat...Wil ook kijken naar namen die niet veel voorkomen en die toch bij ons past..maar best moeilijkGelukkig hoeven we dat nu nog niet te weten Ons buurmeisje heet Sophie. Toen ik die naam hoorde dacht ik: Shit, die stond ook op ons lijstje..Die hebben we toen dus ook maar geschrapt hahaha... Heel vreemd, maar ik droom echt al heel de week over zwangerschappen en bevallingen...Heel bijzonder om met die dromen wakker te worden...Wat voor teken kan dat zijn? Of is het geen teken?? Hebben jullie dat ook wel eens?
Ha meiden, Zo, ik had aardig wat te lezen. Gister ben ik erg druk geweest met m'n werk. Klas inrichten, methodes bekijken, van alles voorbereiden. Het echte leven gaat weer beginnen. Vandaag nog lekker een dagje vrij en de rest van de week ben ik weer op school. @spannend22...Wat een gedoe was dat met jouw jurk zeg!! Zou daar ook gek van geworden zijn! Gelukkig eindigde je met een jurk die nog mooier was Super dat je cyclus regelmatig lijkt te zijn. Ik ben ook erg benieuwd wat het bij mij doet deze maand. Nog even wachten want zit nu pas op dag 10. Ik droom er ook wel eens over. Logisch, want waar je overdag aan denk verwerk je in je dromen. Lekker blijven dromen! En 11 namen voor jongens is al super veel! Ik heb er nu 7 voor een jongen en 7 voor een meisje. Maar ik houd juist van aparte namen dus dat maakt het een stuk lastiger. Zullen we eens lijstjes uitwisselen dames? Of willen jullie dat liever niet? We kennen elkaar buiten dit forum toch net en misschien doen we wel ideeën op @Barb..bij ons weet ook bijna niemand van onze planning. Al denk ik wel dat de meeste verwachten dat het na onze trouwdag niet lang meer zal duren, maar ze weten niet dat wij al voor onze bruiloft willen beginnen. Mijn beste vriendin weet het, omdat zij ook bezig is met zwanger worden, maar tegen de rest houd ik lekker mijn mond. @Sany...maar weer afwachten dan Balen! @Naatje...het gaat nu echt opschieten voor jullie Echt spannend! Ik vind jongensnamen ook een stuk moeilijker hoor! @Orchidee...Als je in de grijze balk van deze pagina drukt op ''directe links' en dan mijn berichten, dan kan je zo drukken op de onderwerpen waarop je gereageerd heb. Als ik op mijn computer alleen al www.zw indruk, dan geeft hij dit forum al aan haha.
Zo meiden, jullie zijn lekker aan de klets geweest!! .. Ik vind het erg fijn om te lezen op welke manier jullie er mee bezig zijn.. ik herken mezelf er in
zo, ik ben nu wel ongesteld, maar heb een bultje op mn hand en krijg kleine bultjes net boven mn borsten tussen mn borsten en mn hals in...Heel vreemd..Ik merk toch wel duidelijk dat je lichaam anders reageert zonder pil!!!!En ik heb meer last van mn onderrug en heupen...En buikpijn Mja, nu ben ik klaar met zeuren Ben kei druk met die fotopresentatie voor mn ouders...Allemaal laatste nippertjes werkMaaaaaaaaaaaar, heb het er nu voor 3 kwart inzitten... Inderdaad, met die jurk was geen pretje...Had al bijna geen zin eer om in zo'n jurk te gaan...Maja..Eind goed, al goed zullen we maar zeggen Ik heb vandaag onverwachts late dienst, dus vandaar dat ik even mee kan kletsen vanochtend Die namen ga ik even over nadenken als je het goed vind....Nu ff uitzending gemist kijken naa masterchef australia Enne, wat is ATWT spannend he
Hey meiden, daar ben ik ook weer! Er wordt lekker geklets zeg. Ik heb een beetje een drukke week.. ik heb net een nieuwe functie en dan wordt er veel van me gevraagd op het werk, veel vergaderen en nieuwe dingen leren.. Maar goed.. ik ben wel blij met de nieuwe functie hoor! Mijn vriend en ik hebben eigenlijk nog helemaal geen namen verzonnen. Ik natuurlijk wel.. haha Eigenlijk heb ik maar 1 meisjes naam en 1 jongensnaam. Ik wil gewoon dat het deze namen gaan worden, mijn vriend moet dat ook maar willen haha.. Hij is er helemaal nog niet mee bezig.. als ik dan een naam aan hem laat horen dan maakt hij van die gekke opmerkingen over die naam of hij komt zelf met een hele stomme naam. Maar goed, misschien moet ik toch maar meer opties gaan uitzoeken zodat hij ook de keus heeft... @sany: Hoe gaat het nu met je.. voel je al wat beter worden of blijft het aanhouden? @iedereen: waren er nu nog meiden aan de lijn? Bij mij gaat het goed.. ik ben al 9 kilo kwijt! Joehoe!
@ bloempje, ook wel spannend een nieuwe functie of niet? ik let heel erg op de lijn..probeer zo min mogelijk te eten op een dag..natuurlijk wel genoeg, maar mn tussendoortjes wil ik echt laten staan..dit is de laatste 2 weken mislukt, en nu heb ik mn menstruatie, maar het gaat me vanaf gister goed af... Hoe ben jij 9 kg kwijt geraakt en in welk tijdsbestek? had je flink overgewicht of een beetje?
@brittney ik baal nog niet echt want zou wel heel snel moeten aan dus ging er niet echt vanuit hoor @bloempje19831 ja heb het nog steeds misselijk zere borsten en heel veel lucht maja zal wel bij het ontpillen horen dan denk ik
@spannend22: Nou ik had een BMI van 27 en ik wilde graag naar een BMI van 23. Dan moet er dus ongeveer 10 kilo af. Ik heb niet echt overgewicht.. ik vind mezelf alleen gezonder met een paar kilo's eraf.. haha.. Als we over vier weken vakantie hebben dan stop ik er even mee hoor.. dan gaan we lekker samen genieten.. haha @Sany: Ik vind het echt balen voor je dat je zo voelt.. ik heb me ook de eerste maand dat ik was gestopt met de pil heel vreemd gevoeld. Heel erg opgeblazen, misselijk, ineens zin om dingen te eten en te drinken die ik anders nooit lust, pijn aan mijn borsten... Maar goed.. het is allemaal over gegaan... haha. Dus houd de moed erin!
@Bloempje1983. Thanx weet ik iig dat het toch wel hoort bij het ontpillen en verders we gaan er gewoon tegen aan hoe ik me ook voel wil wel posi blijven
Sany: Het is echt afwachten of je er veel of weinig last van hebt dat verschilt per persoon. Nou ik ben benieuwd wat me te wachten staat. Nooit geweten dat er zoveel bij kan komen kijken als je stopt met de pil. Ik hoop voor je dat het snel minder wordt! Even kort wat anders. Ik moest naar de dokter voor baarmoederonderzoek omdat ik 30 ben geworden in mei. Nu kreeg ik een pap2 uitslag. (pap1 is goed en vanaf pap3b tot pap5) wordt het slechter/is het foute boel. Maar ik was al best geschrokken van mijn uitslag. Nu moet ik over half jaar weer terug komen maar dat vind ik veel te lang dus ga eerst uitsluiten dat het niet om een infectietje gaat ofzo. Dat kan namelijk ook nog bij pap2. Als het niet zo is, is het iig uitgesloten en als het wel zo is ben ik blij dat ik niet een half jaar heb gewacht voor mijn volgende oproep. Ik heb geen klachten maar ik begreep dat je niet perse klachten hoeft te hebben, maarja. Hopelijk weet ik het gauw genoeg. Iemand ervaringen met baarmoederonderzoek?? Nou ik moet er zo zijn dus ga me nog even opfrissen. Zie er wel weer tegenop als ik met de benen wijd moet. Eerst kon ik terecht bij de H.A in opleiding (een vrouw) nu moet ik bij mijn eigen dokter (man) want die vrouw is op vakantie Balen!
Nou ben weer terug. Viel reuze mee. Alles zag er prima uit dus w.s geen infectie. Volgende week krijg ik uitslag van onderzoek. Nu lekker relaxen want dit is mijn vrije dag
Oh gelukkig dat het mee viel en dat er prima uitzag.. Ben je wat geruster Geniet van je vrije dag! Ik ben nu aan het werk tot 13:00 uur en daarna even wat dingetjes doen voor ons huissie..
Jeetje ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt zeg. Ik vind een inwendig onderzoek nooit zo prettig.. maar goed, soms moet het gebeuren hè. Wel goed dat je niet zolang hebt gewacht. Die dokters denken vaak alleen maar aan procedures en niet aan wat wij dan wel niet moeten doormaken in de tussentijd!:x haha.. geniet van de vrije dag/ middag dames.. Ik werk hier gewoon door..
Ik heb echt moeite met jongensnamen. Ze klinken allemaal erg leuk maar niet genoeg voor mezelf. Al heb ik wel 1 waar ik over twijfel. Hier mijn lijstje (even kijken in mijn app) Meisjes naam top 6: 1.Lois (ik krijg de puntjes niet op de i, spreek uit: Lo-is) 2.Yentl (Jentel) 3.Christal (3e naam van mijn zusje) 4.Verona (stad van romeo en juliette) 5.Izabelle 6.Charissa (mijn 3e naam) Jongen: Orlando (was 3e naam van mijn vader) De namen moeten meer dat 1 lettergreep hebben want de achternaam van mijn vriend heeft 1 lettergreep en dan vind ik het niet leuk klinken. Zijn er nog andere meiden die hun lijstje willen delen?
Hoi meiden, Ik wil advies.. ik heb zo veel vage klachtjes laatst dagen.. testen of niet?? .. Ik wil wel namen delen maar niet quoten want ik haal ze weg jongens: - okke - jip - stein - ben ik vergeten -_-' Meisjes: - Joy - Sanne - Puck - ben ik vergeten -_-' Mooie namen BArb!! GEwoon bijzonder.. nice!!