Dank je. De namen die jij noemt ken ik al kindjes van dus die vallen snel af. Joy is een leuke naam vind ik. Als je nu gaat testen kan het toch zijn dat hij geen correcte uitslag geeft? Maar ik denk dat ik het wel zou doen omdat ik niet kan wachten en na een aantal dagen wéér testen, ik ken mezelf. Ik ben veeeel te nieuwsgierig! Jeetje spannende tijd hoor, ik hoop het voor je!
Ik geloof dat het zo is dat als je nu test.. nog voor je nod dat hij positief kan zijn en dan alsnog een ongi volgt. Vaak heb je dan een vmk.. zelf denk ik dat ik die al een keer gehad heb.. omdat ik toen de innestelling heb gevoeld .. maar heb toen niet positief getest.
@Barb...gelukkig nu een goede uitslag. Ik zou ook geschrokken zijn! Je wilt toch zeker weten dat alles goed zit! @BB..ik zou ook uit nieuwsgierigheid gewoon testen en dan over een paar dagen weer. Testen kan toch geen kwaad Leuk die namenlijstjes Ik vind Joy ook een leuke meisjesnaam, heeft heel lang in mijn hoofd gezeten voor een meisje. Alleen in het onderwijs kom je inderdaad heel veel namen tegen en bij veel namen heb je dan een kind in je hoofd. Ik vind Charissa bij Barb ook een hele leuke naam. Orlando, zo heet de oom van mijn vriend. Hier mijn lijstje, ik zoek een beetje een aparte naam. Maar weet nog lang niet welke ik de mooiste vind en misschien wordt het uiteindelijk wel iets heel anders. Maar ach, we verzamelen gewoon alvast wat namen. Jongens Dylano Dustin Jayden Jaylano Dani Levi Delian Meisjes Jess-lynn Jesley/jazley Jailey/jayley Jaydeney Feline Dylana Tyana
Hey wat grappig, vroeger had ik Dustin al in mijn hoofd zitten maar die ben ik helemaal vergeten. Ik vind Dustin nog steeds leuk klinken. Toevallig zeg dat de oom van je vriend zo heet. Op het forum zag ik hem ook in een babynamen topic terug komen. Associeren jullie de naam Orlando met buitenlandse kindjes of half bloedjes, of niet per se? Mijn vader was Surinamer.
Zo Barb, was best spannend dan!!! Maar fijn dat je al wat geruster bent..Scheelt je weer stress toch? En genoten van je vrije dag? Wat leuk die namen te lezen Joy vind ik ook wel leuke naam, weet alleen niet wat mn man vind hihi Zometeen komen de buurtjes op visite..Als het goed is mag ik de kleine de fles geven..nice nice Vandaag heb ik weer gewerkt...Maar het voordeel is, ik heb nu 6 dagen gewerkt en ben nu 4 dagen vrij Heerlijk Morgen niets alleen in huis poetsen en boodschappen doen, vrijdag mn vader jarig, zaterdag feest van mn ouders die 25 jaar getrouwd zijn maandag...En zondag uitrusten hahaha.. Gaat het verder allemaal oké hier? Al iemand een positieve test? Wij willen volgende maand gaan proberen...Na de komende ongesteldheid...Vind het soms wel spannend worden hoor..En hopelijk zorgt de drukte op mn werk er niet voor dat ik onder stress kom wat mn cyclus weer kan beïnvloeden!!!!
Wat een mooie namen allemaal zeg! Er komen namen voorbij die ik nog nooit gehoord heb... @ Brittney: jij hebt zeker hele speciale en aparte namen.. heel leuk. @ Brotherbear: Ik zou niet testen totdat je je NOD hebt. Ik weet dat dit heel moeilijk is, maar dan weet je in iedergeval zeker of de test juist is, anders maak je je alleen maar druk joh... als je echt niet kan wachten kun je natuurlijk een altijd een testje doen.. haha
Zoooooo, weekend! Heerlijk. Nog mensen naar festivalletje ofzo? Ik heb nog helemaal geen plannen, lekker rustig.
@BB...Heb je al een test gedaan? Zag in je banner dat het nu mag Ben benieuwd! Zo ik was ook echt toe aan het weekend! Was een aardig druk weekje op het werk! Ik ga niet naar een festival dit weekend, maar vanavond wel een gezellig feestje van een vriend. Straks mijn nagels laten doen en morgen nog lekker een dagje relaxen voordat het werk echt weer gaan beginnen en mijn klas maandag weer vol nieuwe kids zit!
BrotherBear, spannend spannend!!!! heb je getest?? En en en en ? We zijn zo benieuwd!!!!! Ik heb vanavond dan dat feestje van mn ouders en morgen waarschijnlijjk daar beetje opruimen en de "restjes" opeten hahahahaha.. Verder geen plannen... Ik bedacht me vandaag dat het wel eens de laatste keer mn vaders verjaardag zou kunnen zijn zonder dat ik met een (dikke) buik of een kindje loop..Hebben jullie die gedachten ook wel eens? Ik vind het stiekem wel spannend worden, maar ben er gelukkig wel rustig onder en wil eerst deze cyclus afwachten voordat we beginnen.....
Inderdaad ein-de-lijk weekend! Geen festival voor mij... Als ik het weer ook zo zie, is dat maar goed ook Vandaag viert mijn schoonmoeder haar verjaardag en aangezien mijn vriend ik (nog) bij hen inwonen, wordt dat een drukke boel heel de dag maar wel gezellig! Morgen zijn we van plan om naar mijn oma te gaan en dan is het weekend alweer voorbij ... Oh trouwens, volgende week moet ik nog 4 dagen werken en dan mag ik 3 weken lang genieten van een vakantie! Ga volgende week vrijdag naar Zuid-Frankrijk dus zal ik ook niet vaak online zijn. Hoop dat er dan veel van jullie zwanger zijn als ik weer terug ben in NL Maargoed...eerst dit weekend maar even doorkomen
Hoi meiden! @spannend22...hoe was het feestje gister?? @Naatje..Wat heerlijk bijna vakantie! Lekker naar Zuid-Frankrijk ook! Eindelijk genieten van wat zon! Ik moet morgen weer beginnen met werken, aan de ene kant wel weer zin in, maar dat vroege opstaan zal wel weer wennen worden Ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus. Ik denk gister mijn eisprong had. Had het gevoel of ik ongesteld moest worden en vrijdag avond een hele golf wit, dun, rekbaar slijm (sorry voor de details, maar jullie zijn nu al wel wat gewend toch ) Vandaag zijn mijn tepels enorm gevoelig. Als ik ze aanraak krijg ik een pijnlijk, branderig gevoel. Ik las op internet dat wel meer vrouwen dit hebben na hun eisprong. De buikpijn is vandaag wel weer weg. Ben benieuwd of ik nu de 28e ongesteld wordt. Hoop het! Zou een mooi cyclus zijn
Hoiii, Ja ik ben ook benieuwd hoe het feestje was Spannend22?! Volgende maand begin ik aan mijn laatste strip en dan mag ik ook gaan ontpillen... Benieuwd wat er op me af gaat komen. @Brittney: Je klachten zijn idd volgens het boekje als ik het zo lees en vergelijk met andere ervaringen hier op het forum. Start jouw school gewoon om 8.30? Zal wennen zijn ja. Ben je echt een uitslaper? Is je school dichtbij? Dat zou ook wel schelen als je om kwart voor 8/ 8 uur begint. Ik begin morgen ook om 8 uur, met de peutertjes, dus kan je de hand schudden met vroeg opstaan. Hebben jullie verder nog wat leuks gedaan? Ik moest vanmorgen even bikkelen bij het opstaan want wilde de yogales op mijn sportschool mee doen. Die start om 10.00 uur, best vroeg voor 'zondagse termen'. Het huis een beetje aan kant gemaakt... Gister avond aan de tel gehangen met mijn 7wk-zwangere vriendin en vanmiddag hier op het forum rond geneusd. Maar merk nu dat ik steeds ongeduldiger ga worden, lastig hoor. liefs Barb
@barb..ja ik hoop een teken voor een nette cyclus van 28/29 dagen. Op mijn school komen de kinderen al om 8.15 binnen. Om 8 uur meestal in de lerarenkamer een kopje thee met de collega's. Het is voor mij 25 minuten rijden. Ik ga meestal 10 voor half 8 de deur uit. Mijn wekker gaat 6.40 Het is logisch dat je ongeduldig wordt, vooral als je ook een vriendin hebt die net zwanger is. Maar voor je het weet is het december...!! Ik moet nog wachten tot begin februari !
Hallo allemaal, Ik heb al veel gelezen op dit forum en nu dacht ik laat ik me is aanmelden is wel fijn dat je hier je ervaringen kan delen. Weet nog niet zo goed wat ik allemaal moet schrijven maar dat komt hopelijk wel goed Groetjes,
@Brittney, die details wennen we aan haha..Ik heb dezelfde verschijnselen gehad vorige cyclus...Na mn eisprong had ik ook erg gevoelige tepels..dit hield tot een paar dagen voor mijn ongesteldheid aan..Erg vervelend..Werd gelukkig wel steeds minder..Dus er is hoop @Barb, wat knap van je dat je op zondag om 10u in de sportschool staat!!!! Doe je dat iedere zondag? Ik zou willen dat ik die discipline had Nou wat betreft het feest gister Het was erg leuk. Mn ouders vonden het ook erg leuk en dat was het belangrijkste! We hadden een fotopresentatie gemaakt en een abctje opgehangen in de tent die ze hadden opgezet...Erg leuk allemaal..Het eten was ook erg lekker... heb vandaag ook maar weer besloten om morgen weer op mn eten te letten, want vandaag lukt het me nietHeel misschien ga ik na het avondeten nog even op de hometrainer fietsen...Moet eigenlijk wel..Want de chocola smaakt me nu wel erg lekker En het is zo stom..Ik wil zo graag afvallen, maar als je dan weer zo bezig bent met lekker eten enzo heb ik soms zo'n idee van ja weetje, ik zie het allemaal wel..En dat wil ik eigenlijk helemaal niet..herkent iemand dat? Gisteravond met mn man overgehad. Hij zei: Ik zou nu al wel kinderen willen hoor..Dus ik zou al wel willen beginnen...Ik heb daar nog even over nagedacht, maar het is voor ons niet handig...Stél dat we in 1x zwanger zijn, dan zit ik met mn contract..Mn man was daar gelukkig wel mee eens en zag dat ook wel in...Dus we wachten nog 1 maandje...En hopelijk blijft de menstruatie van oktober uit Begint al wel steeds meer te kriebelen hoor..Ik snap het goed barb dat je ongeduldig wordt, maar de aanhouder wint zeggen ze toch?
Hoi, Op mijn werk heb ik veel geduld maar als ik zelf dingen wil kan het me niet snel genoeg. Leuk dat het feestje geslaagd was. Over dat afvallen kan ik niet mee praten maar ik ken wel de verleiding van chocola. Die is gewoon niet te weerstaan. Na een baaldag op mijn werk word ik zo blij van een reep Toblerone! Ik ben echt een snoeperd. Ik heb ook 7 gaatjes tegelijk gehad een tijd terug. En volgens mij heb ik er nu weer 1. Maar ik denk als je op de weegschaal staat en je ziet dat je bent afgevallen dat het je wel motiveert om verder af te vallen toch? Kijk naar vervangers van tussendoortjes en veel water drinken. Als je honger gevoel krijgt 2 glazen water drinken en een kauwgompje nemen ofzo, of een cracker. Ennnn lekker sporten natuurlijk. Als je eenmaal de smaak te pakken hebt is de drempel laag om te sporten. Liefs.
Hoi Stitch, Welkom hier, gezellig dat je hier aanhaakt. Jullie gaan ook in het nieuwe jaar van start? Liefs Barb
@Stitch86; welkom! @spannend22; dat van dat eten herken ik hoor! Wat dat betreft heb ik eigenlijk 'levenslang'. Ben al een aantal weken niet op mijn eten aan het letten. En de komende weekjes heb ik ook die instelling van "Ach, ik zie wel..". Vrijdag gaan we met vakantie voor 3 weken en dan wil ik ook genieten, van alles! Na mijn vakantie ga ik Weight Watchers weer oppakken. @Barb; chocolade, praat me er niet van haha! Momenteel wonen mijn vriend en ik nog bij zijn ouders in. Zijn vader is een echte choco-freak dus er ligt volop chocolade in de kast! En tsjah..mijn schoonouders, vriend en schoonzus kunnen van alles gewoon eten en ze blijven slank.. Jammergenoeg heb ik dat nét weer niet haha
Welkom Stich! Kun je iets over jezelf vertellen? Leeftijd, werk, hoe lang samen, wanneer jullie willen beginnen? @spannend22...super dat het feestje zo geslaagd was! Klinkt erg leuk allemaal! En het is logisch dat tijdens zo'n weekend het afvallen niet lukt, geniet er nog even van en dan met goede moed in de nieuwe week beginnen. En chocola.....ja welke vrouw heeft dat niet Wel leuk dat je man er ook helemaal klaar voor is, maar wel goed dat je wel naar je verstand blijft luisteren ondanks dat de verleiding om al te beginnen zo groot is.
Hoi hoi, Dank je! Ja wij willen het gaan proberen! Iets over mezelf vertellen ik ben 25 jaar en we zijn getrouwd we zijn al 9 jaar bij elkaar en wonen nu bijna 6 jaar samen en ja ik was jong toen ik hem leerde kennen Hahah maar was liefde op het eerste gezicht! En nu samen besloten om te gaan beginnen voor onze 1ste kleine! Vind het wel leuk dit forum nu kan ik er over praten met me omgeving praten we er nog niet echt over... me vriendin weet het wel! En er zijn in mijn omgeving nu best veel mensen zwanger of net bevallen en dan gaat het nog erger kriebelen! Hebben jullie dat ook?