gelukkig dat je daar geen last van hebt gehad..ik weet niet of het komt door mn ei hoor, kan ook iets anders zijn..maar weet zo snel niet wat..aangezien ik richting mn 10e dag loop ik heb ook geen vakantie meer..heb er alweer 5,5 week opzitten...Ben alweer bijna aan het aftellen hahaha.. ja idd erg rustig hier..vast iedereen weer werken..dus het drukke leventje weer begonnen.. Hoe gaat het verder met je Brondy? Waren jullie nu ook al voor het eggie bezig?
Ja we konden het niet laten om toch eerder te beginnen Dus nu moeten we afwachten, maar het is lastig hoor. Wil eigenlijk wel graag testen, vooral omdat wij beiden denken dat mijn vruchtbaarste dag 2 dagen eerder was dan mijn banner aangaf. Als ik mij niet vergis ben je het vochtigst op je vruchtbaarstedag toch??
pff dat weet ik eigenlijk niet..ik weet wel dat je richting je eisprong zeg maar van dat wit uitrekbaar slijm (sorry voor de omschrijving) hebt die je tussen 2 vingers uit kunt trekken zeg maar...het kan goed zijn dat je dan ook het vochtigst ben op je vruchtbare dagen...Ik merk wel dat mn lichaam weer begint te rommelen rond deze periode..dat was mn vorige cyclus ook..
hahah, nou dat heb ik niet getest Maar goed, probeer rustig te wachten. Gelukkig gaan de avonden snel. En ik test liever in de ochtend. Ben bang dat ie anders niet goed zal zijn. We hebben nu 3 weken de hond van mijn schoonouders op bezoek. Omdat zij op vakantie zijn. Is ook wel een leuke afleiding hoor.
zeker een leuke afleiding..ik vind het heerlijk om na mn werkdag tot 15u daarna met mn hondje te gaan wandelen.heeeeerlijk...wat voor hondje is het? groot/klein?
Hallo meiden, Dus we hebben Spannend en Brondy die voor het eggie zijn begonnen. Leuk leuk! Nog 3 dagen en dan kan je testen zie ik Brondy? Hoe was jullie dag verder? Die van mij erg druk, ik sta veel met invallers omdat mijn vaste collega's op vak zijn. Donderdag is mijn fijnste collega weer terug op de groep, ik kijk ernaar uit. Verder merk ik dat mijn vriend steeds meer zegt: "Als we een kind hebben..." Of hij heeft het over ons kind. Hij begint er best vaak over terwijl hij het liefst het nog een jaar uitstelt. Eerst hadden we afgesproken rond mei 2012 te beginnen, mijn verjaardag. Daarna werd het begin 2012 en nu dec 2011. Ik denk niet dat ik het nog verder kan opschuiven bij hem, haha. Maarja daarom vind ik het extra leuk om te merken dat hij het steeds vaker uit zichzelf over ons "toekomstig" kind heeft. Hij is dus flink aan het fantaseren over die gedachte en dat is een goed teken. Hij is er meer mee bezig dan ik dacht.
Het wordt hier inderdaad wat rustiger. Ik zal er nu alleen nog maar ik de avond zijn. Het drukke leven is weer begonnen! MAAR HET IS ZO LEUK!! Ik heb zulke leuke, lieve kindjes in mijn klas! Groep 3 is echt fantastisch. Die motivatie bij de kinderen is super. Ze zijn zo trots als ze ineens het woordje 'maan' kunnen lezen. Heel leuk! @Brondy...ja die mannen denken er ook heus wel aan, alleen vrouwen zeggen het vaker, maar ondertussen zijn die mannen er ook wel mee bezig @Brondy...lijkt me spannend als je bijna kan testen! Ik duim voor je! @Spannend22....vervelend zeg die hoofdpijn rond je ei! Kan me voorstellen dat je dan wat minder zin hebt om te klussen. Maar het is voor het goede doel Ik heb gewoon nog steeds last van gevoelige tepels vanaf de dag van mijn vermoedelijke eisprong (dag 14). Niet zo fijn , maarja ook maar voor het goede doel dan maar Ik zit nu op dag 17.
Dames waar zijn jullie? Tis al een tijdje stil.. Ja, net terug van muziekrepetitie, zegt een vriendin van mij: jou lach bevalt me niet. moet je iets vertellen? Nou ik werd natuurlijk steeds zenuwachtiger en lacheriger..Kon er niets aan doen..Misschien moeten we vanavond wel klussen..Dan wordt het een lachertje Ik zit nu op dag 9..Zit erg te twijfelen of we dag 9/11/13 etc gaan klussen of tot 10 wachten en dan om de dag. Wat zouden jullie doen? Gevoelige tepels had ik vorige cyclus ook na mn ei tot aan mn menstruatie....Erg vervelend idd... Hier blijft de hoofdpijn nog altijdZo op bed maar atwt kijken...
Hallo meiden, hier ben ik ook weer een keertje.. Ik heb het op dit moment ook druk op het werk.. pff.. ik ben echt de weken aan het aftellen dat ik vakantie heb.. gelukkig nog maar twee en een halve week werken... Ik voel me al een aantal dagen niet lekker, wat buikpijn, rommelen in mijn buik.. humeurig.. ik denk dat mijn ongi eraankomt.. Spannend dat er al een aantal meiden zijn begonnen! Dat lijkt me echt zo'n spannend gevoel... mijn vriend en ik willen er toch nog even mee wachten.. eerst nog even van elkaar genieten.. Het is inderdaad wat stil hierop het forum.. ik denk dat het komt omdat iedereen weer aan het werk is..
@ barb Hahah, ja dat zijn kerels Die van mij is er gelukkig ook steeds meer mee bezig. Jaah, nog 2 dagen wachten, wordt er nu al zenuwachtig van @ brittney Doe maar, miss helpt het.. Vervelend dat je gevoelige tepels hebt.. @ spannend het is een Westy, een klein hondje dus Ik zou nu gewoon lekker beginnen. Mijn ei was volgens de banner rond 5 aug. Wij zijn toen de vrijdag ervoor al lekker begonnen, om de dag. @ bloempje Knap hoor dat jullie het volhouden om toch te wachten!! Ja tis rustig, hoewel ik er meer naar kijk als ik op werk ben
@ Brondy: Het is niet zo makkelijk om te wachten hoor.. Maar we willen toch eerst sparen, genieten en natuurlijk alles goed op een rijtje hebben. Ik moet zeggen dat ik soms ook nog behoorlijk twijfel of ik al wel een kindje wil.. mijn vriend twijfelt daar veel minder over.. pff.. van dat denken wordt je soms wel moe zeg..
@ bloempje dat is begrijpelijk. Mijn man wilde het liefst nog langer wachten. Maar nu hij een vast contract gekregen heeft wil hij ook wel gelijk Maar ja het is nog maar afwachten hoe snel het raak is... Dat vind ik soms al frustrerend en we zijn nog maar net bezig
@Bloempje, het is idd lastig wachten, begrijpelijk, maar je moet doen wat jullie fijn vinden..Wij wilden eerst ook nog 1 maandje wachten, maar we dachten van ja het zal wel niet meteen 1e keer raak zijn..dus wilden we wel al beginnen..ben benieuwd...wel spannend hoor... @Brondy, wat schattig een westy wij hebben een kruising tussen een jack russel en een chihuahua..Echt een schatje, en ook klein Wij zijn gister toch begonnen met "klussen"..Vandaag een beetje vreemd gevoel in mn buik..Zo'n zeurend gevoel..kent iemand dat? de dag nadat je hebt geklust zo'n apart gevoel? Nou, ik ga zo met het avondeten beginnen..Sperziebonen met gekookte aardappelen, schouderfiletlapje en groentesausje...Vanavond lekker weer naar zumba..heb er zin in Ben van maandag op disndag 0,5kg afgevallen, dus we houden de moed erinGister had mn man een zak nootjes open getrokken en ik heb er geen op Was stiekem wel trots op mezelf..En vandaag nog niet gesnoept
Hmmm spannend, kga morge naar de huisarts voor mn oren, hoor niet alles even goed..hoor ze wel, maar versta ze niet altijd...dus ff laten checken..daarbij komt dat ik het volgende moet bespreken: mijn man heeft een oom en die heeft taaislijmziekte...Dit is erfelijk..Nu wil ik aan de huisarts vragen hoe dit zit, of wij gewoon door kunnen gaan of moeten onderzoeken..zijn moeder zegt dat zij en haar man (inmiddels al 9 jaar overleden) geen drager zijn van deze ziekte..dit zou dus betekenen dat mijn man dit ook niet is, en dus veilig is..maar toch ff checken..en als we wel risico lopen, denk ik niet dat we de kinderwens stoppen, maar wil het toch even weten.. beetje lastig maja..sorry moest ik even kwijt.. vandaag ook naar tandarts geweest, ga volgende week vrijdag mn laatste 2 verstandskiezen links laten trekken..dit omdat het dan nog vergoed wordt door mn zorgverzekering en ze er toch uit moeten..dus dan beter geld besparen he nu ga ik even grasmaaien en om 20u lekker zumba dansen
hey Girlies! Spannend: Ik weet niet welke dagen handigst zijn om te klussen, maar ben je er al uit? De even dagen of de oneven Ik zou graag een meisje willen maar overal lees ik dat je in het begin moet klussen en dicht rond je ei niet. Vrouwelijke zaadjes zijn langzaam maar leven langer. Mannetjes zijn heel snel maar leven kort. Maar wat ik me afvraag. Sperma blijft toch niet 4 tot 5 dagen in je doos zitten en wachten tot je ei er is? Dus je mag je niet van binnen reinigen die 5 dagen. Na je ei mag je wel weer van binnen reinigen, anders spoel je sperma weg? Weet iemand hoe dit nou zit? Straks ga ik klussen in dec. mag ik dan wel van binnen reinigen of niet? Oh de bel, ik ga bij de thai eten daaag
@ spannend spannend hoor, hopelijk is je man ook geen drager. @ barb als ik jou was zou ik je inderdaad niet van binnen reinigen een week voor een een week na je ei!! Maar de kans dat sperma blijft leven voor 5 dagen is vrij klein volgens mij. Dus lekker om de dag klussen
@Barb, idd spannend..Als het goed is, is mijn man geen drager, daar zijn ouders het ook niet waren...Dus hopelijk komt het goed..Maja, we hebben ook al zitten denken, als het wel zo zou zijn, dan willen we alsnog kinderen..lastig lastig... Ik weet niet welke dag het beste is Maaaaar, zijn gister begonnen En dan om de dag he..We zullen zien..Had vandaag een heel vreemd rommelig en zeurderig gevoel in mn buik..Dan ga je meteen denken: O jee, het zal toch niet meteen raak zijn Terwijl dat nog niet kan omdat ik mn ei nog niet heb gehad Net weer naar zumba geweest.Heeeeeeeerlijk, wat zal ik goed slapen vanacht Ik zou het best vaker willen doen, maar ik zo geen avonden meer over om thuis te zijn, aangezien ik onregelmatig werk...En ik vind het beetje te duur...Maja 1 x is ook prima...Heerlijk in ieder geval..Heb nu een 10rittenkaart zoals ze dat noemen voor 75 en kun je komen wanneer je wilt....Erg fijn
@ spannend kan me voorstellen dat je dan alsnog kinderen wilt. Een vriendin is wel een drager van een 'ziekte'. Haar broer heeft de 'ziekte' (weet zo niet meer wat het is. Bij vrouwen kunnen ze dan het eitje? zoeken die dat chromosoom niet bevat, zodat de kans op die 'ziekte' er niet is. Maar dat zal bij mannen wel lastig worden lijkt me.. @ barb Dat zou inderdaad ook nog wel kunnen, 4 dagen
Goedemorgen meiden, Nou ik weet nu dus waarom ik me de afgelopen dagen zo rot voelde.. ik ben vanmorgen ongi geworden. Gewoon een dag te vroeg! Ik ben toch wel trots op mijn lichaam dat ik eigenlijk zulke regelmatige cyclussen heb.. @spannend22: Super leuk dat jullie al zijn begonnen.. ik hoop dat het snel raak is.. misschien voel je wel zoveel in je lichaam omdat je nu ook echt bent begonnen, misschien in je onderbewustzijn heb je spanningen ofzo.. haha. @Barb: Volgens mij kan sperma ongeveer 48 uur blijven leven... soms 36 uur. Wat versta jij onder van binnen reinigen? Met de sproeier erop of zo'n speciaal middeltje.. Dat laatste is mij afgeraden om nog te gebruiken, het zou de zuurgraad in je vagina uit balans brengen.. Ik denk dat ik ook in de periode van de eisprong niet zou reiningen van binnen. Hierna weer wel gewoon hoor.. haha Voor iedereen moet werken vandaag een fijne werkdag toegewenst! Voor iedereen met een vrije dag... denk een beetje aan ons...