Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bij mij scheelde het de 2e ronde ook 4 dagen hoor, 1e ronde had ik 25 dagen, 2e ronde 29. Dus het kan zomaar een paar daagjes schelen. Je zit nu op 28 geloof ik toch? Nog netjes 'binnen de perken' iig. Afwachten maar...
    Enne...bedankt :D Ik hoop dat het wondertesten zijn die voor een wonder zorgen :D :D

2. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ja iets langer maakt natuurlijk ook niet uit! Dat snap ik :D Als het nog een keer rond de 30 zit, als ik maar niet opeens ook over de 50 dagen ga! Dan heb ik te vroeg een feestje gevierd met mijn mooie cyclus ;)

Zit nu inderdaad op 28! Daarom test ik ook pas zaterdag, dan zit ik op 31. Dat vind ik wel weer een testje waard, aangezien testen op NOD nog te vroeg kan zijn!

Juist, wondertesten voor een mooie wonder! Duim voor jullie!

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja meid, het kan! :(
    M'n eerste was lang, 2e kort, en 3e nu al op 53 dagen........
    Alles kan denk ik dan maar!!

4. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ik was ook zo in de veronderstelling daarvan en dan baal je echt maar goed miss is je cyclus wel 35 dagen dat is toch ook mooi!!
    Echt balen he, ik zit er ook helemaal onder, voor de pil wel gehad, het is bij mij wel rustiger dan toen ik 15 was maar ja zal vast nog wel erger worden .. Ja het hoort erbij maar valt niet mee he :(

Shoppen is altijd leuk even afleiding gezocht hihi :)..

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Dank je zwitsal daar heb je wel gelijk in, ik wacht ook tot ik 2 of drie dagen over tijd ben, hou nu maar een cyclus van 46 dagen aan dus dan zou ik het 1 mei moet worden ongi, ben benieuwd voel niks dus zal het wel gewoon worden, en ben bang dat ik dan gewoon weer zo een lange cyclus krijg, denk maar afspraak bij HA maken.. kan niet goed zijn lijkt me

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden! Gisteravond heb ik bij een pretecho bureau een 2d echo laten maken omdat ik zo onzeker was. De dame daar vond het hartstikke leuk omdat t niet vaak gebeurt ( heel anders dan die muts uit t ziekenhuis dus haha). Ze zette dat ding erop en ze zei nog misschien zien we nog niks maar dan mag je volgende week terugkomen. Dat hoefde ze niet nog een keer te Eggen want zodra het apparaat op m'n buik stond zagen we het heel duidelijk links onder in beeld!!!:) tranen met tuiten natuurlijk Hihi. En het hartje sprong super mooi op en neer! De termijn klopt dus 8 december is nog steeds de uitgerekende datum:). We hebben 5 foto's meegekregen en die Zal ik later vandaag erop zetten( 1 dan:p).
    Het was zo bijzonder om te zien en nu durf ik t pas echt te geloven ik ben zwanger van een 1,5 cm grote pinda Hahaha

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liga, meis wat geweldig en wat goed dat je die echo hebt laten doen nu ben je hoop ik wat zekerder, en ga er lekker van genieten! We hopen het allemaal snel met je te kunnen delen!

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liga, wat fijn meid!! Ben benieuwd naar de foto:):)

9. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Hilse, tja ik was denk ik iets t enthousiast en blij met een 1e cyclus van 25!

Had een beetje het idee dat de eerste kort is het dan zo blijft. Omdat ik al wel vaak had gezien bij een eerste lange cyclus dat het daarna wat onregelmatig kan blijven, lang, kort, lang,lang....

Maar...we zien het wel! Zaterdag eerst weer testen.
    Zoals je zegt... Alles is mogelijk. Hé we zijn wel een vrouw he, ons lichaam doet zelf wat ie wilt :( ;)

@Liga! Fantastisch, lijkt me echt geweldig! Geniet van je zwangerschap, vooral nu je ook echt geloofd dat je zwanger bent :D

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Liefde, snap wel wat je bedoelt hoor! Dat dacht ik zelf ook eigenlijk:p had eerst een lange en daarna een korte.. Dacht nu blijft het wel een beetje kort.. Maar nee!:(

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oja, wanneer kan je na een innesteling testen??

12. Zwitsal27

Zwitsal27 Lid

20 feb 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij 14 dagen na innesteling...

13. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Idd zwitsal, volgens mij ook na 14 dagen. Maar sommigen testen al vanaf 9 of 10 positief maar da's wel vroeg.

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dacht ergens gelezen te hebben dat het al na 5dagen kon? Of 14 dagen na de eisprong ipv innesteling?:(

15. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    ehm.. je telt dpo, dus days past ovulation. Innesteling is meestal 5-10 dagen na ovulatie. Dus dan zou je zeggen dat je 5-10 dagen na innesteling kunt testen??

@ Liga, wat gaaf van je echo! Nu je het gezien hebt is het 'echt'! Ben benieuwd naar de foto! Maar kan je zomaar echo's krijgen dan? Dus als je het geld ervoor hebt zou je bij wijze van spreken iedere week kunnen gaan? Of werkt het zo niet? :p

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ahhh wat leuk liga!!! Super leuk idee!!

Hier nog steeds geen bloed te bekennen!! Moedeloos word je ervan ;) :p

17. Zwitsal27

Zwitsal27 Lid

20 feb 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja sorry zat inderdaad te rekenen na de eisprong....dom!
    Maar sluit me volledig aan bij Mammietammie!

18. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nog niet thuis dus kan nog niet foto erop zetten sorry:) je kan inderdaad zo vaak als je zelf wil als je maar betalen wil ( klinkt heel fout:p) dit was overigens een van de weinige die vanaf 7 weken al echo's maakt...

19. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey ladies.

Ik had op zaterdag mijn innesteling (voelde alsof ik ongi moest worden, duidelijke steken in onderbuik) en dinsdag had ik een posi test.

Erg snel dus. Het was 10 dagen na mijn eisprong.

20. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He meiden, hoe is het hier, ik probeer wat minder actief te zijn ben er zoooo veel mee bezig.. maar ik had net lichtroze slijm dus weet niet wat dat is, heel lichtroze ook voor het eerst.. zal me ongi op gaan komen ?? Verder nergens last van alleen heel erg moe en er rommelt wel wat soms lijkt het maar denk vaak dat ik het verbeeld. HELP

@liga, waar is je mooie foto nou!!!! :)
    @ctje al ongie? hoop zo dat het voor je wegblijft meis!!

Deel Deze Pagina