@ Liefde en wat kwam er bij jou uit? Hilse heb je nog de HA gebeld? Nou meiden ik ben gisteren geweest en was mooi, gelukkig wat antwoorden op vragen waar ik mee zat. Ze begon over iets waar ik mee bezig was en dat ik daar enthousiast over was, ik was er nog niet heel lang mee bezig wat maanden maar nog geen jaar, ze zei dat mijn moeder doorkwam en vroeg ik van haar gedroomd heb de laatste maanden en of in een droom ik haar zag met een klein kindje aan het strandje, ik zeg nee niet dat het weet, ze zegt je hebt een kinderwens. Je moeder vind het geweldig dat je er mee bezig bent en weet dat je er klaar voor bent, alleen je bent wat ongeduldig maar dat heb je van haar zegt ze , als je eenmaal iets wilt wil je het ook meteen. (klopte allemaal), maar zeg ze dat kindje waar mee ze aan het strand loopt is een jongetje, ik zeg oh oke misschien het kindje van me zus, nee zegt ze ik heb echt het gevoel dat het het kindje is wat op jou wacht, hoe dan ook er komt definitief een kindje maar ik moet geduld hebben, mijn moeder vond het jammer dat ze het niet kon dele en wist dat ik met vragen zat waarvan ik bij niemand terecht kon , ze wou dat ze me kon helpen en had graag met me getut over dit soort dingen. Verder wat dingen over mijn vriend die is namelijk ook erg koppig en ik ook dus we kregen een koppig kindje waar we onze handen aan vol hadden hihi en ik leek veel op mijn moeder zei ze en ze wist goed waar ik mee bezig was, verder wat dingen over haar overlijden en wat gezeur over mijn vader. Helaas is het niet meer de vader die ik heb gekend en ze vond het heel spijtig dat haar overlijden dit teweeg heeft gebracht, ze was altijd de spil van het gezin en hield alles bij elkaar sinds zij overleden is is ons gezin uit elkaar gevallen door mijn vader (vreemde snuiter), gelukkig heb ik wel een hele lieve zus en hou ik zielsveel van mijn vader maar het is een hele andere man en hij had na 3 maanden al een nieuwe vriendin, daar was mijn moeder ook niet echt over te spreken over die nieuwe vriendin, fijne dag meiden!
@ Sunshine - vanmorgen toen ik reageerde was ik nog op mijn werk, ik kon toen niet zo uitgebreid reageren. Jeetje, wat apart lijkt me dat als iemand dingen vertelt die hij/zij eigenlijk helemaal niet kan weten! Het lijkt me wel heel mooi om dat te horen over je moeder, geeft het je wat rust? Moest je vandaag werken? Ik had lekker een kort dagje! @ All - Nog steeds geen ongesteldheid! Zit nu op cd 43.. Sinds een dag of 2 heb ik last van hoofdpijn en kramp in mijn buik. Ook mijn huid wordt wat lelijker ik heb normaal een gladde huid, maar nu krijg ik wat bultjes en pukkeltjes op mijn gezicht.. Omdat ik mezelf helemaal gek maak met zwtestjes, heb ik besloten om dit niet meer te doen tot in ieder geval volgend weekend.. Maar vanmorgen bedacht ik me opeens: stel dat ik een mega lange cyclus heb, dan zou het best zo kunnen zijn dat ik een eisprong heb een deze dagen.. dus ik er een ovutestje tegenaan gegooid: ik zie een heeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje.. met het blote oog amper te zien. Een week of 2 geleden was de test spierwit. 14 april testte ik ook en toen had ik een streep zo donker als de controlestreep, je zou dus denken dat ik mn eisprong allang gehad heb. Maar nu verschijnt er dus weer een super licht streepje. Ik maak me gewoon weer veel te veel zorgen, omdat mn menstruatie uitblijft. Normaal gesproken zou ik denken dat het allemaal bij het ontpillen hoort, maar aangezien ik 14 april een dikke streep had op mn ovutest, vind ik de tijd tussen mn eisprong en mn menstruatie echt veel te lang.. Bah, wat een onzekerheid. Gelukkig heb ik jullie! @ Brittney - wanneer ga jij ookalweer trouwen? Deze maand al he? Of ben je inmiddels al getrouwd? In welke ronde zit jij nu? Zaterdag ga ik mijn jurk passen. Hopelijk vind ik 'm nog net zo mooi als 6 maanden geleden! Mijn oma gaat mee, dus dat vind ik wel heel speciaal.. zo'n lief mens!
Hmm.. nu het testje opdroogt is het streepje beter te zien. Blijft heel licht, maar is wel te zien... vreeeeemd!! Ik stop nu even met jullie spammen! X
Dat is ook de reden waarom ik niet wil pendelen. Vind het wel heel lief aangeboden van je Hilse! Maar ook ik ben bang dat ik mezelf erop ga vastpinnen of te hard hopen en dan telerugesteld word... @Sunshine, wauw wat mooi! En zoals Ctje al zei, heb je wat rust gevonden? Lijkt me een fijn gevoel om te weten dat je moeder erachter staat en dat ze er graag had willen zijn om je te geven wat jij ook graag wilt. @Ctje, zou het niet kunnen zijn dat je gewoon een ongi overgeslagen hebt? Volgens mij heb ik wel eens gehoord dat dat kan. Bij mij zie ik overigens altijd een streepje op mn ovutest, maakt niet uit waar ik zit in mn cyclus. Als hij positief is is het wel overduidelijk in mijn geval. @all, al 1 week DPO en nog maar 1 week tot testen!!! Ben op de helft Heb nog steeds een goed gevoel, en ook wat klachtjes maarja of die nou komen van een zwangerschap, ontpillen, pms of stress??? Had vandaag rode handpalmen, moest veel plassen, regelmatig buik en hoofdpijn, meer 'natte' afscheiding dan normaal na mijn ei en had eergisteren mega spierpijn in mijn bovenbenen en savonds een paar minuten scherpe golvende pijn op 1 plek in mn onderbuik. Spannend
hi meiden, ben al heel lang niet geweest...Sorry! *schaam, schaam*. Ik heb het even zo druk met alle voorbereidingen van ons trouwen....iedereen nabellen, betalingen, oefenen in de kerk, bedankjes en ga zo maar door! Wij trouwen volgende week vrijdag. Zitten nu in ronde 4, maar deze ronde zijn we even wat minder gefocusd, hebben het gewoon even zo druk. Als het deze ronde lukt is het echt een cadeautje van boven. Gelukkig ben ik nog niet zo zenuwachtig en dit hoop ik nog even zo te houden! Ik zal er niet zoveel zijn deze week, maar kom na m'n trouwen wel wel terug om verslag te leggen en hopelijk zijn er dan al een paar zwanger! Liefs!
Brittney veel plezier op je trouwdag war heerlijk om naar uit te kijken! Ik ben er niet veel meer sorry meiden maar ben meestal te beroerd om iets te doen... Heb vandaag een echo gehad en wilde T toch even delen het kindje bewoog al met de beentjes en alles zag er goed uit .
Oja en ik ben iets teruggezet de uitgetekende datum os nu 12-12-12 ongelofelijk moest zo hard lachen!
Wat fijn Liga dat alles goed is!! Geniet er lekker van! haha 12-12-12.... hoe krijg je het voor elkaar Zal leuk zijn als het ook daadwerkelijk die dag wordt geboren! Doe lekker rustig aan meid en geniet van je zwangerschap! Hopelijk voel je je snel minder beroerd.
Brittney: succes met je voorbereidingen. Alvast een prachtige dag toegewenst. Vanaf juni of juli zijn we hier al aan het kletsen en dan is het eindelijk zover, gek he? Van de zomer leek het nog allemaal zo ver weg. Geniet ervan! Liefs Barb
Wow wat een mooie datum, liga! Zou helemaal leuk zijn als je kindje ook op die dag geboren wordt Ik heb zo'n mega last van waterdunne afscheiding.. en heel veel pijn en steken in mn lies! Mn ovulatietest is wat donkerder.. zou ik gewoon een menstruatie overgeslagen hebben?
@ all: ja het geeft me wel wat rust, hier moet ik het mee doen en we zien het verder wel. Hoop dat het een keer raak gaat zijn maar ja... word zo gek van die lange cyclussen duurt zo lang en maak zo weinig kans daardoor voor mijn gevoel.. @Ctje, nog niks meis, jammer. Ik zit ook helemaal onder de bultjes en als ik ongesteld moet worden krijg ik bijna een uitbraak aan bultjes miss weer een teken van je ongi? Aan je verhaal zou idd al denken dat je je eisprong heb gehad als het streepje net zo donker was als het controlestreepje, ook jij hebt niet zoveel geduld he hihi, ik ook niet hoor zo lastig!! Leuk zaterdag je jurk passen hihi, en dan krijg je hem meteen mee? Ah lief dat je oma meegaat en je moeder ook? @ Britney, wat gaaf, wens je een geweldige dag toe en hoop op wat beter weer voor je! @ Liga, ja we misten je al hihi, wat rot dat je je zo voelt maar het is voor een goed doel ! Zingen werkt dus niet meer? Hahaha wat gaaf de datum hihi, zou geweldig zijn toch 12-12-12 hihi! Gelukkig is alles goed, probeer er toch wat van te genieten he! @ Mammietammie, spannendddd hoop zo voor je dat het raak is , ik wist niet dat je je ongi echt overkon slaan maar dan heb je ook geen goed eitje gehad of??
Dat zou ook je eisprong kunnen zijn Ctje, op het laatst heb ik ook altijd last van mega dunne waterig afscheiding. Hoe is het met de pijn nu? En als nu weer je ovutest donkerder is is het denk ik nu echt je eisprong en dan duurt het nog twee weken voordat je ongi word ongeveer. Ik heb voor de eisprong ook al twee drie dagen ongi pijn en toen kreeg ik twee dagen erna die hevige ovulatiepijn.. dus nu weet ik dat dan me eisprong eraan komt! Als je je ongi overgeslagen heb zou dit dan betekenen dat je in je tweede ronde bezig bent?
@ Sunshine - nog steeds niks inderdaad.. Vanmorgen weer een ovutestje gedaan, het streepje is wat makkelijker te zien, maar blijft erg licht. Verder voel ik me wel goed, alleen nog last van een keiharde buik, heb echt een opgeblazen gevoel en van pijn bij mijn lies. Hoop dat mn ongi of mn eisprong eraan komt, want van t wachten en de onzekerheid word ik gek.. Ik krijg mn jurk nog niet mee zaterdag.. 4 juni moet ik nog een keer passen. Mijn moeder gaat niet mee, heb al heel lang geen contact meer met haar.
@ Ctje, hmmmmmmm ik hoop het ook voor je meis, er rommelt iig wel wat dat is een ding wat zeker is. Oh okee spannend hihi, dit is een doorpas? Oh echt , sorry dat wist ik niet, lijkt me ook moeilijk!
@ Sunshine - geeft niks meid, kun jij toch niet weten Tja, het is moeilijk geweest om de knoop door te hakken. Maar mijn moeder is een erg egoïstische vrouw die me veel stress en verdriet bezorgd heeft en dan kies je op een gegeven moment toch voor jezelf. Hoe is het nu met jou? X
Brittney, veel succes met alles nog regelen en veel plezier! @Sunshine, wat lijkt me dat fijn om te horen @ctje, je kunt denk ik gewoon een ronde overgeslagen hebben. Dat heb ik denk ik ook gedaan (2 dan) want heb 2wk terug mn eisprong gevoeld en daarvoor niet.. En ben net ongesteld geworden!
@Hilse ah jammer! Maar nu weet je wel weer waar je aan toe bent toch??? Dan is het roze bloed waarschijnlijk wel je eisprong geweest.... pff hopen op ene kortere cyclus meid! @Ctje, poeh jij wordt ook op de proef gesteld.... wie weet komt je ei nu pas? Ik zal blijven testen als ik jou was..... Op hoeveel cd zit je nu alweer? Ergens in de 40 of niet... hoop voor je dat het snel komt. Geniet lekker van je jurk passen zaterdag! Ik vond het zo leuk, ik kreeg ook 'les' in trap lopen en hoe ik moest gaan zitten, haha heel leuk! De dag komt nu wel heel dichtbij! En leuk dat je oma meegaat, de mijne was ook mee! Ze zal er vast heel erg van genieten