@ Ctje, lastig zeg maar ik herken het heel erg met mijn vader nu , precies hetzelfde. Ben er ook klaar mee, accepteer hoe het gaat en thats it. Maar het niet meer de vader die ik ooit had.. Met mij wel goed hoor, twijfel of ik hier mee door moet gaan, mijn vriend heeft me gisteren wat geflikt wat ik echt niet vind kunnen , heb heel de nacht niet geslapen zit nu op me werk, hoop dat ik het nog vijf uur vol houdt pff..
@ Hilse, toch ongesteld geworden, wat jammer meis, maar nu eindelijk is er nog een verklaring voor? Dat je je ongi hebt overgeslagen?
Sunshine, ik denk dat ik gewoon geen eisprong heb gehad. Heb ik namelijk ook niet gevoeld toen.. En 2wk terug voelde ik het wel en nu ben ik ongesteld. Dus denk dat dat 't is.. Balen, maar ben blij dat alles nog werkt Ben nu vanaf gisteravond in bed steeds heel duizelig, toen ik uit bed wou moest ik eerst even blijven zitten op de rand! Wat vervelend dat je niet hebt kunnen slapen meis! What happend??
@hilse, balen zo'n lange cyclus deze keer, maar nu heb je gelukkig wel duidelijkheid en kun je weer verder. @sunshine, Waar twijfel je over om ermee door te gaan? Wat heeft je vriend gedaan dan? (als je het wil vertellen) All, Ik zit gelukkig weer een stuk beter in m'n vel! Ik denk wel de hele tijd 'oh, ik heb nog steeds geen last van m'n borsten, zou het dan weer niet gelukt zijn'. Zo stom. Heb nog steeds een goed gevoel maar ben toch zo bang dat het niet zo is. Hoewel ik ook wel weet dat de meeste mensen niets voelen voor nod.
He meiden, ja het is een lang verhaal maar komt er op neer dat hij gewoon niet aan afspraken kan houden is op zich niet heel erg maar dan als die bijv later thuis komt niet even kan laten weten dat die nog ergens is en later thuis komt, hij zou gisteren 9 uur thuis komen hij kwam vannacht 3 bezopen aan, en ik heb een hekel aan drank ook nog geens en hij heeft niet aan me gedacht me even wat te laten weten waar die was en ze tel was opeens leeg , die heeft die nog ergens opgeladen en toen nog dacht die niet laat ik me vriendin even wat sturen dat ik daar en daar ben, heb heel nacht wakkergelegen dacht misschien wat gebeurt. Nu schijnt die in een kroeg geweest te zijn en nog bij iemand thuis maar ze verhaal klopt aan geen kanten ... en zulk soort dingen gebeuren wel vaker dat die niet even het fatsoen heeft iets te laten weten en vind dat gewoon niet kunnen.. En nu lig tie nog te slapen niet gaan werken (eigen baas dat scheelt) maar savonds een vent dan sochtend ik heb heel de nacht geen oog dicht gedaan en zit ook op me werk..
Ja Sunshine ik snap dat je daar boos van wordt, wat een sukkel zeg!! Ga je vanmiddg met hem praten zodra je thuis bent? Trouwens, omdat je zei dat je twijfelt ermee door te gaan, bedoel je dan met je relatie?
Jeetje Sunshine, wat klote!!! Ik ben nog niet thuis, dus kan niet zo uitgebreid reageren.. wilde alleen ff zeggen dat ik het super rot voor je vind! X
Tja lastige situatie Sunshine. Hij staat duidelijk wel anders in het leven dan jij op dit moment... Maarja als je er niet over praat zal hij ook niet weten wat dit met jou doet. Wel raar dat hij wel aan kids wil beginnen maar zich zo gedraagt... Mannen
Goeiemorgen meiden! Sunshine hoe gaat het nu met je/jullie? Ik heb net getest. Negatief Misschien veel te vroeg maar ik ben het vertrouwen toch een beetje kwijt Wat denken jullie? Ik zit nu (denk ik) 10 dpo, cd 23, 4 dagen voor nod en vermoedelijk 3 - 5 dagen na innesteling.
@Mammietammie - jaa meid, lastig. De een test 6 dagen voor NOD positief en de ander pas na de NOD.. Ik zou op je nod nog een keer testen.. @Sunshine - hoe is het nu bij jou? Ik heb net mijn bruidsjurk gepast. Ik ben nog steeds verliefd op de jurk. Gisteren nog een ovutest gedaan.. de 2e streep wordt nu echt donker.. zou ik een menstruatie overgeslagen hebben? 15 april had ik ook mn ei.. Spannend he.. dat wachten. X
@Mammietammie, niet de moed opgeven! Als het 3 dagen na innesteling is dan heb je waarschijnlijk te vroeg getest en is er nog nauwelijks hcg in je bloed!! Test op je nod nog een keer @Ctje, gaaf van je jurk zeg! Heerlijk he, als je m dan weer aan hebt en weer zo verliefd er op bent! Ik ben mijn jurk op een paspop staan (voorlopige op de toekomstige babykamer) en elke keer als ik die kamer binnen loop ben ik weer verliefd! Ik vind het wel vreemd als je 15 april je ei hebt gehad en nu waarschijnlijk weer... ik had altijd begrepen dat als je een eisprong hebt gehad je sowieso ongesteld wordt, want als het ei niet bevrucht wordt dan stoot je baarmoeder het uit.... Ik dacht dus altijd dat je alleen een menstruatie kon overslaan als je geen ei hebt gehad..... Maar ja dat dacht ik, en ik heb er niet veel verstand van Ik zou nog even doorgaan met die ovu testen, kijken of het streepje donkerder en straks weer lichter wordt na een eisprong. Maar qua berekening kan het wel....15 april ei, 29april had je ongesteld moeten worden, en nu 2 weken later weer een eisprong om vervolgens weer over 2 weken je menstruatie te krijgen...... Wacht nog even 2 weken af (als je dat kan opbrengen ) En anders even langs de HA met het verhaal dat je wel een ei hebt maar geen menstruatie????? Hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is, voor m'n gevoel typ ik een verhaal dat niet te volgen is! @Sunshine, oh meid wat vervelend zeg..... Hebben jullie al gepraat? Goed nadenken hoor meid en bij twijfel niet te hard van stapel lopen voor bijv een kindje...hoe graag je het ook wilt (maar dat is mijn mening)!!!! Sterkte....
Liefde, ik dacht hetzelfde en vind het dus ook vreemd.. toch zijn ze beide keren echt positief.. die van nu wordt elke dag donkerder en die van half april was ook echt donker. Snap er niks van. Weet niet eens in welke ronde we nu zitten Ik wacht inderdaad nog twee weken af..
Hè meiden, dank jullie lief van jullie, alles is wel weer oké. Het zal niet meer gebeuren, en ik was duidelijk genoeg geweest maar even aankijken, ik kan niet zo uitgebreid reageren heb visite. @mammietammie, ik zou later nog test toch wat te vroeg en vertrouwen houde kop op! @ctje wat gaaf van je jurk hiihi spannend het gaat opschieten, en ik dacht ook dat je alleen menstruatie overkan slaan als je geen ei hebt gehad maar je ovutest zeiden in april van wel.. Zelfde als wat liefde zegt, Wacht het nog en anders HA!Fijn weekend meiden,ik reageer maandag wat uitgebreider! Bedankt voor jet luisteren!
@Sunshine - wat fijn dat het is bijgelegd met je vriend! Ik kon gisterenavond niet lopen van de pijn in mijn lies/zij.. echt bizar, heb ik nog nooit gehad! Vandaag moederdag.. gek he, misschien zijn we volgend jaar zelf mama! Mijn vriend had 'namens de katten' een kaart en luchtje gegeven voor moederdag. Zo lief!! Fijne dag meiden! X
Oh jee klinkt als ovulatiepijn meid? Hoe is het nu? Hier nog negatieve ovutesten.. Hihi hoop volgend jaar zelf mama te zijn, ga vanmiddag even naar mijn moeders graf, beetje rotdag! Agt wat lief ik had hond een cadeau gehad schoenen haha xxx fijne dag meid en alle andere meiden
Sterkte vandaag, Sunshine! Lijkt me zeker een moeilijke dag voor jou. Ik voel me vandaag wat beter: nog wel lichte pijn in mijn lies en last van hoofdpijn. Sterkte vandaag x
He ladies! Wat een lekker weer he? Ik heb de afgelopen 4 dagen elke dag rond dezelfde tijd een ovutestje gedaan en ik heb de 2e streel van heeeel licht (bijna onzichtbaar) naar echt donker zien gaan. Vandaag was het 2e streepje weer lichter.. dus denk dat ik gisteren mn ei gehad heb. Ik ga voorlopig maar even uit van 14 dagen na mijn ei mijn nod.. dus rond 26 mei.. Hilse zou met dr pendel dus nog gelijk kunnen krijgen Als ik gewoon ongi word, ook prima, dan heb ik iig wat zekerheid! Hoe is het verder bij jullie?
Denk het ook meid dat verklaart ook je pijn van gister.. Doet zeer hè, ja dan zou je het binnen 14 dagen zo ongeveer moeten worden! Nog geklust hihi, spannend! Dan heb je idd wat zekerheid nog even geduld wat zo lastig is! X
@Sunshine - jaaa dat doet inderdaad zeer! Ik kon niet eens rechtop staan! We hebben nog snel geklust, voor t te laat is