Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Ctje, spannend!!! Zou wat zijn als Hilse het goed heeft :D
    En inderdaad, anders heb je gevoel je zekerheid, dat is ook fijn!

Haha mijn epilady was kapot, heb vandaag een nieuwe gehad "Voor een toekomstige mama".... sweet :)

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ach liefde, dat is inderdaad ook super lief! Hopelijk zijn we volgend jaar allemaal echte mama's :)

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

@liefde, aah wat schattig!!:)

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames!
    Hoe gaat het met jullie?
    Even een vraag.. misschien is het een hele domme vraag hoor.. : zaterdag was mijn ovutest positief, de dagen erna werd het streepje lichter. Is zondag dan 1 DPO? Of is je eisprong later dan je positieve ovutest?
    Hopelijk komt nu eindelijk mijn cyclus opgang. Zou tijd worden!

X

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@ctje, denk wel dat zondag dan 1 dpo is... Niet dat ik er alle verstand van heb:p hihi..

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oh enneh, domme vragen bestaan niet!!:)

7. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ctje ja dat is in principe 1 dpo. Alleen kun je dat nooit echt zeker weten (tenzij je je eisprong hebt gevoeld). Maar ik zou wel gewoon van zondag 1 dpo uitgaan.

Hier nog steeds niks. Niet ongi maar ook niet echt ontpil, PMS of zwangerschapssymptomen... Heel af en toe lichtjes last van onderbuik of rug maar niet opvallend. Hoop zoooo dat het raak is maar vrees van niet :( Nog even afwachten, zou uiterlijk donderdag ongi moeten worden.

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanks meiden! Ik heb mn eisprong heel goed gevoeld :( Kon niet meer lopen van de pijn in mijn zij. Ga dus ervan uit dat ik nu op 3 DPO zit.. Spannend.. :)

@Mammietammie, voor jou is het ook spannend.. ik duim voor je!

9. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Meiden ik ben sinds zondag goed ziek, buikgriep denk ik. Elke dag 39,8 koorts, hoop jullie berichten snel te lezen! X

10. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Mammietammie, nog opgeven zolang je niet ongesteld bent :) Niet iedereen heeft meteen zwangerschapssymptomen he, dus als je niks voelt betekent dat niet meteen dat je ook niet zwanger bent! Zoals ik hier wel eens lees: geen bloed geeft moed ;)

@Sunshine, beterschap!!!

@Ctje, hoop inderdaad dat je straks meer inzicht hebt in je cyclus!! Of natuurlijk een zwangerschapstest die positief is...
    Nog 3 weken en dan ga je trouwen :) Alles geregeld??
    Ik heb vanavond een bruiloft, ben altijd zo benieuwd naar hoe ze er uit zien en hoe het is ;) Ik wil zelf ook nog wel weer een keer trouwen (maar wel met dezelfde man:p)

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Sunshine - beterschap!!

@Liefde - veel plezier op de bruiloft! Inderdaad nog maar drie weekjes.. alles is nu wel geregeld, dat geeft wel een fijn gevoel!
    Hopelijk is het droog op 8 juni.. dan ben ik helemaal happy!
    Het leek mij heel bijzonder om 'met zn drietjes' te trouwen.. maar als ik deze maand niet zwanger ben, gebeurt dat niet. Maar ach, met zn tweetjes is ook leuk! ;)

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Brittney - jij bent toch gisteren getrouwd? Hoe was het? Veel last gehad van het weer? Was het een mooie dag? Je zit nu vast nog bovenop je roze wolk :) Ga je nog op huwelijksreis?
    Voor mij is het vrijdag nog precies 3 weekjes... spannend!!

Hoe is het met de andere meiden? Wanneer wordt er weer getest?

13. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Liefde, hoe was je bruiloft? Lekker gezwijmeld? :)

@Ctje ja voor jou is het ook bijna zover, spannend hoor! Ben wel benieuwd naar hoe jullie eruit zien. Ga je na de bruiloft een foto op je profiel zetten? ;)

Volgens mij gaat Brittney morgen trouwen als ik het goed onthouden heb. En als het morgen net zulk weer is als nu dan boffen jullie Brittney! Ik zal voor je duimen! Heel veel plezier alvast, ik wens jullie een fantastisch mooie dag toe!

Ik ben nog niet ongesteld :D :D :D Kan natuurlijk nog komen, vorige ronde werd ik het ook pas 's avonds. Maar ik hoop van niet natuurlijk ;)
    Ik heb trouwens sinds gisteren of eergisteren bijna constant een slaapbeen en een drukkend gevoel rond mn achillespees (linkerbeen). Heel vervelend. Ik hoop natuurlijk dat alles wat ik voel te maken heeft met een zwangerschap dus ik ging gelijk weer google'n :p Nu lees ik wel dat het door zwangerschap kan komen maar meestal komt dit pas later in de zwangerschap voor. Weet iemand hier iets over?

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ooooh ja. Ze trouwt morgen! Doordat ik vrij ben, heb ik zo'n zaterdaggevoel! Haha.. nou alvast een fijne dag!!

Jaa ik zal wel iets op mn profiel zetten! :)
    Vanmorgen zag ik echt een mega blauwe ader over mijn borst lopen.. ik dacht wat is dit nou weer??? En heb een tintelend gevoel aan beide kanten bij mijn eierstokken.. vind t allemaal zoooo vaag! Als het goed is nog ongeveer een week voor ik eindelijk ongi word!

15. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Mammietammie, bruiloft was leuk!! Ze zagen er mooi uit en het was een goed feest :) Altijd leuk dat soort dingen.....

En nog steeds niet ongesteld? :D
    Ik zit hier opt forum ook bij een clubje "begonnen in maart" daar hebben er vandaag al 2 positief getest! :D Ik moet nog een week wachten, maar begin al wel wat zenuwachtig te worden....ookal probeer ik er niet zoveel mee bezig te zijn.

Ik had gister echt heel erge ongi krampen en opeens ook, sorry, weer heel veel slijm....leek wel m'n eisprong,maar die is toch echt een week geleden geweest. Ben benieuwd of dit met een eventuele innesteling te maken kan hebben??

Vind dat slijm wel een beetje raar.....Spannend.

Hoe gaat het met de rest? Het is rustig hier!

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oehh spannend liefde! Ik moet ook nog een week wachten.. Mn eisprong was vorige week zaterdag. Ik heb al een paar dagen steken in mn liezen en rond mn navel.. gister zag ik een dikke blauwe ader onder mn tepel.. maar nu twijfel ik of die er niet altijd al zat.. toch vind ik t er anders uitzien. Ook ben ik wat duizelig en heb ik veeeeeel minder eetlust. Dan zul je net zien dat ik volgende week netjes ongi word.. :(

Allebei nog een weekje wachten dus.. :)

17. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Spannend voor jullie, allebei op het wachtbankje!
    Ik trouwens ook nog steeds :( Vanochtend weer getest, en weer wit. Grr... Heb al vanaf dinsdag ongipijn maar sinds gister niet echt last meer van. Meestal heb ik dat 1 dag voor ik het word dus vind t heel vreemd. Heb verder ook niet echt kwaaltjes alleen steeds moeie benen.
    En oja liefde, meer slijm heb ik meestal de dag voor ongi!

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Mammietammie - vervelend he, dat wachten! Ik krijg elke dag meer aders op mijn borsten.. ziet er een beetje vreemd uit.. Maar ik hoorde dat dit niet per se een zwangerschapssymptoom hoeft te zijn.. Jammer! ;) Het had mij super leuk geweest om zwanger te trouwen, maar ik heb niet veel tijd meer ;) Het moet dus echt deze ronde raak zijn, haha!

@ Brittney - Gefeliciteerd met je huwelijk!! Heb je een mooie dag gehad?

19. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Voor mij geen wachten meer, vandaag helaas ongi geworden. Weer verder met de volgende ronde dus. Soms vraag ik me wel eens af waarom ik al die jaren anticonceptie heb gebruikt, zo makkelijk gaat zwanger worden blijkbaar niet :p

Ja ctje dat hoeft idd niet perse een symptoom te zijn maar kan natuurlijk wel. Maar kan ook komen van het stoppen met anticonceptie daarna kunnen ze nog groeien...

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Mammietammie - jaaa dat vraag ik me ook af!! Zwanger worden is zo makkelijk niet.. had beter nooit met de pil kunnen beginnen.. ;)
    Jammer dat je ongi geworden bent! Hoop voor je dat het volgende ronde raak is!

@Sunshine - hoe is het met jou? Ben je alweer beter?

Fijne zondag! :) X

Deel Deze Pagina