Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Yasmin, maar dan is het opzich nog niet erg toch als het een dag later oid was? vorige maand was dit regelmatig en had ik het rond dag 12....en als het wel op die dag doen, dan is het nog niet erg toch?

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    @ spannend nu volg ik je ff niet meer hoor :(:)
    Misschien dat ik je verkeerd begrepen heb maar het kwam voor mij over dat je alleen net voor of na je eisprong wil gaan klussen. Correct me if i'm wrong :)
    En dat je dus niet alleen vanuit moet gaan van de berekening van je banner aangezien je eisprong ook wat eerder of later kan zijn.

3. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hihi nee dat bedoelde ik niet...we zijn nu al om de dag aan het klussen..dus niet alleen maar net voor of na de eisprong;) alleen heb ik gelezen dat op de eisprongdag zelf niet moet doen...de dagen daaromheen wel..dus ong week tot 1,5 week om de dag klussen...Snapje?;)

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ahhhhh ok my bad!! :) Ik snap je nu :D

5. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar waarom mag je het dan niet op de dag van de eisprong doen? Dat is dan toch helemaal goed.. of zie ik dat verkeerd.. haha
    Gebruiken jullie ook ovulatietesten? Dat lijkt me eigenlijk best handig om te bepalen wanneer je nu precies je eisprong hebt..

6. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ja dat dacht ik ook bloempje, maar ik heb het ergens gelezen..weet niet meer waar:(mja we wachten af...bij jullie al resulaten?

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    #307 NathalieD, 19 aug 2011
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
    Hallow!
    Ik ben 20 jaar en m'n vriend 22.
    Wij gaan in 2012 voor een tweede kindje!:D
    Ik heb nog de pil voor 5 maand. Ik weet nog niet of ik dan meteen ga stoppen of dat ik nog voor 3 maand erbij haal. Vanaf april gaan wij ervoor. Niet eerder want ik wil liever geen feestdagen baby. En aangezien ik bij de eerste door de pil heen zwanger ben geworden verwacht ik wel dat het snel kan gaan..
    Wij hopen dan dus op een 2013 baby!

8. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Pff ik ben al een paar dagen af en toe licht in mn hoofd..Wat kan dat toch zijn?

9. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Nathalie...gezellig dat je mee komt kletsen! Welkom!

@spannend...misschien ook een symptoom van je eisprong? Omdat ik aan je banner zie dat je die rond deze dagen hebt, zou dat zomaar kunnen. En anders misschien een wat lage bloeddruk. Daar heb ik ook wel eens last van. Dan moet je eigenlijk zoute drop of chocola eten.

Gister ben ik voor het eerst naar zumba geweest met een vriendin. Was erg leuk! We gaan dinsdag weer!

Ik ben gister ook nog voor de zekerheid bij een andere bruidszaak gaan kijken en heb daar echt mijn ultieme droomjurk aangehad! ZO MOOI! Ik straalde aan alle kanten! Mijn moeder, zus en schoonmoeder waren er ook helemaal weg van! Maar goed dat ik toch nog verder ben gaan kijken. Dit is precies wat ik altijd heb gewild, dus we hebben hem ook meteen gekocht, maten opgenomen etc. In januari komt hij binnen :D En hij is met een vetersluiting dus hij heeft wat speling qua maat voor het geval dat ik wat 'dikker' wordt ;)

's Avonds naar het vuurwerk in Scheveningen geweest en vandaag lekker een rustig dagje gepland. Even opladen voor de nieuwe week!

10. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Kan iemand mij hier uitleggen hoe het precies werkt met ovulatietesten en temperaturen?:) Als wij ervoor gaan dan wil ik ook ovulatietesten gaan doen en dit is helemaal nieuw voor mij. En op welke momenten kun je het beste dan klussen?
    Mijn cyclus was voor de pil altijd 28 dagen. Het is afwachten of het straks weer hetzelfde is.

11. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ja idd, kan wel zo zijn van de eisprong....ik ben benieuwd..zegt mn man vanmiddag: ja ik heb al zoveel ooievaars gezien, het moet wel raak zijn deze maand hahahaha..lief he:) Ik heb er echt zin in.....Van mij mag het raak zijn..Maja, van wie niet?

Wat betreft zumba: Leuk he:D ik ga woensdag weer..1x in de week helaas, maar anders wordt het te duur:(

Verder alles oged? Ik heb net gewerkt..vanavond met mn mannetje wokken hier thuis..Op zo'n woksetje..Heerlijk...Hopelijk eet ik niet teveel..Begin morgen gewoon weer met opletten:D Nog 5 dagen werken......

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal!

Is wel erg rustig geweest van het weekend zo te zien :)

@Brittney wat fijn dat je DE jurk gevonden hebt zeg!!

@Nathalie ovu-testen gebruik ik niet zo. Hou wel m'n temperatuur bij. Als je ermee wilt beginnen dan kan je je aanmelden bij fertilityfriend.com Elke ochtend op een vast tijdstip temp meten (ook in het weekend als het lukt ;)). Je eisprong wordt dan berekend maar wel pas achteraf.

Ik ga maar eens aan het werk!

13. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Heeft iedereen een fijn weekend gehad? Ik wel hoor... lekker in de tuin gezeten..:D
    @spannend22: vandaag de eisprong.. ik ben echt zo benieuwd of het raak is deze maand, zou natuurlijk echt super zijn haha..ik ga voor je duimen... wij zijn hier nog steeds aan het "oefenen", misschien volgend jaar voor het echie.. :)

@brittney: Wat fijn dat je de ideale jurk hebt gevonden.. dat zal wel een opluchting zijn.. dan hoef je je daar niet meer druk over te maken.. weet jij ook wat je vriend gaat dragen of blijft dat een verrassing?

Ik heb trouwens echt geen idee hoe dat zit met temperaturen en ovu testen.. ik wil me daar over een paar maanden echt eens op gaan concentreren.. Dat temperaturen lijkt me zo'n gedoen.. of valt dat wel mee? En waar moet je dan op letten eigenlijk? ;)

Fijne werkdagen allemaal!

14. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    @bloempje het was idd ook heerlijk weer om in de tuin te zitten (hier alleen za dan :) )

Ovu-testen lijkt mij juist een gedoe hihi. Op zoek naar een positieve uitslag. Twijfelen of het nou wel of niet positief is. Nee niks voor mij :)
    M'n wekker gaat doordeweeks toch al om 6.15 af dus temp dan meteen. En in het weekend slaap ik daarna gewoon door. En ben er nu ook achter dat ik meestal 12/13 dagen na m'n eisprong ongesteld wordt.

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi hoi

Hier gaat het ook prima, behalve dat wachten zooooo lang duurt. Gelukkig een werkweek, dan ben ik meestal niet zo van het klussen ;) Mijn ei komt toch pas volgende week, hihi.

Ik heb nog niets gedaan met ovtesten, dat lijkt mij ook zo'n gedoe. Elke keer een test doen, afwachten of hij posi is of niet. En dan is het klussen zo'n moetje lijkt mij. Wij doen het gewoon 1x in de 2 a 3 dagen, heerlijk spontaan.
    Da temperaturen, tja geen idee, moet je dan een meter hebben die tot 0.05 kan lezen? Ik heb ook alleen maar een oormeter thuis en die meet tot 0.1. Ben echt iemand die dat soort dingen gaat vergeten.

Wij hebben wel een druk weekend gehad. Vrijdagavond vrienden over de vloer. Zaterdagmiddag weer en 's avonds verjaardag van een vriendin. Zondag lekker niets, even gewandelt in het bos met de hond en 's avonds weer verjaardag (van de buurman)

16. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Goeiemorgen, ben het weekend wat "stilletjes" geweest maar wel meegelezen.

Brittney: Gefeliciteerd met de keuze van je jurk. Toch goed geweest om ergens anders ook nog even te kijken.

Vrijdag bruiloft gehad van mijn neef. Hij is getrouwd met een Molukse. Maar jeemig wat waren er veel Molukkers haha, de hele gemeente was gekomen. Was wel gezellig. En zo zie ik mijn eigen familie ook weer eens een keer. Want ik zie ze alleen met verjaardag van mijn oma of mijn moeder. Ik ga niet meer naar iedereen z'n verjaardag (ooms en tantes).

Dat temperaturen is ook niks voor mij maarja wie weet wil het niet vlotten tegen die tijd en dan moet ik er ook maar aan gaan geloven he. Die ovu test lijkt mij makkelijker, dan moet je toch plassen net als zwanger testen?

Precies over een maand slik ik mijn laatste pil, 22 sept! Jippie, ben echt aan het aftellen joh. Niet dat het dan sneller gaat, maarja kan er niks aan doen.

17. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hoi Brondy:

Wat betekent die pendel onderaan je bericht precies? Is dat een voorspelling van iemand?

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ja dat is een voorspelling van iemand :)
    Bij diversen is er een forum waar dames pendelen. Zij geven op een gegevn moment een tijd aan waarbinnen je een pb'tje kunt sturen met volledige naam en geb. datum. Dan gaan ze pendelen voor je. Bij mij is onderstaande uitgekomen. Zij gaf heel snel antwoord :)

19. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Nou dat is spannend of het uitkomt of niet he.
    Ben je vandaag vrij of zit je op je werk?

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Dat is inderdaad spannend.
    Zit helaas op m'n werk, maar heb het niet zo heel druk :)
    Neem van de week ook nog 1 of 2 daagjes vrij, heerlijk.

Deel Deze Pagina