@ ctje, ja ik wacht me ongi af deze maand en dan ga ik naar de ha word gek van die lange cyclussen en zo onzeker straks is er wat mis, is toch raar zo lang zucht.. Hopen dat ovutesten nu gaan knallen maar me ei is dan echt heeeeel laat word denk ik wel dag 40 of later nu CD 36 dus ik hoop dat me ei gauw komt! Tnx meiden en ik wil eigenlijk niet wisselen van pillen had eerst vsm mama nu gravitamon miss doe ik het wel ff over nadenken etos zwangerr worden!
@Sunshine - ik snap dat je niet weer wil wisselen! Weet ook niet of die van etos helpen, maar las er hier op zp iig goede berichten over. Zelf heb ik prima ervaring met gravitamon Ik begin zooooo zenuwachtig te worden!! Vrijdag ga ik gewoon trouwen!!! Hoop dat het weer wat beter is Zit wel met een vraagje: Mijn jurk wordt door de vetersluiting best strak getrokken. Kan dit kwaad? Fijne zondag xxx
@sunshine, ja echt balen die lange cyclussen! Hopen dat je je ei gauw vindt, ziet er goed uit in ieder geval @ctje, denk niet dat dat veel kwaad kan. Als jij het zelf te strak vindt voelen kan je m gewoon wel wat losser laten of is het effect dan weg? De baby zit lekker veilig in je buikje in het vruchtwater, hij of zij merkt er waarschijnlijk niks van
@Hilse - okee bedankt! Ik zal ff kijken of ik m niet te strak vind. Morgen voor de laatste keer passen. Deze week een drukke week, nog wat laatste voorbereidingen! Na ons trouwen meteen op reiz en als we terugkomen de eerste echo! Ben daar zo zenuwachtig voor.. vraag me heel de dag af of het hartje klopt.
@Ctje..die vetersluiting kan absoluut geen kwaad, dat kan pas kwaad als je veel verder bent! Geen zorgen! En ik herken je angst voor die 1e echo! Ik heb dat ook zo erg! Vooral omdat ik amper iets merk vand dat ik zwanger ben. Ik heb alleen ''s nachts last van mijn borsten als ik er op lig (dan kunnen ze echt pijn gaan doen!) overdag niet, soms wat steekjes, als ik moet werken snel moe, maar verder niks! Nog 2,5 week moet ik wachten, aftellen!! Je bruiloft gaat echt opschieten nu ja Ik zal met je meeduimen voor mooi weer!
@ ctje ja daarom alhoewel ik ook veel heb gelezen over die pillen hoor maar het is nooit bewezen toch hihi geloof ik! Spannende week voor jullie! Nee dat maakt niks uit of je jurk strak zit hoor lijkt me, net wat Hilse zegt het zit veilig in je vruchtwater! Ik hoop voor mooi weer voor jullie, als het goed is werd het weer wat beter! Ga lekker genieten meid en niet te druk maken, het zit echt allemaal goed, voor je het weet is het zo voorbij en lig je voor de echo en je moet echt geniet van jullie witte broodsweken! X
@ Brittney - Ik heb ook nergens last van.. Heel af en toe een beetje last van mijn borsten, that's it! Krijg wel wat pukkeltjes Misselijk ben ik nog niet.. stom he dat je wacht dat je kwaaltjes krijgt en dat je dan pas een beetje gerustgesteld bent. Soms inderdaad wat steekjes in mijn buik, maar ook dat valt mee! We moeten in de zelfde week voor onze eerste echo! Spannend!! Thanks voor jullie antwoorden, meiden! Dan maak ik me geen zorgen om mijn jurk!
Hey meiden Ik weet dat ik het berichtje heb geplaatst dat een miskraam erg weinig voorkomt....maar toch moet ik even mn verhaal kwijt, voel me erg onzeker Heb gister de CB test gedaan: ZWANGER 1-2 weken.... (zal straks even een foto plaatsen). Had ook nog de kruidvat test gedaan, maar die wordt niet donkerder, het is dus wel een streep, maar geen KNAL. (vorige week zondag was de test heel vaag, dinsdag geen tuur test meer, donderdag een mooi roze lijntje, en nu vandaag is die hetzelfde als donderdag) Nu had ik gisteravond een beetje rozig/bruin bloedverlies en de hele dag al een ongi gevoel Vind het zo raar dat mn test niet donkerder wordt, en 1-2 weken zwanger volgens cb vind ik ook een beetje raar (omdat ik dan nu 3-4 weken zwanger zou zijn..dat is 2 weken korter dan ik dacht.....Op zich zou dat misschien wel kunnen, maar ik vind het raar ) Ben zo bang dat ik ongesteld ga worden, zo raar gevoel in mn buik
@Ctje, spannend de bruiloft, komt nu erg dichtbij! Lekker genieten van de laatste dingetjes en dan vooral vrijdag gaan genieten, ik duim voor je dat het zonnetje schijnt. Maar het wordt vast hoe dan ook een prachtige dag!!
@liefde...snap je angst meid...we hebben het allemaal denk ik wel. Je denkt dat je meteen gaat genieten als je dat woordje zwanger ziet staan, zo heb je je dat voorgesteld, maar in werkelijkheid komt ook meteen die angst. Denk dat ik pas echt ga genieten als de eerste echo goed blijkt te zijn. In jouw geval zou ik morgen even de VK bellen (dat mag meteen als je positief getest hebt) en je situatie even voorleggen. Misschien dat zij wat advies voor je heeft....ik duim voor je meid! @ctje...ja aan de ene kant heb je liever veel kwaaltjes, dat is dan een bevestiging haha. Mijn steekjes vallen ook mee hoor. De eerste week dat ik het wist had ik er veel en ook last van m'n rug, nu veel minder. M'n borsten ook af en toe maar vooral in de nacht. Het blijft nog even spannend ,maar als we allebei een goede 1e echo hebben gehad gaan we samen ECHT genieten! Deal?
Liefde volgens mij klopt die 1 tot 2 weken wel, die test telt vanaf de innesteling of bevruchting geloof ik terwijl jij vanaf de 1e dag laatste menstruatie hoort te tellen. Dus je moet 2 weken bij de test optellen. Kan me wel voorstellen dat je onzeker bent hoor, het is ook spannend allemaal! Bel idd de vk even morgen...
@Brittney - Deal!! @Liefde - Spannend meid en ook ik snap je onzekerheid en angst helemaal. Inderdaad morgen even de vk bellen!! Duim ook voor je!
@ liefde bel gewoon even de vk idd morgen, dan ben je misschien wat gerustgestelder en proberenuit je hoofd te zetten,ik wee het is niet makkelijk maar toch proberen! Positief blijven meid! Liefs
@ Brittney - wat een super mooie banner!!!! Als de eerste echo goed is, ga ik me ook zo uitleven op een mooie
@Ctje en Brittney; Mooie banners meiden Ik weet dat als op CB staat 1-2 dat ik dan 3-4 weken zwanger...Maar als k reken vanaf mn 1e menstruatie dag ben ik al ruim 5 weken zwanger... Dus ben bang dat mn HCG daalt Heb mn test in mn album geplaatst Net met plassen drupte er echt rood bloed..... en had net ook weer waterig bloed..... Het is niet met 'slijm'....maar echt alleen bloed. Heb heel veel buikpijn en ben erg misselijk. T maakt me wel erg zenuwachtig, maar ik bel morgenochtend meteen even de HA. Bedankt voor jullie reacties!!
Oooh bah liefde!! Bel idd de ha. Wat rot dat je je zo voelt en wat vervelend dat je bloed verliest. Ik duim voor een goede afloop.
Hier een heftig nachtje! Kat moest met spoed naar de dierenarts.. waarschijnllijk een epiteptische aanval. We zijn heel erg geschrokken. Het weer laat te wensen over.. jeetje wat een vreselijk weer!!! Het mag vrijdag best bewolkt zijn, maar zulke stortbuien zou ik heel erg vinden. Duimen jullie nog even mee dames
He Ctje, agh hoe is het nu met je kat??? Nou het is echt drama het weer, wij hebben zaterdag een feestje thuis dus dan moet het ook mooi weer zijn, ik duim dubbel zo hard voor je meis!!!